Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 20:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: århus
Jeg ved ikke om det kun er mig som nærmest sætter en ære i at ryge med maner ( når man nu skal ryge :) ). Jeg kan ikke udstå at ryge med nogle som laver en ulækker joint, hvor smøgen er ristet i 2 sek, filteret er dårligt og pinden generalt er dårlig at ryge af. Min erfaring er, at hvis man tager sig god tid til at lave en pind rigtig sprød, så bliver resultatet også derefter 8)
Især en af mine buddies kan simpelthen være en Pain in the ass at ryge med, da han aldrig retter den til, altid tager alt for mange sug ( jeg plejer at køre med 3 puf også pass, da man får pinden flere gange, og man er sikker på at alle bliver lige blæst), og ikke mindst så har han aldrig hans egen røg.
Men kom glad. Vil gerne høre om andre har det på denne måde

Og Gud hvor bliver det lækkert med weekend imorgen :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg mener bestemt også man skal gøre sig umage med at lave en god joint/mix, for resultatet er bedre i sidste ende (og enden er som regel det sidste).
Jeg sætter også en ære i at lave et godt mix, rulle en flot joint og det har sådan set ikke kun noget med smagen at gøre, men når jeg tager mig god tid til at lave min joint får jeg også tid til at tænke over hvad det er jeg skal til og det hjælper mig til at bibeholde respekten for det jeg gør.
Gider man ikke lave et ordentlig mix/jpint, fortjener man slet ikke at nyde den herlige urt!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Jeg kender den type, din ven er kategoriseret som, alt for godt...
Jeg mener at det mest udbredte udtryk for sådan en er "Scavenge Hunter"?
Har da også en kammerat som (næsten) aldrig har røg, og når han har så tænder han op i pinden, ryger det halve, sender den videre, og vil have den igen allerede efter man har taget et par sug i den... Røvhoved...

Nå, men for at vende tilbage til emnet, så synes jeg også at jo mere omhyggelig man har været med at lave pinden,
jo gladere bliver man af at ryge den...
Det bedste er en pind man selv har siddet og fumlet med, alene, og så fyrer op i den ligeså snart man lige har presset den i toppen, Mmmmn...
Jeg hader de joints man har lavet ude i blæsevejr, hvis man lige sku ha et hurtigt fix, selvom de måske bliver sådan OK rullet, så er stemningen omkring den ikke helt den samme, som hvis man har fumlet med den i ro og mag...

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: århus
"ar da også en kammerat som (næsten) aldrig har røg, og når han har så tænder han op i pinden, ryger det halve, sender den videre, og vil have den igen allerede efter man har taget et par sug i den... Røvhoved..."
Lige præsis! Prøvede engang hvor min "buddy" startede pinden, og røg ca. halvdelen, fik selv 5 sug, sendte den videre, og da jeg så tror at jeg skal have den igen så var den færdig, var så fyldt med foragt lige i det øjeblik, og sagde at han godt kunne lave en ny, men da var han så blæst, at han ikke kunne gøre noget.
Men har heldigvis en rigtig god buddy, som jeg besøger i ny og næ, hvor vi altid handler stort ind, rydder op i crippen, også laver vi de lækreste pinde, spiller pro 8, og ser film :D
Men prøvede for 3 uger siden, hvor jeg købte god skunk for 600kr, hvorefter jeg skulle op til en kammi, der sidder så 4 af mine andre venner som self ingen røg har.. Den skunk skulle have holdt i nok 2 uger, men var væk om søndagen.. jeg var så pissed

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Så vil jeg hellere vente med at ryge til jeg kommer hjem end at ryge med folk der fucker min joint op eller aldrig selv har noget røg....

