Det forekommer mig ret morsomt, at man søger råd til slankekure på et forum som omhandler stoffer, og tilmed får en løftet pegefinger med på vejen.
Men jeg kan egentlig kun erklære mig enig i det som de andre narkomaner allerede har sagt.

Jeg vil lige rette moonage mh. rugbrød og kartofler. Hvis det handler om at din forbrænding er lav (og det må den være, hvis du kan klare dig med den kostplan du beskriver) så skal kartofler og rugbrød ikke bare frådes i begyndelsen, da kulhydrater feder.
I stedet vil jeg råde dig til at spise når du er sulten, og vær sikker på at du er mæt. Det er alle de små sukkerrige mellemmåltidssnacks som feder. Frugt er dog godt nok.(hold dig fra tørret frugt i starten)
Morgenmåltidet er dagens vigtigste (den har du aldrig hørt før vel?). Derfor skal du spise rigeligt med kalorier til morgenmad. Havregryn er så godt. Masser af fibre = mere mæthed. Det sænker også kolesterolet. Jeg spiser det med rosiner, solsikkekerner og kokos med mælk. mmmmhm.
Undgå det flydende sukker(altså det du drikker). Det er utrolig så meget sukker man får ned den vej, uden rigtig at lægge mærke til det. Drik i stedet gerne god juice(ikke koncentrat) i mængder af et glas om dagen.
Du har vel ikke tænkt dig at skulle spise lige præcis det du nævner hver dag? Variation! Fisk, brokkoli, spinat osv.
Udelad margarine på brødet (lorteprodukt). Skal det være smør så lad det være smør, men kun en gang imellem. Brug derudover planteolie til varm mad og salat.
Find nogle forholdsvis sunde snacks som du tillader sig selv at spise lidt af. f.eks bitter chokolade.
Og så skal du røre dig. Jeg synes personligt fitness er røvsygt. Styrketræning godt nok suverænt til at øge din forbrænding, hvis du virkelig går til den. (2 kg håndvægte hjælper derimod ikke) Jeg ville hellere finde en anden idrætsgren som er lidt sjov, men ok hvis du generelt hader motion er det jo ligegyldigt.
drop efedrin, og lad være med at lede efter andre genveje.