Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 22:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 20 feb 2008 11:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
HPPD er ikke en sygdom som sådan, ej heller kronisk... Men det bliver ved ligeså lang tid som man indtager sjov...

Stort forbrug af LSA og alle andre psykedeliske stoffer frarådes selvfølgelig, ligesom det ikke er smart at drikke 4 flasker vin hver dag

...og jeg har da et fint og godt liv selvom jeg har fået HPPD af LSA'en... Mit eget lille farvespil, er blevet helt glad for det :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 feb 2008 14:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 nov 2006 12:22
Indlæg: 521
Tør man spørge hvor hårdt du er gået til den mht lsa?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 mar 2008 21:46 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 mar 2008 18:08
Indlæg: 3
Geografisk sted: odense
hvor får man fat i Hawaiian Baby Woodrose frø. ?
er først lige begyndt at åbne mit sind for lidt vildere stoffer end forskellige rygestoffer ... og lidt andet :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 mar 2008 21:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
sams skrev:
hvor får man fat i Hawaiian Baby Woodrose frø. ?


Læs regelsættet og du vil vide at det ikke er et salgsforum, men søg dog... ;)

Google er din ven.

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 mar 2008 22:01 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 mar 2008 18:08
Indlæg: 3
Geografisk sted: odense
Ja okaj , havde bare lidt problemer med at finde noget der var til at forstå helt , men tak :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 mar 2008 22:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 mar 2008 18:08
Indlæg: 3
Geografisk sted: odense
men tænkte mere på , om det var noget man kunne købe i håndkøb (en blomster handler) eller lignende . ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 mar 2008 23:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 21:00
Indlæg: 1824
Geografisk sted: Electric Ladyland
sams skrev:
men tænkte mere på , om det var noget man kunne købe i håndkøb (en blomster handler) eller lignende . ?


Altså du kan IKKE købe det i supermarkeder, men du kan garanteret finde det i veletablerede planteskoler, hvor du også kan finde nogle andre sjove ting.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2008 14:35 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 feb 2008 09:47
Indlæg: 12
Geografisk sted: København Ø
Jeg fik 150 frø hjem fra hawaii en månes tid siden.
Straks lavede jeg ekstrakt på 70 af dem. Vi indtog hver (3 folks) hvad der svarer til ekstrakt fra 15 frø. Vi havde ikke den vilde virkning ved det, og det blev en langt kedeligere trip rapport end forventet, samt nogle tegninger der ikke var videre fantastiske.
Sidst jeg prøvede disse frø var nok 1-2 år siden, hvor vi spiste dem hele, med skal og dejligt med giftstoffer.
Med skal syntes jeg at de har en helt anden virking, meget mere giftig og forførende, nærmest som når man har drukket en kop ayahuasca med 12 g mimosa hostilis og 8-10 g syrian rue, og man bare knækker sig og føler at det er på forgiftnings stadiet.
Men som Xpert skrev så er det som om effekten er meget anderledes ved ekstrakten end ved de rene frø.
Eller er det bare effekten af at føle sig døende der er forførende?
Selv syntes jeg at jeg svulmer meget mere op af de rene frø end ekstrakten. Får nærmest sådan en rødmusset amanita muscaria hud.
Renser man noget virksomt ud ved brugen af den upolære solvent? alkaloider har vel en hvis opløselighed i upolær solvent eller? kan man bruge for meget rense benzin.?

Havde også 70 frø stående i rense benzin, hvor jeg desværre glemte dem, for min bror havde udgang og det gik for sig. Så nu har det stået i 1 uge i rense benzin? Kan det skade LSA'en at den har gjort det? eller kan jeg bare trække lsa på det med en gang Stolichnaya vodka?

Nå men må jo prøve igen med den ekstrakt næste weekend og se om det kan hvad frøene kan.

