Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 10:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 75 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Halluer
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Tjo det kan være det er et underligt spørgsmål men herinde kan man jo finde en masse gode tips af alle jer Profér... hehe
Ej jeg røget en del Hash igennem tiden men har aldrig fået "stærke halluer" jeg har da lige hurtigt set nogle ting men ikke det man tænker over...
Men det er fordi jeg altid ryger eller drikker en smule "Guldkakao"
Men hvis man spiser det er der nogen der siger man kan få store halluer næsten som LSD.... Altså er det som de siger er det bare at stoppe det i munden og ellers værsgo eller skal man tilberede det på en måde???
Eftersom vi holder en lille ryger weekend her i weekenden kunne vi godt tænke os og prøve dette!!! hehe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 20 Oktober 2003: Besked ændret af: BabyFlip ]

Junior medlem

Prepare to fight [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Det er blevet diskuteret før ! Søg og du skal finde!

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Det er forskelligt fra person til person, hvad angår halluer. Nogle får få, nogle får mange og stærke, og andre nægter at cannabis er et hallucinogen (smurf3k).

Og hash skal have noget fedt at forbinde sig til, hvis det skal indtages oralt. Det skyldes vist, at THC'en ikke kan komme ordentligt igennem systemet, og du vil nok få en minimal effekt.

Så at smide hash i munden ville nok være ligesom at smide det i skraldespanden (overdrivelse fremmer forståelsen). Emnet om at spise hash, er blevet diskuteret før, og jeg har smidt en lille hjælpe-"opskrift" til at blive kicked igang... check: http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000925

Ellers brug søgmaskinen - den kan være din ven [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] http://www.psychedelia.dk/forum/php/search.php

Godt trip!

[ 20 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
[QUOTE]Originalt postet af aliaarhus:
[B]Det er forskelligt fra person til person, hvad angår halluer. Nogle får få, nogle får mange og stærke, og andre nægter at cannabis er et hallucinogen (smurf3k).

vi manger stadig væk at høre faglig dokomentation for at cannabis er et hallucinogen,
jeg siger det ikke er
og du siger det er,

kom med et link til en undersøgelse fra profesonæle eller måske bare citere et refarat fra en sådan undersøgelse,

jeg er forberet på at læse noget dumt,
men jeg vil på forhånd sige dig at jeg ikke anerkere noget fra HENRIK RINGDOM
så la være med at poste noget fra ham af,

dine halluer er dine egne spøgelser i den anderledes opfattelse du må have fået af at ryge cannabis,

halluere på psylicybin svampe ja
men abselut ikk af cannabis.......

ellers er dit stash blevet "LOADET" med pcp

Dedikeret medlem

et hallucinogen er et hallucinogen
og hvis det kun virker på nogle så er det pleacebo,

Billede

[ 25 Oktober 2003: Besked ændret af: NOSTALGIC ]

Dedikeret medlem

kan i ikke lade være med at oprette topics hele tiden som handler om noget der er diskuteret til hudløshed i andre topics????

Brug søge maskinen please.

Dedikeret medlem

[QUOTE]Originalt postet af NOSTALGIC:
[B]jow,
men det er jo ikke uddebateret når der stadig er folk der poster det modsatte,

entlig er det heller ikke noget problim at der en mindre minuritets gruppe der mener at jorden er fald,
det er deres egen skyld hvis de ikke selv vil blive klogere og det skal de have lov til så længe der ikke bliver videre givet forkert info

og psy er til for at give folk infomation,
og at sige at man for halluer af hash er at misvejlede

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jamen enten er min weed laced med PCP, eller også tager du fejl [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Jeg vil gerne forklare dig i detaljer hvad jeg ser af OEV og CEV

Hvis man ikke tager mennesker for beviser, hvordan kan man så bevise at Svampe giver halluer, der skal under alle omstændigheder et menneskeligt medium til, derfor så modsiger du dig selv, eftersom mange beretter om visuals.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@NOSTALGIC: Jeg postede ikke et indlæg for at starte en diskussion om hvorvidt cannabis er et hallucinogen eller ej.

Det er mig og mine oplevelser, og INGEN skal blande sig... ikke engang dig! Og slet ikke ved at sige "dine egne spøgelser i den anderledes opfattelse du må have fået af at ryge cannabis". For hvis du er så stensikker på din påstand om mig, så vil jeg se en dokumentation fra DIN side om det.

