Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
jep som topic har noget absinthe 70% og har ca. 3 gram 90'er hash kan jeg blande de to ting så jeg har absinthe med hash i ? vil det give nogen mening ?
har hørt om en ven der drak 90%med malurt og han så pingvin og altmuligt sygt.
så kan jeg osse på en måde overføre thc'en fra min hash klump til absinthen eller ?
hvordan gør man ellers ?

Titel:
Dedikeret medlem

Drik 10 shots absinthe og ryg en J med 90'er. Så skal du nok komme i din egen drømmeverden!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Det ville jeg ikke gøre. Jeg ville lave et glas med absinthe (2 cl absinthe, 2 cl vand + sukker), drikke et par af dem, alt i mens jeg rullede med en stor kæp. Derefter ville jeg ryge den, og så slappe af med et glas bagefter.

Det med at nappe shots og så ryge går aldrig godt for mig, og det skal generelt tages stille og roligt, ellers kan min krop ikke følge med, og jeg enten falder i søvn eller brækker mig.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Regl nr 1 ved alkohol + cannabis kombo:

Ryg først, drik bagefter. Aldrig omvendt, det kan hurtigt blive for meget :!:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Ja, det har du egentlig nok ret i. Jeg har dog haft nogle gode stunder, hvor jeg har gjort det omvendte, men den bedste HR er ryg, derefter drik.

Jeg var faktisk til en fødselsdagsfest for ikke så lang tid siden. Jeg ryger ikke særlig ofte længere, så da jeg var lidt fuld til festen tænkte jeg "jeg skal da lige forkæle mig selv, og så ryge lidt med" - det var rigtig dumt. Jeg fik et blackout, hvorefter jeg vågnede fire timer senere, siddende på en stol med panden i en bordplade alt i mens jeg brækkede mig.

Det var ikke så fedt.

Titel:
Medlem

jamen jeg vil ikk ryge hashen :D jeg vil have dcen ned i absinthen så man blander det hele også drikker det ?
kan det lade sig gøre ?
det er vel det samme som når man køber absinthe med malurt i ?

Titel:
Dedikeret medlem

Årsagen til mit svar er:

1 - Tror næppe det kan lade sig gøre.
2 - Absinthe er så stærkt at det er nok at drikke i sig selv.
3 - Du vover lige på at ødelægge den gode ryger :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Er der thujon (malurt) i den absinth du selv har?
Du kan sagtens putte dit hash ned i din absinth og få en virkning af det, men ved ikke hvor godt hash virker som erstatning for malurt.
Effekten skulle vist være noget lig hinanden, hvor meget skal jeg ikke kunne sige, men her i mandags da jeg drak absinth og røg fik jeg et voldsomt dobbeltsyn på. Det var det. Så du skal nok ikke forvente at se pingviner og alt muligt.
Men du kan jo købe malurt over nettet, Eller finde det ude i naturen. Så kan du selv lave din egen superstærke absinth og se en masse pingviner, hvis det er der du vil hen med livet ;)

Titel:
Medlem

vokser malurt ude i det fri ???
:shock:

det vidste jeg sgu ikk.. man kan købe absinthe med malurt i, er det muligt at få hallucination af det så ? eller har han bar overdrevet en del ?

Titel:
Flueknepper kongen

Thujon er næppe hallucinogent udover placebovirkning. Det er i hvert fald hvad litteraturen siger!

Men man skal sgu ikke nægte placebovirkning. Det kan være fint nok :wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

psyteiz skrev:

det vidste jeg sgu ikk.. man kan købe absinthe med malurt i, er det muligt at få hallucination af det så ? eller har han bar overdrevet en del ?

Ja, malurt vokser i DK. Hvor ved jeg faktisk ikke, men det er jeg sikker på en anden kan svare på

Hvis du vil have halluer (går ud fra du mener visuals/se en masse ting der ikke er der, men stadig er bevidst om at de ikke er der) så er malurt sq nok ikke det du søger.

Her vil et stof som 2C-B nok være mere "dig"

EDIT: nå, levose said it 8)

Titel:
Medlem

hva er 2-bc og hvor finder man sådan noget ??

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

psyteiz skrev:
hva er 2-bc og hvor finder man sådan noget ??

