Kong_Koger skrev:
Lad være med at ryge hvis du er på penicillin, for engang jeg røg noget god 80'er begyndte mit syn at ryste meget, fik koldsved osv. Havde helt glemt jeg var på den kur, hehe.. Kogern. Hvis du får en stor dosis, som den jeg fik, er det bedst at lade medicinen gøre sit arbejde uden andre stoffers indvirkning. Hvis det udelukkende er for midlerltidlige smerter du tager piller, og ikke infektioner eller lign, så find dig en god indica eller noget dyrt tjald, dræber smerte bedre og er sundere.
Det kan vel også bare være tjalden? Har da oplevet samme symptomer før, hvis jeg har røget lidt for meget..
Faktisk i en ret slem grad en enkelt gang.. Fik flimren for øjnene, og var meget svimmel. Tænkte at jeg nok var ved at blive dårlig, og rejste mig for at gå ud og se om jeg skulle brække mig. Det næste jeg husker er et højt knald, og bagefter en ven der står og prøver at komme i kontakt med mig på mit badeværelse.. Vågnede op med røven i vejret, og hovedet i en 90 graders vinkel.. Og ja, en lidt heftig hovedpine
Har da også røget på en 3 dages højdosis (1800mg dagligt) penicillin kur, og det gav mig ingen problemer.