Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy.

Eftersom jeg har fået at vide at jeg ikke må drikke det næste stykketid pga. nogle problemer med noget penicillin jeg var på tænkte jeg om der var nogen som har haft oplevelser med smertestillende medicin og hash ? og om det virkede sammen?

Det smerte stillende jeg har er store piller med ibumetin og noget diclofenac rapid aztaris, men jeg er lidt i tvivl.
Da jeg selv vil mene at det vil være det samme at tage ibumetin som at tage flere panodil ?

Hvis der er nogen som har en oplevelse med stofferne må de meget gerne svare :) god søndag...

Titel:
Medlem

-

Senest rettet af slettetb 19 jul 2020 12:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Tak for svaret :)
Det der "diclofenac rapid altiris" er noget gigt medicin jeg har fået af en gammel ven, det skulle bare virke som smerte stillende. Men jeg tænkte bare på om der var nogen der havde lavet en kombi hvor de tog smertestillende også røg, for at få en mere fucked effekt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor skulle man have en mere fucked effekt??

Nyd dog din hashrus i stedet :)

Titel:
Junior medlem

Det er bare fordi jeg syntes jeg bliver sløv af at ryge, har før prøvet at drikke og tage smertestillende hvilket virkede opkvikkende på mig... Så jeg tænkte gør det også det hvis man ryger på det ?...
Men du har nok ret jeg tror bare jeg laver en masse små joints og ryger dem lidt efter lidt, så jeg ikke bliver helt så sløv med det samme... 8)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Køb evt noget sativa domineret cannabis, hvis ikke din pusher ved hvad han sælger ud over "50'er" "80'er" osv. så spørg efter noget pot, det meste pot er ret sativa domineret, og giver en lettere virkning.

Titel:
Junior medlem

Tak for rådet bismann, jeg tvivler dog på at han har styr på noget ham jeg køber af.... Men det er jo forsøget værd :)

Junior medlem

The RealMccoy skrev:
Hej psy.

Eftersom jeg har fået at vide at jeg ikke må drikke det næste stykketid pga. nogle problemer med noget penicillin jeg var på tænkte jeg om der var nogen som har haft oplevelser med smertestillende medicin og hash ? og om det virkede sammen?

Det smerte stillende jeg har er store piller med ibumetin og noget diclofenac rapid aztaris, men jeg er lidt i tvivl.
Da jeg selv vil mene at det vil være det samme at tage ibumetin som at tage flere panodil ?

Hvis der er nogen som har en oplevelse med stofferne må de meget gerne svare :) god søndag...

Jo tror du har ret mht. til at Ibumetin er som at tage flere Panodiler.
Der er 600 mg. Ibuprofen i, og 200 mg. af samme stof i Ipren.
Ipren er smertestillende piller som er meget ens med panodiler/pamoler afaik!

Tror ik der sku være noget problem i det.
Har selv drukket og hash mens jeg også havde indtaget Ibumetin og noget pencilin mod mellemøresbetændelse, og ingen problemer for mig der!

Titel:
Medlem

Lad være med at ryge hvis du er på penicillin, for engang jeg røg noget god 80'er begyndte mit syn at ryste meget, fik koldsved osv. Havde helt glemt jeg var på den kur, hehe.. Kogern. Hvis du får en stor dosis, som den jeg fik, er det bedst at lade medicinen gøre sit arbejde uden andre stoffers indvirkning. Hvis det udelukkende er for midlerltidlige smerter du tager piller, og ikke infektioner eller lign, så find dig en god indica eller noget dyrt tjald, dræber smerte bedre og er sundere.

Titel:
Medlem

Kong_Koger skrev:
Lad være med at ryge hvis du er på penicillin, for engang jeg røg noget god 80'er begyndte mit syn at ryste meget, fik koldsved osv. Havde helt glemt jeg var på den kur, hehe.. Kogern. Hvis du får en stor dosis, som den jeg fik, er det bedst at lade medicinen gøre sit arbejde uden andre stoffers indvirkning. Hvis det udelukkende er for midlerltidlige smerter du tager piller, og ikke infektioner eller lign, så find dig en god indica eller noget dyrt tjald, dræber smerte bedre og er sundere.

Det kan vel også bare være tjalden? Har da oplevet samme symptomer før, hvis jeg har røget lidt for meget..
Faktisk i en ret slem grad en enkelt gang.. Fik flimren for øjnene, og var meget svimmel. Tænkte at jeg nok var ved at blive dårlig, og rejste mig for at gå ud og se om jeg skulle brække mig. Det næste jeg husker er et højt knald, og bagefter en ven der står og prøver at komme i kontakt med mig på mit badeværelse.. Vågnede op med røven i vejret, og hovedet i en 90 graders vinkel.. Og ja, en lidt heftig hovedpine :evil:

Har da også røget på en 3 dages højdosis (1800mg dagligt) penicillin kur, og det gav mig ingen problemer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]