Lakhippien skrev:
Jeg har aldrig prøvet stærke stimulanser som amf, kokain og mdma. Har heller nogen synderlig iver dertil. Men LSA er virkelig en opkvikker ved de lavere doser hvis ens ben ikke begynder at sove for meget, som det generelt forekommer med LSA trip.
--
Ved ikke om det er OT, men jeg prøvede under et mellemstærkt LSA/bhwr trip at jeg blev lidt for opmærksom på mit åndedræt. Det føltes som om jeg kunne styre åndedrættet og holde vejret i det uendelige.
Man holder ofte vejret når man koncentrerer sig, men under et godt trip mistes tidsfornemmelsen og det kan føles som en uendelighed. Jeg blev altså bange for at jeg fik admin rights til åndedrættet, og måske kunne glemme at trække vejret! Jeg havde heller ingen ide om jeg fik for lidt eller for meget ilt!
Puha, det er ikke forekommet på senere trips, og jeg havde nok trukket vejret normalt hvis jeg var besvimet eller slappet af. En slags fysisk bad-trip!
Sjovt det har jeg også oplevet flere gange mht. vejrtrækningen. På et tidspunkt mistede jeg fornemmelsen af at trække vejret, troede jeg var død et øjeblik.
Men har haft samme følelse af at kunne komme til at glemme at trække vejret. Som om mine lunger var balloner jeg selv skulle trække i for at fylde op. Meget morsomt imo
Mht. at kunne holde vejret i lang tid, som om at kroppen ikke mere kunne mærke når co2-level var faretruende højt. Min største frygt den første gang var at jeg ikke trak vejret nok og besvimede pga. for højt kuldioxid-indhold i blodet
Men fandt ud af at jeg bare troede der gik lang tid. Tog tid med stopur og fandt intet unormalt