Øgler skrev:
Med alle de regler/undtagelser gør vi det jo ikke lettere for os selv!
Kunne ikke være mere enig. Men nogle regler skal der være.
Incase skrev:
Okay. Så man må altså godt sige DCF's frøbank og ikke give link til dem ? Må jeg spørge hvorfor? er det ulovligt?
Ja det må du gerne, Hvorfor ? jo det hænger nok sammen med at forhandler links ikke er tillladt i de andre fora og man på et tidspunkt tænkte sådan skal det også være med frøbanker i cannabis generelt.
Der er i guidelinen lige nu meget klare regler for hvordan du må linke til sites som dcf.
Citat:
Der må gerne postes links til grow forumer andet steds på nettet, men ikke direkte til et forum's frø butik eller med henblik på at de har en frø bank.
Men det kan ikke komme bag på nogen da postguidelinen har eksisteret siden 2006, men jeg kan love at den vil blive revideret inden for nærmeste fremtid så den er mere let at forstå. Men indtil da vil jeg råde alle til at læse postguidelinen igennem hvis der er noget du er i tvivl om.
Hvis i har nogle gode råd til evt regler som skal væk eller nye som skal til eller bare anden kontruktiv feedback, så er i meget velkommen til at sende mig en pm.
Mvh Mikkel