Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja så er tiden kommet til endnu et lsa trip. Mit sidste trip var på 10-12 stk hbwr (men halvsjusket tilberedt), og det var en rigtig stor oplevelse. En af de bedste i mit liv. :!:

Denne gang har jeg tilberedt 16 frø efter samme opskrift som sidst: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=21110 . Alkoholen ligger nu på anden dag og soaker lsa til sig, og trippet er skemalagt til midt i næste uge. Altså reelt set er point of no return at se i bakspejlet. Men ekstrat af 16 frø er godt nok meget kan jeg godt se på det hele, så jeg ville egentlig bare høre om der var andre der havde prøvet en så høj dosis og om de så kunne være så venlige at give mig nogle gode råd / links til triprapporter af den art.

Funny facts

Jeg har tænkt mig at ryge lidt hash under trippet også skal det lige siges. Set og setting er 100% i orden
Jeg har aldrig før haft et egentligt bad trip
Jeg har prøvet dxm i høje doser en håndfuld gange
Meskalin har jeg prøvet uden at få det helt vilde ud af det
Ecstasy 2 gange
Lsa også en lille håndfuld gange
Jeger i godt humør for tiden

Så altså tips og personlige oplevelser, dumme jokes, og rapporter er alle velkomne; bare det omhandler lsa i høje doser 8)

Titel:
Det var da sjovt, jeg har lige stilt mine 15 (knuste) frø til at afdampning.
Tror vi kører efter samme trip skema, eller det der.
Har også købt et gram hash som jeg tror jeg vil spice det lidt op med :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja noget kunne tyde på det. Men i sidste ende er vi jo en del af den samme bevidsthed så det er måske meget naturligt :wink:

Hash er en nødvendighed når man tripper, men hvis vi tager 15-16 frø hver er der nok grænser for hvor meget man behøver at ryge.

Jeg gemmer altid lidt hash til at pifte afterglowet lidt op. Tripper om natten og næste morgen sætter jeg mig ud i haven for at se solen stå op, med en joint i hånden. Har gjort det før og smukkere bliver det bare ikke. :oops: *

Set the controls for the heart of the sun.

*- for utilsigtet bøsseri

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når du ikke har ekstraheret fuldstændig ens, så er det jo svært at sige, om dine 16 frø bare er 50% mere end sidst. Hvis du er nervøs er det måske en ide at dosere over to gange?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Efter hvad jeg har læst af det Xpert har skrevet er der nogle ret store spring mellem virkning og dosis når man kommer op i de mængder frø. Det kan altså være betydeligt vildere at tage 16 frø end 14. Så et spring fra 10-12 til 16 kan ligeledes være vildere end forventet.
Jeg selv har ikke været oppe i de doser, så jeg skal ikke kunne udtale mig på baggrund af egen erfaring.

Dog kan jeg sige at det kan være en fordel at have rullet sine cones på forhånd. Jeg har overhovedet ingen finmotorik når jeg er godt inde i et lsa trip.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
som flak siger skulle der være stor forskel på 13-16 frø.

men vil bare ønske dig et godt trip, det bliver en hård omgang :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Moonage daydreamer: Der er stor forskel på de doser, men det kan være yderst spændende. Jeg oplevede sammensmeltning af tale og tanker, voldsomme visuelle effekter og mindloops med volapyk på 16 frø uden tolerance. Virkeligt stærkt trip, meget meget anderledes end en ~13frø hvor man stadigvæk kan tænke "normalt" dvs. forstå hvad andre folk siger til en osv.

Hvis du har nogle konkrete spørgsmål er du velkommen til at sende en pm eller skrive dem her

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hej, bare lige et hurtigt spørgelsmål.

Hvordan er et lsa trip, i forhold til lsd og svampe ?

Jeg har nemlig læst at lsa frø, minder meget om lsd.

Og jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve det.

Mvh CLOWN 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er en mere forvirrende rus i forhold til svampe, mere visuelt i de rette mængder, men meget mere mentalt forvirrende og psykedelisk. Ikke et begynder-psykedelika

I forhold til LSD (som jeg ikke har prøvet endnu) skulle LSA være lidt mindre visuelt, men mere ubehageligt. Dvs. en del mere bodyload

Jeg vil råde dig til at æde nogle svampe først før du begynder med LSA i doser hvor det begynder at blive rigtigt morsomt
Personligt bryder jeg mig ikke om lav-dosis LSA hvis man har i sinde at trippe på dem. Der vil jeg 100% hellere bare ryge en god joint

Titel:
Medlem

Xpert- Jeg har skam prøvet både svampe og lsd.

