Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 20:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: 6700 Esbjerg
Nogen der ved om der overhoved er nok thc i stilkene , så man kan bruge dem i sin skunk the, og så blive skæv?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Kommer nok an på hvor meget du koger på, sammen med trim og andre sager man normalt ikke ryger udnyttes det godt i Chai (the kogt på fed mælk med kryderier, i laaang tid) Stilkene alene ville jeg ikke spilde min tid på at koge på hvis jeg var dig, men hvis man alligevel koger thai, så kan man jo bare smide dem i sammen med, selvom der er forsvindene lidt THC, spæder det vel alligevel til. Husk der enten skal fedtstof eller alkohol til at de aktive stoffer bliver opløst ordentligt i theen.

Titel:
Junior medlem

Godt nok.

en kammarat siddder med en pose purple haze, hvordan laver man en go gang te af det. en simpel, go gang te?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Søg for katten da knægt! Men da jeg stener rigtig meget for du den har gratis.
Vi plejer at lave potchai på denne måde:
Find en passende gryde og fyr op for varmen. "Grind" dit pot som du ville til et mix. Smid dit pot i den tørre gryde og lad det varme mens du rykker rundt i gryden en i mellem (30 sek intervaller sådan cirkus) i 5 min. Så hælder du vand i (husk at velsigne vandet) så det dækker bunden et par cm.
Lad det simre i 30 min under omrøring en gang i mellem.
Nu skal du hælde 1 liter sødmælk i gryden og lidt fløde (vær ikke genert) og tilsæt de gryderier du har lyst til! Jeg kan anbefale vaniliesukker, smager mega frådern. Men du kan somsagt putte i hvad hjertet begære. Har også prøvet at smide et par teposer med indisk chai i, men det smagte ikke af så meget.
Og lad det simre (små koge) i 1 time under omrøring.
Hæld din potchai igennem et dørslag over i kopper.
Drik det! Jeg plejer at tage et par bider af den resterende pot pga af smagen og plejer at have frådern på, på nuværende tidspunkt, men det sidder nok ikke den store mængde thc.
Vi plejer at blive meget kogte af det, så pas på med at bruge for meget pot. Ellers god fornøjelse.

Titel:
Junior medlem

Tak for den fede opskrift makker :)

Den skal da prøves her i aften, hvor meget skunk vil du tro jeg skal tage i ?, 0,5 g ? det purple haze, og rigtig godt skunk

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Har ikk lavet det før, så skal ikk spille klog, men tror du skal bruge mere en 0.5 gram skunk, til over 1 liter væske.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]