Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Hej

Jeg har altid haft en tendens til at lukke en masse lort ud når jeg er godt skæv, men her forleden viste det sig at komme til gode, på en måde.
Havde røget lidt med en kollega og splittede senere for at mødes med en ven der havde været i byen og godt kunne bruge en pind. Han var allerede godt fuld, og det er ifølge mine erfaringer ikke altid godt at mix'e det med ryger. Men vi sætter os alligevel op på en græsset høj og suger en 2 smøgs pind. Han får det af helvede til og kan næsten ikke stå op. Jeg bruger omtrendt 20 mins på at få ham ned fra bakken, hvorefter han ligger sig i græsset og beklager sig. Mens han ligger der og gør sig klar til at knække sig, begynder jeg selvfølgelig at kæft op om alt muligt sort. Det sjove er at jeg begynder, af medlidenhed at snakke om noget lign: "Forestil dig at du ligger på en strand med perleblankt sand og lyseblåt vand, med den smukkeste nattehimmel, og du har det bare mega godt. Ved siden af dig har du et glas med noget isklodt vand, du rækker ud efter det. Allerede ved første tår, mærker du hvordan det renser kroppen helt igennem..." blah, blah, blah osv. Pludselig rejser han sig op og kigger på mig med opspilet øjne; "Fuck hvor nice!". Hvorefter han begynder at danse rundt og snakke om hvor nice det lige var. Tilsyneladende har han det nu supergodt og siger at det jeg sagde virkede vildt godt.
:hm:

Og så kommer mit spørgsmål. Nogen der nogensinde har prøvet noget ligende?

Senest rettet af Joah 13 sep 2007 23:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 22 okt 2010 23:36, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Ja, det har jeg faktisk!

For et par måneder siden, begyndte jeg at ryge en del med min roomie, og jeg selv havde røget en del mere ham generelt, så i mine øjne var han stadig en "newb", eller hvad man kan kalde det.. I hvert fald havde jeg det altid sjovt med at ryge ham så smacked, at han savlede, og ikke bevægede sig i 20 min ad gangen. :D

Han spurgte mig en dag om man kunne få visuals på cannabis, og jeg svarede at det anede jeg ikke, men vi skulle da klart prøve at fremprovokere det!!

Så vi røg 2 joints i 2-smøgsstørrelse med ren skunk, over en times tid... Og så var vi begge RIGTIG baske. Han sad i en spisebordsstol, som det store eksperiment han var til genstand for, og jeg begyndte at snakke til ham. Inden da skal det siges at jeg havde stenet på en hjemmeside, hvor man kan lære nogle basale kneb i hypnose.
Jeg bad ham om at lukke øjnene, og slappe helt af, hvorefter jeg langsomt, messende, forklarede ham at han langsomt rejste sig op fra stolen, og begyndte at svæve mod loftet. Han sad helt udtryksløs, og bare lyttede til mig. Da jeg så rev ham tilbage til virkeligheden, var han helt oppe og køre, og snakkede længe om hvordan han følte at han svævede rundt på værelset..

Nu har jeg så ikke haft lyst til det selv, da jeg ikke føler mig mentalt klar til visuals og forvrænginger af verden, men han var meget posetiv over for det, og han beder mig til tider om at gøre det igen..

Ved ikke om han taler sandt, men jeg er ret overbevist om det :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hmmm har mange gange gejlet både mig selv og en ven op til nogle rigtig gode forestillinger, og man får det rigtig dejligt og griner af næsten alt, men har aldrig rigtig prøvet at få en som var helt nede op at køre på den måde, men jeg tror da helt sikkert at det kan lade sig gøre :) Er også glad for at høre at det virkede på din ven :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]