Jeg ville bare lige høre om hvor meget forskel der var :)

Men okay :tnx:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

C L O W N skrev:
Xpert- Jeg har skam prøvet både svampe og lsd.

Jeg ville bare lige høre om hvor meget forskel der var :)

Men okay :tnx:

Nu har jeg heller ikke prøver LSD, men lsa skulle give en mere euforisk rus, samtidig med at det er mere sløvende . Jeg forstår ikke helt advarslerne imod lsa da jeg ikke synes det er "svært" eller ubehageligt at trippe på, jeg har kun gode ting at sige om det shit, men nu er jeg heller ikke så rutineret.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
LSA er også sjovt, men LSD er meget bedre, virkelig kvalitet. :) Og det er klart mere euforisk, hvis man kan nyde det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Også mere i høje doser jeg tænkte på.

Jeg kan bedst forklare det med at den visuelle del ikke følger den psykedeliske effekt på samme måde som fx. svampe. Den mentale påvirkning er meget kraftigere, hvilket betyder at hvis man vil have fuld effekt af LSA'ens visuelle kraft, skal man indtage en dosis der imo kan være svær at styre for en der ikke kender til psykedelika. Men det svinger sikkert en hel del

Personligt har jeg kun én gang haft et dårligt trip på LSA og det var pga. dårligt set&setting

Titel:
Medlem

Okay, man kan da godt bare spise frøene uden at de skal tiberedes osv ikk ?

Titel:
Medlem

C L O W N skrev:
Okay, man kan da godt bare spise frøene uden at de skal tiberedes osv ikk ?

Hvorfor søger du ikke bare?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nogen kan ikke, andre kan

Enkelte gange har jeg kunnet holde frøene i maven uden tjald, men generelt kommer de op igen efter 30-45min hvis jeg ikke ryger en god joint til at tage kvalmen. Med en joint og et par ture udenfor giver en bytur meget værre fornemmelse i kroppen, så så slemt er det imo ikke

Min krop mener at frøene er ret giftige, jeg skal bare tænke/lugte til HBWR før jeg får brækfornemmelser, men knus frøene, lig delene i et stykke jointpapir og bomb dem med noget vand. Du skal imo ryge et par hvæs indenfor 10min for lige at tage det værste. Det er MEGET vigtigt at riste godt da nikotin forværrer kvalmen gevaldigt. Ryg lidt indimellem de første 30-60min så skulle det gerne gå den rigtige vej

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor lang tid varer et 16 frøs trip og hvornår peaker det?

Titel:
Medlem

http://erowid.org/plants/hbw/hbw_effects.shtml

læg lidt til da det er en småkraftig dose.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

16 frø varer gerne 10 timer fra peak. Personligt synes jeg tit det er lidt for lang tid, bliver lidt træt til sidst i trippet

Kan gerne mærke noget omkring t+30 hvor hash-rusen føles anderledes, min hovedbund løfter sig, let eufori og kuldegysninger

omkring t+90 begynder det visuelle og tage fat, men normalt skal jeg gerne over t+2-3 timer før det virkelig tager fat. Om det har noget at gøre med manglende ekstraktion eller hvad skal jeg ikke kunne sige. Men der kommer tit et stadie hvor man føler sig mere normal. Ej sker der ikke mere nu? Hvor jeg så ryger lidt og bliver skudt til mars...

Det kan godt være at det er anderledes med ekstrakt da LSAen ikke skal trækkes ud af skallerne, men det er min erfaring

Titel:
Når man nu laver ekstrakt så mister man da også helt vildt meget af LSA i forhold til hvis man bare hvad knust frø'ene og lagt dem i vand og drukket det.
Det er jo en halv brutal omgang for stoffet sådan at skulle ligge i alkohol i en uge og så blive opvarmet for at få alkoholen til at fordampe. Så 15-16 frø svarer vel ikke til 15-16 stykker som bare er blevet spist.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]