Men kan da huske at der vi var helt unge var der osse en der aldrig havde røg, så han skulle altid gøre sig fortjent til at ryge med :D Ved at lave de dummeste ting eller hente hashen på staden og som det var på cykel ( bor ude i dragør ) En gang fik vi ham til at springe ud fra et tag med en parasol :lol: Det var alt for sjovt...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg synes også det er pisse træls med folk der suger igennem jointen som om det var det sidste luft de fik, især cigeret rygere er slemme til at suge igennem, hvilket resulterer i at jointen bliver brændt sidelæns hvis ikke jeg får lov til at rette op på dén, bevares, det kan ske at man suger for hårdt og den brænder en smule skævt, men så suger man altså ikke bare videre ned af kanten, dét er dårlig stil. I mit rygershack plejer vi at sige at det er 'imod ryger-codex'.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg suger hårdt i jointen, så den brænder skæv .. Bare had mig! (Jeg ryger også smøger, hmm)

Jeg retter den dog altid op igen. :)

Og det der med at sende den videre efter tre sug er jo total wack! Det ville få mig til at suge endnu kraftigere og fucke jointen fuldstændigt!

Det skal dog lige siges at jeg altid respektere andres rygeregler, jeg skal nok sende den videre og jeg skal nok lade være med at fucke jeres uvuderlige kunstværker op!

Det er ikke for sjov jeg ryger bong.. :wink:

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Bong er god.... inet bedre end at komme hjem fra arbejde og lave et dejligt stort Fluffy bongmix og så ellers suge et kæmpe hoved på fars gobbel..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ja alt ovenstående... Respekter pinden for helvede! Plus det løse galde som jeg ikke har tid til at skrive nu...

Derudover så er folk der skynder på mig mens jeg laver en joint dømt til at vente endnu længere. Der er ikke noget værre end en der sidder siger kom nu kom nu når man hygger sig med at lave en joint hurtigt. Det ender bare med at jeg bruger endnu længere tid og banner vedkommende for at ryge. Det andet pis gider jeg ikke, hellere bruge 5min længere på en joint som så også er meget bedre at suge på

Det der shit med at tage alt for store hvæs og ikke rette og derefter brokke sig over at jeg har taget 1 hvæs mere end ham (med 1/3 del af hans indhold af røg) så flejner jeg ud!

I kan fandme ryge som i vil når i ryger 1 gr. standard i en joint, men jeg bliver fandme arrig når folk fucker en joint til 150kr op :evil: :evil: :evil:

Titel:
Junior medlem

helt enig i hvad xp3rt siger!

det værste er når man sidder og hygger sig med en joint, får den rettet godt ind, ja i det hele taget laver en røv lækker lille sag:) hvor folk så står og skynder på en og ikke gider vente! så må de lade være med at ryge mit røg! er dog tit for gavmild.

jeg synes det er det bedste at sidde og hygge med jointet, blive ved at sidde med den selv om at man godt kunne havde lukket den for 5 min side.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Go'e gamle Danmark
Kender alt for godt det når folk bare tager et sug og ikke gider at nyde røgen. Hvis man ikke har prøvet det før ska man stadig ikke bare puste røgen ud efter et millisekund... Holder altid røgen nede et par sekunder, så man rigtig får noget ud af den, især hvis det er af god kvalitet. Havde en kammerat der ikk engang fik det ned i lungerne og bagefter klagede han over at han havde det skidt. Det var pisse røvirriterende... Spildte en halv joint der.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjyland
Xpert skrev:
Ja alt ovenstående... Respekter pinden for helvede! Plus det løse galde som jeg ikke har tid til at skrive nu...

Derudover så er folk der skynder på mig mens jeg laver en joint dømt til at vente endnu længere. Der er ikke noget værre end en der sidder siger kom nu kom nu når man hygger sig med at lave en joint hurtigt. Det ender bare med at jeg bruger endnu længere tid og banner vedkommende for at ryge. Det andet pis gider jeg ikke, hellere bruge 5min længere på en joint som så også er meget bedre at suge på

Det der shit med at tage alt for store hvæs og ikke rette og derefter brokke sig over at jeg har taget 1 hvæs mere end ham (med 1/3 del af hans indhold af røg) så flejner jeg ud!