Jeg gider ikke bruge min tid på at overbevise nogen som helst om at cannabis er et hallucinogen, for det vil altid forblive en privat sag at afgøre herinde... Jeg og andre herinde har ligeså meget ret til at sige at det er et hallucinogen, som du og smurf3k siger at det ikke er.

Så skal vi ikke bare sige dette, uden at du begynder at beskylde min hash for at være sprøjtet med PCP:
For dig er hash ikke hallucinogent, og for mig er det.

Min krop er måske bedre end din til booste og udnytte oplevelsen - jeg ved det virkelig ikke... Jeg baserer ikke mine påstande på videnskabelige undersøgelser, men på personlige erfaringer. Om andre ikke vil tro mig, er ikke mit problem.

Og fjern det Placebo-billede... det er klamt at se på, og så ødelægger det designet på boardet.

[ 20 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Dedikeret medlem

cannabis bliver ikke hallucinogent hvis man tror nok på det...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [sMurf]tretusind:
cannabis bliver ikke hallucinogent hvis man tror nok på det...<HR></BLOCKQUOTE>

cannabis bliver ikke ikke-hallucinogent hvis man tror nok på det...

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Du er sq stædig... Jeg håber ikke at du ikke også er lidt dum, for det er tydeligt at du ikke vil indrømme og dermed tabe ansigt.

Medlem

Geografisk sted: Vejle
hmm tak for hjælpen? hehe
jeg vil så poste ind og måske give en trip rapport når jeg har spist klumpen og dele min mening hvis det er til nogen nytte...
Jeg ved ihvertfald at det er forskelligt fra person til person da jeg har det dejligt på hash, mens en af mine venner reager meget voldsomt, bliver voldig osv.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
For mig er cannabis kun hallucinogent nogengange. Det kommer helt an på hvor jeg "er". Hvis jeg har drukket til fest og ryger, ser jeg intet, men hvis jeg er ædru og selv søger at "se", så kommer jeg også derhen.
En af mine stærkeste oplevelser med hash, var da jeg røg det med et par venner ude i en skov om natten. Vi var helt ædru, og vores sanser var åbne p.g.a. mørket og skoven omkring os, som vi havde gået rundt i en halv time.Klumpen var en god kvalitet. Den blev blød når man varmede den mellem fingrene. Vi stak den på en nål, som var stukket op gennem en øl-bordskåner (dem fra værtshuse), og med et glas over. Derefter tændte vi ild til den og lod den gløde. Glasset blev sat ned over og fyldt med røg, så man lidt efter kunne løfte det lidt og suge røgen ud. På den måde kom der ny ilt ind i glasset til gløden, og den kunne ryge glasset fuldt igen.
Denne rene måde at ryge på (uden at blande nikotin i) virkede ret stærkt. I hvertfald kom vi alle på trip og så stærke røde farver. Men jeg tror det kommer helt an på "hvor" man er. Og at være ædru ude i en mørk skov, er et trip i forvejen!

Dedikeret medlem

ASTRAL>
du siger:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Du er sq stædig... Jeg håber ikke at du ikke også er lidt dum, for det er tydeligt at du ikke vil indrømme og dermed tabe ansigt.

hvad skal jeg indrømme??? hæhæ, at jeg aldrig har haft hallucinationer af hash.. det har da ikke en skid med at være stædig, det er bare jer hallu-crew der er uvidende...

Dedikeret medlem

child inside> ja som du siger ... jeg har aldrig haft .. og jeg har røget med sindsygt mange forskellige folk, og uanset dosering har jeg aldrig IRL mødt en person der har haft hallucinationer af cannabisprodukter eller påstået det.

de enste jeg har hørt snakke om det er jer som har fået pisket en stemning op om at cannabis er hallucinogent.. det er jo folk som jer der er skyld i at det stadigvæk er ulovligt, er i ikke interesserede i en legalisering??? så skal man ikke gå hen og overvurdere et stof ,, så bliver det ihvertfald aldrig legaliseret...

cannabinoler er ikke hallucinogene. HÆ

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Smurf: Har du nogensinde prøvet at spise et cannabis produkt?
For hvis du ikke har det, kan jeg i hvert fald forstå din holdning.
Hvis du har, kan der argumenteres for at du evt. har taget for lidt, og derfor ikke opnået fulde effekter.

Jeg må da også sige at jeg aldrig har fået særligt psykedeliske virkninger ved røget hash.
Men de gange jeg har spist eller drukket det, er der godt nok sket ting og sager. Og jeg har efterhånden prøvet en del sager, så jeg ved hvad det vil sige at hallucinere, og få CEV's. Og dét fik jeg ved oral hash indtagelse.

