Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 13:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Nogen der kan af/bekræfte om det er begynden mug der er igang i disse buds? Har jeg nemmelig selv på fornemmelsen..
Billede

i fuld størrelse: http://img527.imageshack.us/my.php?imag ... 771ji9.jpg

På forhånd tak
Bismann

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hmmm, havde lige skrevet om der var mug i dine planter i den anden tråd...

Men umiddelbart ser det ikke sådan ud, ihvertfald ikke på det billede. Muligvis to pletter, men da de er ude af fokus kan det bare være billedet.

Men hvis det er så lidt mug vi snakker om hist og her er det jo ikke værre end at man fjerner det og tørrer resten grundigt

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Xpert skrev:
Hmmm, havde lige skrevet om der var mug i dine planter i den anden tråd...

Men umiddelbart ser det ikke sådan ud, ihvertfald ikke på det billede. Muligvis to pletter, men da de er ude af fokus kan det bare være billedet.

Men hvis det er så lidt mug vi snakker om hist og her er det jo ikke værre end at man fjerner det og tørrer resten grundigt

Jep dét så jeg lige efter jeg havde færdiggjort denne tråd

Okay, tænkte mest på de der små hvide prikker , tror ikke det alt sammen er trikomer, de er klart mere tydelige end på resten af det høstede, jep, nu siger det ledte jeg lige igennem og fandt et mug spot, så dét bud smider jeg altså lige ud..

Okay, det spreder sig ikke hvis bare jeg holder det helt tørt? Læste også på DCF på et tidspunk at du havde trukket nol på din høst engang da det var mugnet, var det mere eller mindre "muggent" end det her?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

What? Er det ikke trichomes alle de hvide? Kan du tage nogle billeder tættere på?

For hvis det ikke er trichs så er det sku nok mug

Men det jeg trak på var væsentligt værre angrebet. Smed omkring 100g topskud ud der var forfærdeligt smadrede...

Men smid nogle bedre billeder, så kigger jeg i morgen, drøner hjem til huet uden net

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Xpert skrev:
What? Er det ikke trichomes alle de hvide? Kan du tage nogle billeder tættere på?

For hvis det ikke er trichs så er det sku nok mug

Men det jeg trak på var væsentligt værre angrebet. Smed omkring 100g topskud ud der var forfærdeligt smadrede...

Men smid nogle bedre billeder, så kigger jeg i morgen, drøner hjem til huet uden net

Du kan klikke på linket nedenunder billedet, og trykke på billede, så kommer det ret tæt på, mit cam gider ikke tage billedere tættere på, de blir udtværet.

Jeg tror desvære også det er mug.

Okay, så tror jeg, at jeg vil tørre det helt i bund og så få lavet et nol udtræk i mini format, med nogen trim overni hatten.

Okay, tak for hjælpen min ven!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kunne godt ligne mug selvom jeg synes mit så lidt anderledes ud. Men der er selvf. også flere typer mug/skimmel-pis

Men dit ser da nogenlunde normalt ud, det er mere når topskuddet mister formen og bliver til en lodden grå klat, så er der ikke så meget at gøre

Har du ikke et 10x eller højere forstørrelsesglas? Så kan du jo tjekke dem tættere på, burde være en del nemmere at identificere de hvide

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Ved ikke helt hvor mange x mit forstørrelsesglas er men jeg har et der er 2 cm tykt og en diameter på en 7 cm som jeg kikkede på det med.
Men synes ikke der er så mange forskel på trikomerne og dét jeg tror er start mug, det er mest placeringen, de sidder lidt længere ude og enkelte på selve grenen. Har smidt nogle silca gel ned for at trække muligt fugt væk.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du kan snyde luppen til en større forstørring hvis du finder det rigtige punkt. Hold luppen et godt stykke fra øjnene og se om du kan finde det rigtige punkt.

Mit 10x kan ihvertfald vise noget jeg vil betegne som 20x eller højere ved den metode

Synes at glansen sidder lidt for højt på silken hvis det er trichomes. Det kan ske at de er så lange, men mest på virkeligt færdigmodnet skunk, hvilket dit ikke ser ud som

Men hvis det er så lidt, så træk hurtigt på det

Bare du holder det tørt breder muggen sig ikke, gerne hold øje med det hver dag

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Ja dét var også det der gjorde at jeg ikke syntes det lignede trikomer.

Jep, jeg tror dét bliver ½ liter cola og et par flasker gas :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

er det meget slemt hvis der kommer mug på da ?
Kan det ikke ryges aligevel? eller bliver det bare noget lort så?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mr.Mista skrev:

Der er tilsyneladene visse mug-typer som producerer nogle nasty giftstoffer som man kan blive ret så syg af, så det frarådes at ryge det rent.

En hurtig vask med iso, ether eller gas skulle ikke trække disse stoffer med over

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Mr.Mista skrev:

Der er tilsyneladene visse mug-typer som producerer nogle nasty giftstoffer som man kan blive ret så syg af, så det frarådes at ryge det rent.

En hurtig vask med iso, ether eller gas skulle ikke trække disse stoffer med over

tak for svaret :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]