Hej. Er ny på dette forum, men har læst en god del. Synes det virker som i har forstand på det..
Jeg har røget 5-7 gange men det her er første gang jeg har fået det sådan her.
Jeg ved godt det her nok har været op en masse gange.
Men her er min historie:
Jeg havde været op og skændes ret hæftigt med mine forældre, det endte med at jeg gik en tur hjem til en veninde. Vi blev så enige om at gøre mig glad med en pind eller 2.
Vi røg så den første, blev godt glad osv. Så da rusen var ved at aftage så valgte vi at lave en ny. Jeg havde det fint nok, men efter 15-20 min gik det helt galt. Det startede bare med lidt ondt i maven, jeg begyndte at kaste op (bare en enkelt gang eller to), jeg gik så videre.. Havde det stadig dårligt, jeg kom så hjem til min veninde (der hvor jeg skulle sove). Jeg begyndte at ryste virkelig meget, få kvalme igen og sådan. Jeg holdte det heldigvis inde, men da jeg var lige ved at falde i søvn så hørte jeg stemmer, altså nogen der snakkede til mig. Vågnede self helt op, men faldte ned efter noget tid. Jeg faldte i søvn og vågnede næste morgen (idag altså), og havde det helt fint, lidt kvalme måske.. Så her tidligere idag, var der nogen venner der ville ryge lidt, jeg gik bare med (vi var udenfor), og de røg. Jeg røg slet ikke, men mine øjne er nu røde :s.. Jeg sidder nu og små ryster i benene, mine ben er tunge og føler mig helt smadret, tror det er en placebo effekt (er det ikk det, det hedder når man forstiller sig noget som ikk passer?) for at jeg er gået i pyskose..
Jeg er virkelig bange for jeg er gået i pyskose

..
Var det bare et bad trip eller pyskose?