I kan fandme ryge som i vil når i ryger 1 gr. standard i en joint, men jeg bliver fandme arrig når folk fucker en joint til 150kr op :evil: :evil: :evil:

Ja jeg ved hvad i mener en strees ryger er ikke en hash ryger :P tror jeg i vil give mig ret i og ja man skal!!! Tage sig tid til ja at lave en lille pind :joint: hvis jeg ser en rulle en og det ligner lort :stop: tager jeg mit grej frem og for det meste er færdig før ham hehe og siger om vi ikke kan bruge den i stedet for :) og en smøg laver man ikke på 2 pust og en ligther hen over :evil: :evil: man gør det ordligit ellers gør man ikke :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

De par kammerater jeg ryger med, kan ikke finde ud af at riste, så det er fuckin altid mig der skal stå og håndtere gryden ligemeget hvad, og når så de begynder på deres "hey er det ikk snart færdigt ?" "kom nu det er vist færdigt det der!" det er sku skide irriterende at folk der ikke kan gøre det ordentligt begynder at stå og skynde på en fordi de BARE SKAL RYGE.

Ligesom første gang jeg lod en af de andre riste, som jeg aldrig sku ha gjort, "ja ja jeg kan sku sagtens riste!" så smed han 6 cigaretter i en sølvpapirs skål og så 3-5 sek med en lighter, "SÅ det vist færdig!" og som ikkeryger bliver det da bare skideklamt at ryge !

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nørder :D

joint skal laves på 5 minutter. Vi skal være skæve drenge.. ikke tilbage i klip og klister lokalet

Man ankommer hos sin kammerat med stress og absti, smider sin hash på bordet og vidner en affe bruge 25 minutter på at lave 500023 mininols mens man har ristet hele sin smøg pakke og lavet et mislykket baglæns saltso. Det går ikke ålen :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
agjoey skrev:
Nørder :D

joint skal laves på 5 minutter. Vi skal være skæve drenge.. ikke tilbage i klip og klister lokalet

Man ankommer hos sin kammerat med stress og absti, smider sin hash på bordet og vidner en affe bruge 25 minutter på at lave 500023 mininols mens man har ristet hele sin smøg pakke og lavet et mislykket baglæns saltso. Det går ikke ålen :D

Skam-ryger !! Er glad for at jeg ikke skal ryge sammen med din slags :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Utroligt så hellige mange af jer er.. Hvis det virkeligt er jer der har fat i den lange ende, så forklar jeres buddies om spillereglerne.. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Moj0 skrev:
Utroligt så hellige mange af jer er.. Hvis det virkeligt er jer der har fat i den lange ende, så forklar jeres buddies om spillereglerne.. :wink:

Jeg tror sku også der er mange herinde, som kan finde på at prædike en gang imellem. Nu læste jeg ikke alles posts, men ned til Xpert, og det er da stort set alt sammen ting jeg har sagt til folk jeg har røget med :)

Medlem

mohawk skrev:
Jeg ved ikke om det kun er mig som nærmest sætter en ære i at ryge med maner ( når man nu skal ryge :) ). Jeg kan ikke udstå at ryge med nogle som laver en ulækker joint, hvor smøgen er ristet i 2 sek, filteret er dårligt og pinden generalt er dårlig at ryge af. Min erfaring er, at hvis man tager sig god tid til at lave en pind rigtig sprød, så bliver resultatet også derefter 8)
Især en af mine buddies kan simpelthen være en Pain in the ass at ryge med, da han aldrig retter den til, altid tager alt for mange sug ( jeg plejer at køre med 3 puf også pass, da man får pinden flere gange, og man er sikker på at alle bliver lige blæst), og ikke mindst så har han aldrig hans egen røg.

Flere af din slags tak :tnx:
Jeg krummer tæer hver gang jeg ser en voldsuge så meget på jointen, at man kan se en kæmpe glød vandre 2cm længere ned af papiret.. Specielt når folk ikke forstår, når man pænt har forklaret hvordan man ikke skal gøre :roll:

En ven og jeg ligger en ære i at grille og krølle en god pind.. Som du siger bliver resultatet langt bedre, og det er da også langt hyggeligere :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4200
her i 4200 har vi et lille ryge slæng (KTC) og det er sådan at vi skaffer de ting vi har fået besked på (det med aldrig giver her giver alle lidt i penge puljen) også skater de andre imens en sidder og laver den og tager op til 30 min før den er klar og det indfinder alle sig med fordi alle ryger chill og deler osv det er ret nice

Junior medlem
Brugeravatar

mohawk skrev:

:yeah:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]