Og det er altså et latterligt argument det der med lovgivningen. Spørgsmålet der drejer sig sku ikke så meget om hvad de egentlige effekter af hash er, men mere om hvor skadeligt det egentlig er, og bruddet på menneskets frihed... etc. etc.

-Jurengju

In our memories
Brugeravatar

Hash er sq medicin!

Godt nok kan man få psykiske problemer hvis man ryger for meget, men rent fysisk, så er det faktisk sundt! Ja i hørte rigtigt!

Det forebygger og helbreder over 30 forskelige sygdomme og symptomer.

Det giver ekstra appetit så man spiser sundere (Hvis man overhoved spiser sundt)

Det udvikler ens personlighed til det bedre, hvor mange skæve ser i slås uden for diskoteket?

Og hvor mange ser i som er fulde og slås?

Hash gør faktisk en til mindre voldelig og mere tolerant...

Desuden så forbedrer Hash ens sanser og ens perceptions evne...

Udover det så stimulere det efter hva jeg har studeret, frigivelse af Melatonin som er et stress-hæmmende neurotransmitter-hormon og som også fungerer som en Anti-Oxidant, hvilket betyder at Hash også forøger imuinforsvaret...!

Fogh du er et fjogh og en pamper!

Jeg skal nok tage det til mig hvis du legalisere hampen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Selv om du ikke fortjener det!!

Men jeg er en flink mand, jeg ryger jo hash! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ps. Smurf, hvis du møder mig IRL så skal jeg fandme fortælle i dit åbne fjæs at hash er hallucinogent! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

ali det er ikke mig der påstår at man for halluér af cannabis nej mig og resten af verden mener at man ikke gøre og du mener at man for halluer,
så bevisbyrden lægger på dig at modbevise at jeg har uret..

en anden og vigtik ting,
jeg har røget fed med de førdste 200/300 forskælige mennekser i mit liv,

de eneste gange jeg har hørt om folk der har fået halluer,
og jow jeg har hørt fra folk irl der mener de har haft halluer ,

det har været folk der ikke har røget ret meget eller aldrig har indtaget det oralt eller måske bare at de har fået en anden type hash end det de plajer eller intaget det på en anden måde som de ikke har prøvet får eller at de fik for meget så gakkede de helt af,

når man så har mødt dem flere år efter og de så har røget hverdag og spidst kager i weekenden, og man så spørger dem så siger de enten at de ikke kan huske det fordi de er flove over at de var så dumme da de startet med at ryge eller også har de prøvet hallucinerene stoffer i mellem tiden og så bekender de at de ikke vidste hvad de snakket om,

det er sådan
jeg har oplevet det siden jeg var 15 eller sådan noget og jeg er snart 22 i dag,

jeg thor bare at du har få for meget hash for hurtig med dine kager så du bliver så ultra fuckt du ikke ved hvad du skal gøre af dig selv, og så har opfattet noget helt andet end normalt og så har din fantasi klaret resten af arbejdet

In our memories
Brugeravatar

http://www.bluelight.nu/vb/showthread.php?s=&threadid=103741&r=25

Ja NOSTALGIC og Smurf
Jeg kan jo godt regne ud at i ikke vil tabe ansigt, men foroven har i beviset på at det i siger er noget fis...

Hvis mennesker ikke e beviser HVA ER SÅ???

I ser sq lidt for snævertsynede

For mange bonghoveder?

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Astral:
http://www.bluelight.nu/vb/showthread.php?s=&threadid=103741&r=25

Ja NOSTALGIC og Smurf
Jeg kan jo godt regne ud at i ikke vil tabe ansigt, men foroven har i beviset på at det i siger er noget fis...

Hvis mennesker ikke e beviser HVA ER SÅ???

I ser sq lidt for snævertsynede

For mange bonghoveder?
<HR></BLOCKQUOTE>

doghhhhhhhhhhh dit f....
jeg skal lave en post på dcf
at man ikke kan få halluer og at man slæt ikke bliver skæv af at ryge,
og så linke det her ind til som et bevis,

jeg anerker det overhovdet ikk
manden har også kun posted 19 post hvis den topic skulle gælde som et bevis i sig selv hvilket det ikke er,

bonghovder ????
jeg er bongens fjende nummer 1 jeg hader bongere,

tjek den bong post jeg har lavet om klamme bongere, du kan godt betragt den som en skræmme kampange sådan at folk kan se hvor udsel man ender hvis man gøre i det pis

[ 22 Oktober 2003: Besked ændret af: NOSTALGIC ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 75 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]