God weekend til folkens :)

::Boom::


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 mar 2008 17:38 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Jeg har læst flere indlæg på forskellige fora om at trippet på ekstrakt bliver nærmere en døsig opiatrus end et egentligt psykedelisk trip. Så ja, konklusionen fra de personer var at man fik hevet nogle ting ud ved den apolære ekstraktion som havde positiv indflydelse på trippet. Personligt reagerer jeg kraftigt på giftstofferne og vil for alt i verden ikke tilbage til det helvede der kom før og efter trippet. Jeg har prøvet begge dele, men som med dig gik der lang tid imellem, og begge dele er lang tid siden nu, så min personlige mening er noget farvet, dog vil jeg sige at det stadigvæk er psykedelisk selvom det er ekstrakt.
Kan man bruge for meget rensebenzin? Ja, men kun fordi det bliver overflødigt på et tidspunkt. Det vil nok ikke påvirke kvaliteten af dit ekstrakt. De stoffer der ryger med over, ryger sandsynligvis med over uanset hvad. Vil du undgå giftstofferne uden større ekstratktion med rigtigt udstyr, må du vist vælge (-hvis der er noget at vælge imellem!) - det er i hvert fald min konklusion.
Med hensyn til en uge i rensebenzin er det den periode jeg har trukket når jeg har lavet ekstrakt. Det er ikke noget problem, du kan sagtens trække videre på de frø.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2008 22:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jun 2007 00:22
Indlæg: 214
Geografisk sted: Under byen
Svampe Jones skrev:
...Sidst jeg prøvede disse frø var nok 1-2 år siden, hvor vi spiste dem hele, med skal og dejligt med giftstoffer.
Med skal syntes jeg at de har en helt anden virking, meget mere giftig og forførende, nærmest som når man har drukket en kop ayahuasca med 12 g mimosa hostilis og 8-10 g syrian rue, og man bare knækker sig og føler at det er på forgiftnings stadiet.

Prøver du ofte at slå dig selv ihjel? :shock: ;)
Jeg vil mene at 2,5-4g Syrian rue (p. harmala) er rigeligt, og alt derover siges kun at give bivirkninger som - ja, som du selv beskriver. :roll:
Desuden smager harmala af bitterbæ, så lav et indkog istedet og bomb det ned med noget køkkenrulle omkring sig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2008 15:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2008 19:04
Indlæg: 215
.


Senest rettet af slettet nu 07 aug 2019 18:01, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2008 15:40 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Du gemmer ikke væsken fra punkt 3, du smider det væk, begge gange. Det er for at få de dårlige stoffer ud. Der er vist nogle der mener dette også fjerner nogle af de aktive stoffer, men om dette er rigtigt ved jeg ikke. Du kan sagtens gentage dette punkt.

Punkt 6., du har ikke angivet noget alternativ, så hvad der er bedste af én ting..?

Punkt 8., ja, du sier til der ikke er mere frø tilbage, det du vil have er opløst i væsken.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2008 15:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2008 19:04
Indlæg: 215
.


Senest rettet af slettet nu 07 aug 2019 18:01, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2008 15:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2008 19:04
Indlæg: 215
jeg mener hvad er bedst denatureret sprit ? isopropylalkohol ? eller noget helt anden :) . . . er de dårlige ting ikke ude på skallen ? for så kan vel bare hælde det over frøene så det kommer væk og efter de er tørret så kan man knuse dem så går der jo ikke noget fra det gode i midten " :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2008 16:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Tja, jeg kan faktisk ikke huske hvad den generelle opfattelse er, men umiddelbart vil jeg mene du kan bruge både ethanol eller isopropylalkohol, eller noget helt tredje. Tommelfingerreglen er jo bare det skal være et polært solvent, som skal være tilstrækkeligt flygtigt. Der er giftstoffer både i skallen og indeni frøet, men der er mest i skallen, så hvis du helt vil slippe for dem er du nødt til at lave en ekstraktion.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2008 18:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2008 19:04
Indlæg: 215
.


Senest rettet af slettet nu 07 aug 2019 17:48, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2008 20:26 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Øh, tjo, om det er mærkeligt? Det handler om at de 'gode' stoffer ikke er opløselige i rensebenzinen, mens de 'dårlige' er. Det er ganske simpel kemi.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2008 20:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2008 19:04
Indlæg: 215
.


Senest rettet af slettet nu 07 aug 2019 18:02, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2008 13:16 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2008 17:49
Indlæg: 4
Hvor meget vil i anbefale jeg skal bruge af rensebenzin og isopropylalkohol hvis jeg skal lave et ekstrakt af 90g morning glory frø?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2008 10:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 dec 2008 07:33
Indlæg: 3
Som jeg syntes at være, at de har en helt anden virkning, langt mere giftigt og forførende, næsten ligesom når du drikker en kop ayahuasca med 12 gram.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team