Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 6510 Gram
har høre om flere forskellig ting mod redeyes men hvad er det bedste? noget der skal købes i udlandet eller i dk

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
EYE-lite

Virker med det samme og kurerer kløende øjne. Som om der kommer olie i dem :)

Desværre kan man ikke købe det i DK mere, men hvide det blev øjnene. Næsten FOR hvide(blå)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tror jeg har fundet en dansk forhandler :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xpert skrev:
Virker med det samme og kurerer kløende øjne. Som om der kommer olie i dem :)

Desværre kan man ikke købe det i DK mere, men hvide det blev øjnene. Næsten FOR hvide(blå)

Nu er jeg lidt ligeglad med selve udseendet, men lindrer EYE-Lite fornemmelsen af trætte øjne, og hvor lang tid?

Og lige et spørgsmål til: nogen ide om, hvorfor det blev forbudt? Er der risici man bør kende til ved produktet?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Malkavian skrev:
Nu er jeg lidt ligeglad med selve udseendet, men lindrer EYE-Lite fornemmelsen af trætte øjne, og hvor lang tid?

Og lige et spørgsmål til: nogen ide om, hvorfor det blev forbudt? Er der risici man bør kende til ved produktet?

Det kunne få selv den mest rød-øjede bongryger til at se frisk ud ;)

Det lindrer rigtig meget. Det irriterer ikke, men føles utroligt behageligt, ihvertfald i forbindelse med rygning da det fjerner en irriterende træthed/tørhed i øjnene.
Hvis jeg ryger over længere tid kan jeg godt have problemer med at holde øjnene ordentligt åbne under rusen, ja sådan dejligt lige i midten af pupillen-agtigt eller lavere ;) men eye-lite smører øjnene man kan åbne op. Jeg vil tro at man kan bruge det mod trætte øjne, selvom jeg aldrig har benyttet mig af det udover til rygning for nogle år siden.

Det blev vist ikke forbudt i første omgang herhjemme, efter at en hollandsk rapport havde påpeget at der muligvis kunne forekomme øjenskader ved overdreven eller hyppig brug, men Matas trak dem af markedet. Engang i mellem har jeg set en imellem rygegrejet på Staden, støvet og gemt væk. Det ser ud som om det er lidt svært eller dyrt at få fat på det desværre

Senest rettet af Xpert 28 nov 2007 21:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Jeg undrer mig over, at ingen har nævnt Visine 'Røde øjne' endnu. Det kan købes på apoteket. Virker udemærket, selvom jeg selv synes, at EYEDEW virker bedst. :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

znu> yes eyedew er helt klart det bedste.
Du kan få det i en række varianter, med den kraftigste bliver dine øjne virkelig ufatteligt hvide.. Jeg har aldrig set noget lignende. Det er helt overnaturligt.

Men så vidt jeg ved forhandles eyedew ikke i danmark.

Ej heller Eyelite mere pga. det kunne give midlertidigt grønne øjne og permanente øjenskader, og det er jo ikke så sundt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem

Jeg købte også mit over nettet et sted.

Jeg kan dog ikke huske hvor, heh. :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Ej heller Eyelite mere pga. det kunne give midlertidigt grønne øjne og permanente øjenskader, og det er jo ikke så sundt.

Det kan stadig købes enkelte steder.
Citat:
Det ser ud som om det er lidt svært eller dyrt at få fat på det desværre

Kostede 60-80 kroner sidst jeg så det. Ved ikke hvad du har givet før i tiden.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Eyedew: Billede

Kermal>> 60-80kr lyder godt nok dyrt. Sidste jeg købte det (mere end 1½år siden) kostede det 25kr.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

fandt eyedew til 175,- for 3 pakker med fragt

nogle der hender dette

Billede

Citat:
Soft, natural formula with Chamomile and Eyebright extract, exerting a soft and soothing effect on sensitive eyes.

Open Your Eyes eyedrops revitalise tired eyes, lubricate sensitive eyes and give relief to red and uncomfortable eyes resulting from smoky environments, computer work and contact-lens wear.

A couple of drops in each eye and the problems disappear in no time - soon the world looks fresh and clear again!

Open Your Eyes is compounded of all natural ingredients with the exact same biological value as a human teardrop.

Suitable for use with contact lenses.

Senest rettet af HexTrix 29 nov 2007 16:53, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg har altid givet 50 kr. for mine, men har osse altid købt dem de steder hvor jeg fik min røg fra :wink:

dog syntes jeg ikke de virker på mig :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Jugg skrev:
Eyedew: Billede

Kermal>> 60-80kr lyder godt nok dyrt. Sidste jeg købte det (mere end 1½år siden) kostede det 25kr.

Ahh okay. Så var det måske ikke en kongehandel. :)
Har vist også rodet lidt rundt i forskellige mærker, så er ikke engang sikker på at det lige præcis var eye-lite der blev forhandlet i den gældende butik. Så mig skal i ikke lytte til.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]