Valget om et rygestop er nok truffet på det rette tidspunkt. Problemer med sult, søvnløshed, svedture og rastløshed er ret normalt, dog meget svingende fra person til person.
Det helt klart gennemskinnende positive er, at I er to sammen. Hvad I nemt kan gøre, for at imødekomme sulten og søvnen er aktivitet. Hvis man ryger ret ofte, så bliver man også vant til sine vanlige ryge ritualer, det kan være lige fra ens Xbox 360'er der bliver revet rundt i to timer, eller hvad some helst andet, som holder en fastlåst.
Nu ved jeg ikke, om I har nogen fritidsaktiviteter (rygning kan nemt optage det meste), men en form for udendørsaktivitet ville være guld. Tag kælken og hyg jer lidt i sneen, bare det gør jer trætte.
Jeg ved godt, at det lyder skide corny, men det er vigtigt at I den første uge til halvanden bliver udmattede, og får tankerne væk fra rygningen.
Jeg tog selv en kold tyrker da jeg skulle på familieferie til Thailand, og den første uge drømte jeg om at ryge. Det siger en del om ens underbevidsthed
Men pøj pøj. Og prøv for himmelens skyld, ikke ryge i fælden med at hapse en øl eller andet i stedet. Det er nemt at erstatte hash med noget andet.