Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ayahuacha the
Indlæg: 08 sep 2000 09:45 
Hey.

Ayahuacha er det fedeste jeg nogensinde har prøvet, så jeg ville lige poste en opskrift på hvordan vi lavede det.

Tag 6-8 gram Mimosa Hostilis, og kog det sammen med vand og 2 citroner (skåret i stykker), i en tre - fire timer.

Så skal man bare sørge for at indtage Peganum Harmala frøene ½ time før theen, har en dårlig smag, men det er det værd.

Filtrer theen, og drik den ønskede mængde, så virker de efter 15 - 20 minutter.

Se evt. triprapporten, under DMT planter.

Hygge.


Top
  
 
 Titel: Ayahuacha the
Indlæg: 08 sep 2000 11:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 aug 2000 01:01
Indlæg: 7
Hej Loonie

Tak for tippet. Det kommer med på indkøbslisten næste gang jeg kommer forbi Soma Billede

Jeg læste for øvrigt også den interessante triprapport og har følgende tip i forbindelse med indtagelse af harmala frø:

Hvis ikke det er mulig at få frøene pulveriseret, kan det gøres nemt i en elektrisk kaffeværn der typisk kan købes for omkring 100 kr. og også er god til krydderier.

Herefter kan det proppes i gelatine kapsler der kan fås/bestilles i helsebutikker. En 2 g dosis fylder ca. 4 kapsler og der er ikke noget ubehag ved at sluge dem. Har selv prøvet det med succes i.f.m. svampe.

Man skal dog lige være opmærksom på at der er visse stoffer/fødevarer det er bedst at holde sig fra et døgns tid før og efter indtagelse af frøene. Læs evt. mere her: http://www.erowid.org/chemicals/maois/maois.shtml


Top
 Profil  
 
 Titel: Ayahuacha the
Indlæg: 08 sep 2000 14:31 
JA! SHIT!

NB NB NB!! Billede Jeg glemte sku at fortælle at man skal holde sig langt fra speed, esctacy og stort set alle andre stoffer når man spiser Peganum Harmala! Man kan sku dø, fordi stoffet harmaline forhindrer nedbrydningen af stofferne.

Men ja, jeg har også skaffet mig nogle gelatin kapsler, man kan bestille nogle store i Matas.

Tak Loke..

------------------
~Laws without victims serve no purpose other than to increase crime~


Top
  
 
 Titel: Ayahuacha the
Indlæg: 28 sep 2000 18:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 sep 2000 01:01
Indlæg: 52
Geografisk sted: næstved danmark
man kan også putte paganum harmallaen på kapsel og spise denne og det smager ikke af noget :)

------------------


Top
 Profil  
 
 Titel: Ayahuacha the
Indlæg: 28 sep 2000 18:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Sidste gang prøvede vi at putte frøene i kapsler og spise dem ca. 1 time og 20 minutter før. Det havde godtnok ingen smag, men effekten blev meget mere begrænset end sidste gang, hvor vi lavede en modbydelig "the" af frøene og tyggede dem lidt samtidig med at vi drak. Næste gang jeg prøver ayahuasca, prøver jeg på den "hårde" måde igen, for det var altså en betydeligt mere intens effekt på en mindre dosis.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...


Top
 Profil  
 
 Titel: Ayahuacha the
Indlæg: 29 sep 2000 11:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 aug 2000 01:01
Indlæg: 7
Ja, så fik jeg endelig prøvet Ayahuasca, men desværre blev det kun til tærskeleffekter da jeg simpelthen ikke kunne få nok af skidtet ned.

Jeg havde opdelt det i tre små glas, som det var meningen jeg skulle indtage med en times mellemrum hvis ikke det første var nok, men efter at havde drukket det første glas og fået den forventede kvalme og opkast efter en halv time, kunne jeg simpelthen ikke få mere ned. Min mund nægtede simpelten at åbne sig for det afskyelige stads!!!

Nu har jeg så gemt resten, hvad der svarer til 10 g mimosa bark, i fryseren til en anden god gang, hvor jeg vil prøve at indkoge det til en fast masse som forhåbentligt kan proppes i kapsler eller sluges på en eller anden måde.

Er der nogle der har erfaringer med det eller kan sige mig om det er en anvendelig metode?


Top
 Profil  
 
 Titel: Ayahuacha the
Indlæg: 13 okt 2000 08:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2000 01:01
Indlæg: 11
Geografisk sted: Støvring, Danmark
Jeg skal måske prøve ayahuasca idag, men jeg er blevet lidt i tvivl om hvad man skal med det der peganum harmala, skal man koge det først, og så drikke det, eller skal man bare putte dem i gelatine kapsler?


Top
 Profil  
 
 Titel: Ayahuacha the
Indlæg: 15 okt 2000 18:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Heh, det kan være at det er for sent at svare nu... Håber i så fald at det var en god tur...
Jeg har prøvet ayahuasca to gange. Den første gang kogte vi frøene et godt stykke tid og drak det fæle bryg, og den 2. gang puttede vi frøene i gelantinekapsler for at slippe for den fæle smag. Effekten var meget kraftigere for os begge to 1. gang, selvom m. hostilis dosen var noget højere 2. gang. Så det lader til at det virker bedst at lave det til en styg the.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team