Ja, det har jeg faktisk!
For et par måneder siden, begyndte jeg at ryge en del med min roomie, og jeg selv havde røget en del mere ham generelt, så i mine øjne var han stadig en "newb", eller hvad man kan kalde det.. I hvert fald havde jeg det altid sjovt med at ryge ham så smacked, at han savlede, og ikke bevægede sig i 20 min ad gangen.

Han spurgte mig en dag om man kunne få visuals på cannabis, og jeg svarede at det anede jeg ikke, men vi skulle da klart prøve at fremprovokere det!!
Så vi røg 2 joints i 2-smøgsstørrelse med ren skunk, over en times tid... Og så var vi begge RIGTIG baske. Han sad i en spisebordsstol, som det store eksperiment han var til genstand for, og jeg begyndte at snakke til ham. Inden da skal det siges at jeg havde stenet på en hjemmeside, hvor man kan lære nogle basale kneb i hypnose.
Jeg bad ham om at lukke øjnene, og slappe helt af, hvorefter jeg langsomt, messende, forklarede ham at han langsomt rejste sig op fra stolen, og begyndte at svæve mod loftet. Han sad helt udtryksløs, og bare lyttede til mig. Da jeg så rev ham tilbage til virkeligheden, var han helt oppe og køre, og snakkede længe om hvordan han følte at han svævede rundt på værelset..
Nu har jeg så ikke haft lyst til det selv, da jeg ikke føler mig mentalt klar til visuals og forvrænginger af verden, men han var meget posetiv over for det, og han beder mig til tider om at gøre det igen..
Ved ikke om han taler sandt, men jeg er ret overbevist om det