Det er bestemt ikke ulovligt at søge selv!

Erowid kan man desuden altid bruge:

http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb.shtml

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Som bekendt opløses hash jo i fedt og alkohol, så jo, det kan du godt, men tror sgu du bli'r så forvirret, at det ikke er sjovt..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
Jeg har da engang prøvet at lægge ca. et gram skunk i en lille flaske med absinth og lade det stå i et par uger.. skunken blev helt bleg, og absinthen blev fyldt med små thc krystaller.. men jeg kunne ikke rigtig bedømme om thc'en havde nogen speciel effekt eftersom absinthen var lige lovlig stærk i forvejen.. :) men jeg skulle da mene at thc sagtens kan blive trukket ud i absinthen.. desværre lavede jeg den dumme fejl bagefter at jeg tørrede skunken og røg det på bong... FØJ!!! :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Farmand skrev:
psyteiz skrev:

Ja, malurt vokser i DK. Hvor ved jeg faktisk ikke, men det er jeg sikker på en anden kan svare på

I naturen? :)

Det er et projekt jeg har tænkt på et stykke tid. Tror bare jeg bruger hasholie i stedet for. Dosen skal være så høj som muligt med et minimums indtag af alkohol. F.eks. en eller to genstande alkohol, men det kommer an på hvor mange mg. THC der kan optages pr. g alkohol?

Titel: Malurt.
Junior medlem

Geografisk sted: Nord for Nordkap
Interessant indlæg, jeg ikke selv har særlig stor erfaring inden for emnet (jeg studerer og det er svært nok uden påvirkning)
anyways er det jo altid spændende at udforske og afprøve nye ting.
Lige et par ting om malurt:
Der findes to slags;
Have-Malurt/Artemisia absinthium og Strand-Malurt/Artemisia maritimus.
Artemisia maritimus vokser vildt ved strande og på strandenge i det meste af Kongeriget men er hyppigst ved beskyttede kyster, gerne hvor der går kvæg. Artemisia maritimus indeholder thujon men i meget begrænsede mængder. Artemisia absinthium derimod indeholder op til 35% thujon.
Den findes i mange haver i Danmark hvor den benyttes som prydplante på grund af dens sølvgrå løv, den kan købes rundt omkring i havecentre eller findes som forvildet på sandede jorder.
Den kan også købes som frø ganske lovligt for 10,65 svenske kroner på:
http://eline.impecta.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=D&wts.ACTION=loginguest&p=H
I posen er der nok til ca. 250 planter, det burde være nok til en et par flasker absinthe. :wink:

Tilbage hvor vi kom fra: det med THC-absinthen, det burde ikke være noget problem at mixe det, MEN som et par af de andre skrev er det ikke nødvendigvis en særligt god idé, da alkoholen i sig selv er meget kraftig.
Prøv evt. med en billig vodka med en lille kvist Have-Malurt og vær varsom med doseringen da indholdet af thujon svinger meget i planterne.
Husk også at Van Gogh ikke havde så heldige erfaringer med absinthe :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
1: Fjern forhandlerlinket!! Hvornår lærer folk det?! Har du overhovedet læst reglerne?
2: Det er en ret gammel tråd, så jeg tror bestemt at eksperimentet er blevet udført for længe siden, men i tilfælde nogle derude stadig har lyst til at prøve kræfter med dette, så lad endelig være med bare at smide malurt i vodka. Malurt indeholder rigtigt mange bitterstoffer der giver en helt forfærdelig smag, men disse bitterstoffer er for størstedelen vandopløselige, så hvis det skal prøves: brug finsprit og fortynd det senere. Tilsæt gerne andre krydderier, såsom enebær, anis og lakridsrod, det forbedrer smagen markant.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
DeHades skrev:
1: Fjern forhandlerlinket!! Hvornår lærer folk det?! Har du overhovedet læst reglerne?

Er det så kategorisk med forhandlerlinks at man ikke engang må linke til alm. planteskoler? Jovidst det er lettere når reglen er sort/hvid, men alligevel..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
:yeah:

der burde højst være ban mod de forhandlere der solgte ulovlige substanser... resten er bare pjat.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]