Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 19 jan 2008 13:07 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 nov 2007 11:28
Indlæg: 47
Geografisk sted: Fyn
Nu ved jeg godt at jeg ripper op i en gammel tråd - beklager...

Men udtrækket fra 10 frø... Er det hvad du skal bruge til 1 trip (altså til én person)? Synes umiddelbart det virker som en ret høj dosis, men er ikke klar over hvor mange frø man bruger pr person når det laves på denne måde. Håber der er én der vil kaste lys over dette for mig.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jan 2008 13:23 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Hvis udtrækket bliver lavet ordentligt synes jeg ikke der er det store tab undervejs. Dvs. udtrækket fra 10 frø svarer nogenlunde til indtagelsen af 10 uforarbejdede frø.
Med hensyn til startdosis vil jeg personligt mene det var en lidt høj dosis, jeg ville anbefale 6-7. Andre mener det er passende med 10. Dog skal der også tages hensyn til dine tidligere erfaringer (om nogen!) med psykedelika.
Ellers læs lidt rundt, der står i forvejen ret meget her på siden om HBWR og LSA.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jan 2008 13:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 nov 2007 11:28
Indlæg: 47
Geografisk sted: Fyn
Tak for det hurtige svar Flak! Det man får til overs, det sluges bare som en "bombe" ikk? (Har kun prøvet uforarbejdede frø før, derfor det sikkert ret åndsvage spørgsmål)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jan 2008 13:34 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Jo, jeg foretrækker kapsler men hvis man ikke har mulighed for det kan man også bare bruge joint- eller toiletpapir.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jan 2008 17:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 nov 2007 01:28
Indlæg: 373
Jeg synes at det uendeligt meget rarere at opløse det tilbageblivende "pulver" i vodka el. lign. og så drikke det.
Det virker som en unødig ubehagelighed at "bombe" det.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jan 2008 20:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 nov 2006 12:22
Indlæg: 521
Vodka og lsa går ikke godt sammen. Behøver man at opløse lsa'en, kan man ikke bare hælde det i appelsinjuice eller vand og så drikke det?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jan 2008 21:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det skulle dog være muligt at få det til at virke hurtigere ved at opløse det over længere tid i finsprit. Derefter kan det fortyndes. Teorien var at LSAen ville hoppe op på ryggen af ethanolen, men mangler stadigvæk at afprøve det


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jan 2008 21:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 nov 2006 12:22
Indlæg: 521
Xpert skrev:
Det skulle dog være muligt at få det til at virke hurtigere ved at opløse det over længere tid i finsprit. Derefter kan det fortyndes. Teorien var at LSAen ville hoppe op på ryggen af ethanolen, men mangler stadigvæk at afprøve det



Men det virker vel ikke bedre?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jan 2008 22:21 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Læste i en tråd det skulle give et hurtigere onset. Dog ikke noget jeg selv har efterprøvet, men det lyder ganske logisk.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jan 2008 22:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvis man kunne få hurtigere onset burde påvirkningen af div. giftige ting være minimale hvis man tømmer det resterende ud igen. Det plejer at være min foretrukne metode indtil videre, men en lang optagelsestid fra pulveriserede frø kan godt være en smule irriterende med lidt kvalme

Det må afprøve næste gang


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jan 2008 20:52 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Hvis man nu vil gemme sit LSA ekstrakt man har lavet. kan man så ikk' bare opløse det i lidt alkohol og stille det i køleskabet til man nu en gang vil bruge det ?
Og hvor meget alkohol skal man ca. bruge for at opløse sit ekstrakt ?
Hvis vi bare siger at det er ekstrakt af 10 HBWR frø som man vil opløse i vodka ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jan 2008 18:02 
Hvad konsistens har jeres ekstrakt? jeg har oplevet flere forskellige nemlig :? Jeg har haft helt tørt pulver og brunt tyggegummi :lol: prøvede at tørre det ind men der blev bare mindre og mindre. Nu har jeg næsten ikke mere tilbage :cry: Der er helt klart gået noget kalt


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2008 23:30 
Hmm spiste den lille tyggetummi's kugle igår og der var kun en meget lille effekt. Er LSA en væske eller en fast form? Det var et ekstrakt af 15 frø så synes det er underligt at der ikke skete mere. Jeg tørrede det med en hårtørre men det kan vel ikke ha gjort det så varmt at det tog skade, eller ku det?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2008 00:12 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Altså, nu er der jo pænt fucking mange alkaloider ud over LSA... Andre ergoliner og claviner, nogle aktive, andre ikke, er at finde i de forskellige naturligt producerende planter/svampe.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2008 00:13 
Forstår ikke lige hvad du mener Dextrose? Hvad er din pointe?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2008 20:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 mar 2007 19:35
Indlæg: 269
Psylvester skrev:
Forstår ikke lige hvad du mener Dextrose? Hvad er din pointe?


Hans pointe er at dit ekstrakt ikke er ren LSA.. Der er en masse andet som du også har trukket med ud.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2008 20:10 
Okay men hvis vi kan sætte os udover det, hvordan ser det så normalt ud når det er lavet ordenligt?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2008 20:30 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Well, jeg kunne forestille mig pointen med at der var 117 forskellige ting i, er at udseendet varierer med indholdet.

For nu at besvare dit spørgsmål er jeg, de gange jeg har lavet det, endt op med et meget tyndt lag brunligt snask i bunden af det glasfad jeg damper det ind i. Det har en konsistens der vel mest af alt har mindet om lidt tyktflydende honning eller noget i den stil (i hvert fald ikke tørt pulver). Skrabet sammen har det vel fyldt omkring ½-1 tændstikshoved.


Det er dog noget tid siden jeg har ekstraheret og indtaget LSA, hvorfor jeg er lidt vag i beskrivelsen ovenfor.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2008 23:43 
tak for svaret, det er også det jeg har endt op med 2 gange nu, men den gang det virkede bedste var nu dengang jeg havde noget helt tørt brunt pulver.

Slut herfra


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2008 15:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2007 15:12
Indlæg: 204
Geografisk sted: på toppen.
undskyld jeg hiver op i denne gamle tråd, men kan man godt lige extractet uden rensebenzin ?
så kunne jeg bar gentage punkt 1,2,3 med isopropyl alkohol istedet også bar følge guiden resten af vejen og ligge det ned i en flaske med isopropyl alkohol igen i 7dage eller er det spild ?
sry hvis det er lidt uforstående men er på vej ud af døren (:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team