Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Egen Høst
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i den mørke skov
Uhhh nu har jeg lige høsted min lille plante, dog var den vist ikk rigtig helt færdig men der var begyndt og komme små mug pletter. da der hvor den har stået har været lidt for meget udsat for regn.. mine topskud er ca 4cm høje men de små tråde der stikker ud der fra er blevet næsten helt lilla samt selve de små "blade" i topskudet...

tog to små topskud og tørede dem i oven bare for lige og teste.

Phuuuuhaaa det slår godt =)

jeg ved bare desværre ikk hva sårt det er, da alle mine frø var gået hen og blevet blandet..

Så vil høre hva med jer andre hvordan er høsten blevet der ?!...

Titel:
Medlem

Jeg har lige for nogle timer siden høstet en af mine skunk planter. Jeg havde tre som er ret forskellige mht. modenhed så det var kun den ene jeg kunne høste idag.
Jeg synes det ser ganske nice ud. Jeg har pic som jeg smider op lige om snart. Har hængt den til tørre så på fredag burde jeg kunne nyde mit første homegrow. :joint:

Så der pic:
Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

wow den er flot .... er kun lidt misundelig :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Atratus skrev:
Jeg har lige for nogle timer siden høstet en af mine skunk planter. Jeg havde tre som er ret forskellige mht. modenhed så det var kun den ene jeg kunne høste idag.
Jeg synes det ser ganske nice ud. Jeg har pic som jeg smider op lige om snart. Har hængt den til tørre så på fredag burde jeg kunne nyde mit første homegrow. :joint:

Så der pic:
Billede

Den ser ikke ret 'pelset' ud? Men ved ikke om det er normalt at de ikke gør det:D

Men det er da helt vildt flot at du fik noget ud af det (og det ser ud af meget) når det er første gang! :D

Titel:
Junior medlem

Fuck, gad så godt igang, så var man da bare lidt selvforsynende... Syntes bare det er så stort et projekt at gå igang med.... Men har da lidt plads på loftet, men der er ingen varme, så det skulle være om sommeren... OG jeg kan vel ikke få det store ud af bare at køre det i det helt små, og plante en skunkplante eller 2 i vinduet bare, evt. med en pøre som hjælp? Der skal jeg vel og til at have en masse lort. Gad godt der var en enkelt billig opskrift på at have et par planter til at stå... gerne skunk. Hvis nogen har opskriften, vil jeg da gerne høre om det.

Smuk plante btw

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Gad godt der var en enkelt billig opskrift på at have et par planter til at stå... gerne skunk. Hvis nogen har opskriften, vil jeg da gerne høre om det.

Dyrk udendørs. Det koster kun hvad dine frø koster. Og du kan vel godt finde nogle på frøbanken til en halvtredser.

Du er bare nødt til at vente til næste år. ;)

Titel:
Medlem

Adolfi hitli skrev:
Atratus skrev:

Så der pic:
Billede

Den ser ikke ret 'pelset' ud? Men ved ikke om det er normalt at de ikke gør det:D

Men det er da helt vildt flot at du fik noget ud af det (og det ser ud af meget) når det er første gang! :D

Du har ret i at den ikke ser så "pelset" ud. Det er en dårligt vinkel plus at jeg her ikke har fået klippet alle de små blade væk så de skygger for blomsterne.
Men jeg tror det er en helt ok høst. Den er i hvert fald meget klistet. 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i den mørke skov
Nice plante der =) blir helt glad når jeg ser sådan en "blomst"

:( havde desværre ikk selv nok til og nå at kunne få taget billed :cry:

Titel:
Måtte kun have en plante i haven for moderen.
Det blev en kæmpe top44 som viste sig at være en han :(

Men har gang i et indegrow :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]