Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: i et træ
Hey igen folkens :D Har jo efterhånden spurgt om en del ting og her er jeg så igen. Her når det nye år skal ryges ind, har jeg tænkt mig at tage ud og købe noget god skunk ( på staden ). Dog ryger jeg mest i ferier og til specielle ting og primært 90'er og pot. Så jeg spørg nu hvad for noget skunk skal jeg gå efter? hvor meget skal jeg ca. ryge? og hvordan kan jeg se at det er god kvali skunk jeg køber? igen tak for al jeres ryger viden

Titel:
Medlem

Hvis du kan få fat i navnene så gå efter de store mærker, som fx ak47, white widow... Eller gå efter noget der har haze eller kush i navnet. Som regel rimelig godt.

Følgende ting skal være i orden ved god skunk:

Den skal være dækket af fedtet "harpiks", hvis harpiksen mangler er den en svag sort eller også er den blevet rystet(/du er blevet hustlet). Den skal være helt tør, dvs at du skal ikke bruge kræfter på at nuldre den eller hive den fra hinanden, men den skal smuldre i dine hænder og stilkene skal knække når man prøver at bøje dem. Læg derudover mærke til om skuddet er helt tæt, de skal ikke sidde for langt fra hinanden. Jo tættere jo bedre - synes jeg..

Og så skal den lugte heftigt. Hvis du har en skunk der opfylder ovenstående krav og den lugter som en hel skov kan du godt gå ud fra du har fået noget kvalitet. God skunk kan lugtes gennem to poser selvom det ligger i din jakkelomme.

Edit: Ps. der skal vel omkring 1 g i hvis det er en blunt.. I en pind med tobak skal der mindre i. Måske kun det halve. En god tommelfingerregel, tag så meget som muligt i. ;)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Men lad være med at ryge 1 g god skunk selv! Hvis det er ret god kvalitet skunk så ryge 0,15-0,25 g selv alt efter hvor tit og hvor meget du normalt ryger. Hvis ikke det sku være nok, kan dér jo rulles én til :)

Titel:
Medlem

0,25 er alt for lidt. Cirka et halvt gram i en joint ville være fint. Dosismæssigt er 0,25 gram måske udemærket, men så skal der bare ordentlig meget tobak i.. Det er da for ulækkert.

Han kunne jo bare lave en vild pind og slukke den når han er for skæv til at ryge videre. Den kan jo tændes igen senere 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Dosismæssigt er 0,25 gram måske udemærket, men så skal der bare ordentlig meget tobak i.. Det er da for ulækkert.

Hvorfor? Hvem siger man ikke kan lave en lille pind?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]