Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Somewhere In The Dark Dark South
HeyZa..!

Vil lige høre om der er nogle der har oplevet noget lignende.

Min bror & mig har røget rimelig meget pot her de sidste 2-3 måndeder, men her fra nytår af ville vi nu lige ha en lille pause fra det, skal man jo ind imellem. :D

Har også stoppet før uden de helt store problemer egentlig. Men den her gang er sq lidt mærkelig, der er ingen af os der har noget appetit overhovedet, vi har ikk rigtig kunne få noget ned siden d. 31.. :?
Og nu er det d. 4 mann, og føler også heller ikk specielt sultne på nogen måde.

Men kræfterne blir jo ikk ved med at holde uden brændstof til kroppen, kan fint drikke vand, mælk, cola u name it. Men med maden er det sq lidt skidt da.

Vi har nu lige fået 2 toast hver med æg & bacon 8) Første vi har ku få ned siden d. 31.

Nogen der har oplevet det samme...?

Mvh
Ice

Titel:
Medlem

jeg har haft nøjagtig de samme symptomer da jeg stoppede :) det er helt normalt og det er en af konsekvenserne ved et heftigt forbrug.
Jeg vil skyde på at der inden for de næste 3 til 7 dage nok skulle ske en ændring i apetitten..
sådan var det i alt fald for mig..

Hold hovedet højt og fortsæt den røgfrie stil :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
jeg må sige jeg normalt et par dage efter rygestoppet sattes i gang æder ret meget fordi jeg skal holde mig beskæftiget og misbruge et eller andet. Tit frugt..

men de første par dage giver jeg dig ret. Prøv evt. at dyrke noget motion. Det tror jeg er en god appetitvækker.

mini

Titel:
Junior medlem

Okay, jamen nothing to worry about then.. :D 8)

Bare mærkeligt, havde det slet ikke sådan sidste gang, men der var det også hash jeg stoppede med.

Og det pot vi har røget har været mega godt. Tør næsten ikke fortælle hvor meget der er røget i lungerne...?! :shock:

Hmm, Motion,,,,?!?!? Har DU været udenfor idag måske, det er fucking koldt man, føles som minus 15 eller sån,,,!

Ejj, ved godt at motion hjælper, bare ikke altid man har adgang til hallen jo, & nægter at løbe en tur i det her kolde vejr..! Har også været til badminton idag, men er sq hårdt uden ædelse, kunne kun klare 1 kamp.. SKIDT.. hehe.

Men tak for responsen. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Man kan i det mindste godt få mad ned. No big deal

Med tiden bliver mad virkelig sygt nice. Trust me
Er selv på 11 dagen uden weed, og har lige været på maccen for 90 kr. *bøvs* 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er også kommet for godt ind i den gode vane med at ryge rimlig tit :)

4 gange på en uge ind til videre, måske skulle jeg trappe ned til kun om weekenden, men virkelig noget godt hash jeg har fået fat i iforhold til jeg bor i vojens området i sønderjylland :wink:

Titel:
Junior medlem

Okay.

Også v i r k e l i g godt det pot jeg får hernede. Også 'lidt' i nærheden af Vojens.

Prøvede noget hash lige inden jeg stoppede, aldrig, ALDRIG har jeg prøvet noget så skidt, selvom det skulle være semi.
Smed lortet ud - Kunne ikke ryges.

Røg hver dag i 3 måneder, morgen middag & aften, har også bare gået herhjemme, såeh. Men skal starte på skole her d. 18 Jan. Så hovedet må gerne være lidt klarere end det var.

Så ja, ku da godt være du også skal trække bar lidt i bremsen hvis du syntes det er lidt for meget.

EDIT : Men kan være svært hvis det både er godt & billigt det man kan få fat i. :P :D :evil:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lad vær med at fjerne magien. Magien som mærkes i starten.. Fuck mand. mig og mine venner parkeret i min bil for 2 år siden. Stemningen GULD. FUCKING GULD værd. Nu kæmper vi alle væk fra tjalden med en ide om at livet er bedre høstet med en virklighed.

Hverdags rygning. bare stop.

edit: ps. fuld. sry

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Valget om et rygestop er nok truffet på det rette tidspunkt. Problemer med sult, søvnløshed, svedture og rastløshed er ret normalt, dog meget svingende fra person til person.

Det helt klart gennemskinnende positive er, at I er to sammen. Hvad I nemt kan gøre, for at imødekomme sulten og søvnen er aktivitet. Hvis man ryger ret ofte, så bliver man også vant til sine vanlige ryge ritualer, det kan være lige fra ens Xbox 360'er der bliver revet rundt i to timer, eller hvad some helst andet, som holder en fastlåst.

Nu ved jeg ikke, om I har nogen fritidsaktiviteter (rygning kan nemt optage det meste), men en form for udendørsaktivitet ville være guld. Tag kælken og hyg jer lidt i sneen, bare det gør jer trætte.

Jeg ved godt, at det lyder skide corny, men det er vigtigt at I den første uge til halvanden bliver udmattede, og får tankerne væk fra rygningen.

Jeg tog selv en kold tyrker da jeg skulle på familieferie til Thailand, og den første uge drømte jeg om at ryge. Det siger en del om ens underbevidsthed :roll:

Men pøj pøj. Og prøv for himmelens skyld, ikke ryge i fælden med at hapse en øl eller andet i stedet. Det er nemt at erstatte hash med noget andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]