Jeg har gang i et grow i mit drivhus, og da jeg sorterede hanner fra, satte jeg dem væk for sig selv, og lod dem stå og blomstre.
Igår stod jeg så og beundrede de mange og meget tætte topskud, med tusindvis af pollensække.
Jeg tænkte at der da måtte være en rimelig mængde THC i alle de topskud trods alt, så jeg plukkede to planter helt rene, og det gav vel ca 200g.
Det hakkede jeg så fint, kogte i noget vand i en time, puttede en liter mælk i og kogte en time videre. Så blev det siet, og jeg tilsatte honning, kanel og muskatnød. Der blev ca en liter.
Op i to store latteglas....Det smagte ikke særlig godt, og min kæreste drak kun halvdelen af sit, så jeg drak ca 7 dl.
Efter et par timer begyndte kæresten og trippe, og jeg måtte lægge hende i seng, da hun fik vildt hjertebanken og blev svimmel, og troede hun var ved at få en psykose.
Jeg lagde mig selv på gulvet, og flyttede mig ikke de næste to timer. Jeg havde et super lækkert trip, med tunnelsyn og fede farver, kombineret med en kildren overalt i kroppen.
Det var i særklasse det fedeste canna-trip jeg har prøvet, og i skrivende stund står der over et halvt kilo han-topskud og koger på komfuret....
smider lidt billeder og en triprapport i morgen.
God ryger....eller drikker....
|