Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for, om jeg skal lave en ekstraktion af mine 10 g. Morning Glory frø, og dermed risikere at fucke det hele op, eller om jeg bare skal bombe dem, og tage kvalmen som den kommer (og med en joint).

Jeg har læst flere steder, at Morning Glory skulle være knap så ubehagelige for maven, som HBW frø. Hvad er jeres erfaringer, og hvad ville i gøre?

Jeg har faktisk købt ind til en ordentlig ekstraktion, men er det overhovedet nødvendigt? Hvis jeg alligevel gør det, bliver trækketiden i iso ikke så lang tid som anbefalet, da jeg skal bruge trippet nytårsaften...

Kan i se problemet?

HJÆLP!

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
kan sige at jeg selv har prøvet metoden med at kvase frøene og spise dem "rå" fik ikk andet end en ordentlig gang mavepine efterfulgt af opkast. så den metode duer ihvertifald ikk på mig da jeg simpelthen ikk kan holde dem i mig lang tid nok..

så jeg ville klart foretrække det ekstraktet :-)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
@ keta: Du er helt sikker på at det var MG og ikke HBW?

Jeg har ikke fået nogen maveproblemer når jeg har tygget 250 MG-frø. Smagen kan godt være lidt kvalmene, men giftstofferne mærker jeg ikke noget til.

Jeg har til gengæld lavet ekstrakt 2 gange af hhv. 10 g MG og 10 HBW-frø, hvor jeg har fulgt forskrifterne til punkt og prikke, men effekten var minimal eller udeblev helt. Ved ikke hvad jeg gør forkert.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Såvidt jeg har forstået på folks udsagn herinde fra, er det meget forskelligt fra person til person hvor slem mavepine man oplever. Folk har alle vidt forskellige erfaringer. Jeg ville lave ekstraktet.

Held og lykke med det :)

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
@ keta: Du er helt sikker på at det var MG og ikke HBW?

Jeg har ikke fået nogen maveproblemer når jeg har tygget 250 MG-frø. Smagen kan godt være lidt kvalmene, men giftstofferne mærker jeg ikke noget til.

ja har prøvet 1 gang med MG og 2 gange HBWR og opnået samme resultet med opkast, mavepine og intet trip.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Det er også muligt at lade frøene påbegynde spiring i koldt vand i 1-2 dage, indtil de er svulmet lidt op, hvorefter den sorte skal kan 'smuttes' af. Herefter kan de hvide spirer spises. Det reducerer utvivlsomt effekten noget, men helt bestemt også bivirkningerne.

Om Shanti

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok, tak for alle svarene. Det er en stor hjælp!

Det lyder som om der er fordele og ulemper ved begge metoder. En ekstraktion kan gå galt hvis man er sjusket/uvidende, og de ubehandlede frø kan resulterer i at de ryger op igen..

Da jeg er i trygge rammer nytårsaften, tror jeg bare jeg pulveriserer og spiser dem. Evt efter at have haft pulveret liggende i noget vand i forvejen. Det kan ikke gå værre, end at jeg må ligge en times tid på min søsters sofa, før maven er klar igen.

Titel:
Junior medlem

Jeg har spist 300 MG-frø 2 gange, og efter 1 times (ca.) kvalme har jeg oplevet nogle af de bedste trips. Vær sikker på at du har joints til at tage kvalmen, og sørg for at trække noget frisk luft. Jeg brækker mig på et eller andet tidspunkt når jeg har spist morning glory, men derefter begynder den velkendte summen i kroppen, og trippet begynder at tage form.
Held og lykke!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Bull Lee skrev:
Ok, tak for alle svarene. Det er en stor hjælp!

Det lyder som om der er fordele og ulemper ved begge metoder. En ekstraktion kan gå galt hvis man er sjusket/uvidende, og de ubehandlede frø kan resulterer i at de ryger op igen..

Da jeg er i trygge rammer nytårsaften, tror jeg bare jeg pulveriserer og spiser dem. Evt efter at have haft pulveret liggende i noget vand i forvejen. Det kan ikke gå værre, end at jeg må ligge en times tid på min søsters sofa, før maven er klar igen.

jo, du kan ende med at ligge der hele aftenen/natten med ondt i maven, lårene, hænderne osv..... altså.. nu vil jeg ikke være meget negativ, men hvis jeg var dig fandt jeg noget andet til nytår :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spiffeh: Jeg kan sagtens se din pointe. Men jeg hverken drikker eller tager stimulanser (ud over den daglige koffein og kinotin...) og er derfor heller ikke så tændt på de store fester. Vi skal kun være fire (min kæreste, søster og hendes kæreste) så hvis jeg får det skidt, er det såmænd ikke så meget værre den aften som enhver anden...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Bull Lee skrev:
Spiffeh: Jeg kan sagtens se din pointe. Men jeg hverken drikker eller tager stimulanser (ud over den daglige koffein og kinotin...) og er derfor heller ikke så tændt på de store fester. Vi skal kun være fire (min kæreste, søster og hendes kæreste) så hvis jeg får det skidt, er det såmænd ikke så meget værre den aften som enhver anden...

jeg kan også sagtens se din pointe, men derfor ville jeg stadig finde mig en god omgang svampethe i stedet, det ku du også tillade dig at byde gæsterne på, uden at være bange for deres mavers velvære :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gæsterne er ikke så psykedelisk interesserede som jeg selv. De tre andre nøjes med hashkage og måske lidt snaps og øl.

Min oprindelige plan var faktisk svampe, men for det første er min tolerance lidt for høj (jeg skal helst holde over 14 dages pause inden jeg spiser svampe igen).

Med mindre den influenza der har hærget mig de sidste to dage bakker ud, ja så bakker jeg nok også selv ud. Influenza OG MG bivirkninger er nok trods alt lige lovlig grove løjer.... :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg havde hjemmefra forberedt 20 g Morning Glory frø )pulveriseret i kaffekværn og morter), men endte med kun at spise de 15 g.

Jeg indtog 5 g. pulveriseret MG på tom mave. Kvalmen fulgte hurtigt, men ikke værre end det kunne ignoreres med hjælp fra en joint og en tur i haven. Halvanden time efter redoserede jeg med fem gram igen. Denne gang var kvalmen lidt værre, men ikke alt for voldsom. Jeg spiste fem gram mere ca 6 timer senere, med næsten minimal kvalme.

Selvom kvalmen bestemt lå i den overkommelige ende af skalaen, så tror jeg alligevel jeg vil kaste mig ud i ekstrakt næste gang.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

hvordan var tirppet ellers ? fik du fuld effekt af de 15 frø ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

keta-smølfen skrev:
hvordan var tirppet ellers ? fik du fuld effekt af de 15 frø ?

Trippet var super. Desværre måtte jeg yde lidt krisehjælp til min stakkels søster, der var lige lovlig ramt af hash-kagen (min mors fornuftige mand spiste forresten et stykke af kagen ved en fejl, da de var på et kort visit tidligere på aftenen :shock: ), så trippet blev lidt forstyrret. Fyrværkeriet var selvsagt fantastisk under indflydelse af LSA!

Jeg vil tro jeg fik fuld effekt af de 15 g. De var totalt pulveriserede da jeg indtog dem og jeg holdt alle herlighederne indenbords. Selvom jeg ved anden doseringen havde et kort øjeblik hvor jeg tænkte "fuck det, jeg brækker lortet op igen", men kvalmen var dog kortvarig, og bestemt trippet værd!

Det var i øvrigt ikke 15 frø, men 15 gram. Jeg tror ikke 15 frø havde givet den store effekt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]