Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 02:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har røget pot hver dag i 2-3 måneder, tænkte på hvad der ville ske hvis jeg røg hash nu? .. ville det have en vildere virkning end sidst jeg røg hash, eller bare normalt som nu med pot? :lol: - peace

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg vil du tro du får en meget mere couch-locked skævert end normalt, da pot generelt giver en mere høj skævert, hvor du lettere har lyst til at lave ting end at side og stene tv

Titel:
Junior medlem

Hahahaha, det er hans ven der poster lige nu. Og balle har aldrig lyst til at lave noget når han er skæv, nok omtrent den mest dovne person jeg kender :D

I skulle se ham lige nu, han er et med tv'et lol.

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
IND I FUCK ... :D

Titel:
Medlem

Shroomr skrev:
Jeg vil du tro du får en meget mere couch-locked skævert end normalt, da pot generelt giver en mere høj skævert, hvor du lettere har lyst til at lave ting end at side og stene tv

Det synes jeg er en forkert vurdering. Generelt er pot/skunk stærkere end det hash der sælges i DK men der findes masser af skunk der er meget mere indica domineret og giver en meget hårdere couchlock effekt end hashen.

Du vil sikkert opleve en anden stone men højst sansynligt vil den være dårligere end det du har oplevet med pot....-Alt afhændig af hvor godt og stærkt det er.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Admire, hvis pot er stærkere end hash, er det noget møg hash.

Dét der gør at hash vil være mere stenet er den opvarmning der vil ske ved rystning og presning, hvor noget THC bliver omdannet til CBD og andre cannabioder. Ved at omdanne pot til hash, vil rygningen typpisk være mere stenet.

Titel:
Medlem

BisMann skrev:
Admire, hvis pot er stærkere end hash, er det noget møg hash.

Dét der gør at hash vil være mere stenet er den opvarmning der vil ske ved rystning og presning, hvor noget THC bliver omdannet til CBD og andre cannabioder. Ved at omdanne pot til hash, vil rygningen typpisk være mere stenet.

Helt korrekt men det hash der sælges i danmark er fanme også møghash.
Det skunk jeg laver er ihvertfald betydeligt stærkere end langt det meste hash jeg kan købe på gadeplan. Selvfølgeligt findes der ganske udemærket hash. Ice osv men det er tilgengæld også dyrt.
Alt "normalt" hash om du så kalder det 50, 60 ,70er eller semi, ryger eller what ever så er der ikke meget der kan måle sig med det hjemmelavet skunk mange growers laver. Ihvertfald ikke hvis man kan finde ud af hvad man laver.

Men nu siger han jo også pot så ved ikke hvad det er han ryger.

Titel:
Junior medlem

[/quote]Men nu siger han jo også pot så ved ikke hvad det er han ryger. [quote]

Jeg ryger god pot hehe, ofte er det også skunk. Jeg skal nok lige post her snart når jeg får røget lidt hash igen, så kan jeg se hvad der sker i praksis. :wink: - Men tak for jeres svar indtil videre drenge!

Titel:
Medlem

Admire, nu ved jeg ikke hvor du køber hash, men det lader ikke til at være på staden. Hvis man ved bare nogenlunde hvor man skal købe derinde, så kan man få vidunderlig røg til meget få penge.

Titel:
Medlem

Tjalde Balle skrev:
Men nu siger han jo også pot så ved ikke hvad det er han ryger.
Citat:

Jeg ryger god pot hehe, ofte er det også skunk. Jeg skal nok lige post her snart når jeg får røget lidt hash igen, så kan jeg se hvad der sker i praksis. :wink: - Men tak for jeres svar indtil videre drenge!

Prøv at se om du kan få et par navne på skunken næste gang du køber/får.

Så ved vi hvad plante det er.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det er imo sjældent at pusherne aner hvad det er de sælger. Hvis man spørger til det får man tit et "jeg ryger ikke det der". Ihvertfald øst for Roskilde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4200
sys altid de bare fyre et eller andet tal af fra 50er til 120er

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
jaz0n skrev:
sys altid de bare fyre et eller andet tal af fra 50er til 120er

som kan bruges til.... Nada

Men nu talte jeg også om skunk. Hashen skal de nok have et navn for (fx. 90'er) selvom det kan dække alt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
En pusher = En hustler!! Længere er den ikke.. Hvis man ikke holder dem i kort snor, tager de røven på dig... Også dem på staden!
Snakkede med en, som først ville sælge mig noget pot, og hæv posen frem... Da jeg sagde til ham, at jeg ville have skunk, puttede han posen tilbage, og trak præcis den samme pose op af lommen 5 sec efter, for at sælge det som skunk... Men de skal vel også lave deres penge på en måde... :?

Titel:
Junior medlem

En kammerat dyrker, ved egentlig ikk' om han selv er klar over hvad det er for noget, udover at det virker pænt godt. Hehe men nu synes jeg at emnet er ved at tage et drastisk sidespring. Så altså.. i går aftes lavede mig og tre drenge en troldmand (ret ondt mix), det var super dejligt. Jeg syntes det var nogenlunde den samme high et sted, jeg var dog naturligvis mere skæv end normalt pga. hashen. Efter lidt tid sugede jeg også et par hoveder, med samme troldmands mix. Først der kunne jeg sådan virkelig mærke at det var en anderledes high, havde det enormt dejligt og sjovt. Jeg blev nok 20% mere skæv end normalt, det vil nok sige at hvis jeg røg hash alene vil jeg IKKE blive ligeså skæv som med mit pot/skunk. Men det handler vel bare om kvalitet som i alle siger. Konklusion.. man burde ryge troldmænd hver gang! :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]