Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Westside Brabrand
Har røget en del forskellige phillies, og det er da også supergodt, med skunk eller pollen. Men efter jeg prøvede nogle Blunts der hedder Blunt wraps, er jeg blevet totalt tosset med dem, de findes i 8 forskellige varianter, og den med honning er toooooooootalll lækker, den smager virkelig af honning, BTW ville lige høre om der er andre herinde der har prøvet dem.

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Prøvede noget på et tidspunkt der smagte af pis gad vide om det var pis min puller fik den ihvertfald igen og jeg fik noget andet for at kompencere for den dårlige wrap men du siger den af honing smager godt det sku måskeovervejes den jeg røg hed mynte eller sånoget og den var ik pengene værd
Hilsen Marc

Medlem

uha med mynte, den skal man også holde sig langt væk fra med mindre man ryger 20 grønne Look dagligt. Men prøv den med honning, og du vil opleve at de er en blunt man køber igen, og igen og igen. Har bestilt en kasse på flashback.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ja de er rigtig lækre at ryge på, og så holder en joint lige et kvarters tid når man fylder den godt op!
Prøv også Chokolade, skovbær og æble/martini da de også er rigtig lækre!

De kan købes på staden, 1 for 20,- og 3 for 50,- !

VH Jonas!

[ 09 Juni 2003: Besked ændret af: MuscleBundt Aka. *Censur*-Master! ]

Medlem

20 kr. sygt I silkeborg/Århus koster de 15 stk, hvilket er dyrt. Prisen pr stk på flashback er ca en Euro, eller når man køber en kasse ca. 5.60 kr. Har også bestilt en af alle de andre smagsvarianter.

Blunts heal...

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Har netop lige smagt den med chokolade puttede noget californisk luxus weed i hold kæft man den var lige til at fråde den joint helt sikkert vær at anbfale chokolade brigaden kører igen ude herfra [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

californisk luxus weed hvad er det, hvis man tør spørge......

Medlem

Geografisk sted: Århus
Må give Fart Jay ret, bluntwraps med honning er en gave sendt fra himlen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Jep weedfield, check din PM. hvis ellers man modtager dem man har bestilt.....

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
En anden udgave Royal Blunts kan nu købes hos www.Hydroponics.dk

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 20 Juli 2003: Besked ændret af: MoS ]

Medlem

Hey Mos, pris pr. kasse, ved du det?? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
I får lige et dumt spørgsmål, blunt eksperter:
Hvordan dælen skal jeg da rulle en joint med sådan en blunt wrap? Jeg har aldrig prøvet, eller set det, men skal til Amsterdam i morgen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] så jeg vil nok købe nogle stykker. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Normalt bruger jeg king size str. papir og et rør - kan man gøre lige sådan med blunt wrappers?!

Junior medlem

Geografisk sted: Trillehakkeren(århus v)
[QUOTE]Hvordan dælen skal jeg da rulle en joint med sådan en blunt wrap? [/QUOTE

Har prøvet at rulle Blunt Wraps et par gange( Honeeeeeeeey iz tha best). Og lur mig, om ikke jeg har røget a couple sammen med Fart Jay [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] . Går ud fra at din hovedpine med Blunt Wraps er, at de ikke klistrer!, eller wut?. Det jeg plejer at gøre er: At klippe wrap`en lidt til(da wrap ikke er blødt nok til en backflip-roll), da ruller jeg bare weed`en in tha wrap og in the end, så tygger jeg lige kanten(ca.½cm ind), uden selvfølgelig at lave store ujævnheder. Disse bidemærker(sammensat spyt), gør at du kan lukke den perfekt, bare glat den ud, det kan sgu holde til lidt af hvert.
Håber det kunne bruges.
Og ryg lige en for mig, nu du skal til Amsterdam, safe journey to you my friend.

P.S. Jeg lavede en Tulip-Jay igår, proppet med pot(også i stilken), kan stærket anbefales når du kommer til Amsterdam(har jeg hørt, har desværre ikke selv være der"endnu")

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvad er en bluntwrap? Lyder da helt klar som nogert der må prøves [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Svar til - ZanE -

Et stykke lækkert "Tobaksblad" der er klar til at rulle en såkaldt Blunt (UTFSE), med lim og hele møget. Kan købes med mange forskellige Flavours, check Fx.

kig under "tabac & Cigars"

Kan også købes på staden eller i div headshops til skyhøje priser...
god Blunt ryger [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Edit: No links! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 20 Juli 2003: Besked ændret af: CannaChem ]

Junior medlem

Jeg har nu prøvet disse blunt wraps og må da indrømme at de smager fråderen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Dog har jeg et kæmpe problem med at rulle dem
Jeg synes slet ik at de klister eller noget som helst?
Det var btw. med honning smag og er købt på staden
Men hvordan fanden ruller i dem? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

Yo zanE....

Hvad med Bad Zodas forklaring??? Anyway lang historie kort, så lav en "cone" ud af blunt "papiret", med filter i bunden og det hele, fyld så din skunk eller andet lækkert i og ryg.

Ps. Den sparsomme lim der er, er på den side, uden takker ^^^^^^^^^^^^ = no glue...

Nice smogger..

Junior medlem

Deadly$Habbitz: Nåå ok så kan jeg sq da bedre forstå hvorfor jeg ik kunne få det til at hænge sammen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg troede self at den side med takker måtte være den med lim [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Nu ved jeg ik lige hvad en cone er men kan jeg lave den ligesom jeg laver en alm joint? Altså med rør og det hele?

Medlem

- Svar til zanE -

Du skal IKKE bruge jointrør til blunten, hvis det er det du mener med "rør".

Det jeg dog glemte at skrive før var at du skal klippe 1 cm af bluntpapiret, på siden med takker, ellers bliver der et
"dobbelt-rum" i blunten, og den vil brænde mucho skævt.

Du laver et papfilter og ruller blunten, efter du har klippet den, altså så den er til at fylde op med mixet af forhåbenlig god kvalitet, and then smoke and get high.

God ryger [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
LOL, jeg røg en stor blunt med cognac-versionen af wrappet for nyligt...

Vi havde dog ikke luret at der var noget lim, så vi klistrede den med bare til med masser af saliva - lissom med en rigtig philly! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Husk at putte noget grønt i, vi brugte rigeligt med god dansk drivhuspot, god marokansk rygehash og 2 smøger - mixet kunne lige akkurat være der.

Den smagte skønt, og 3 ret hærdede rygere måtte lade den hvile, efter kun halvdelen var røget... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]