Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Københavns omegn
Jeg har gang i et grow i mit drivhus, og da jeg sorterede hanner fra, satte jeg dem væk for sig selv, og lod dem stå og blomstre.

Igår stod jeg så og beundrede de mange og meget tætte topskud, med tusindvis af pollensække.

Jeg tænkte at der da måtte være en rimelig mængde THC i alle de topskud trods alt, så jeg plukkede to planter helt rene, og det gav vel ca 200g.

Det hakkede jeg så fint, kogte i noget vand i en time, puttede en liter mælk i og kogte en time videre.
Så blev det siet, og jeg tilsatte honning, kanel og muskatnød.
Der blev ca en liter.

Op i to store latteglas....Det smagte ikke særlig godt, og min kæreste drak kun halvdelen af sit, så jeg drak ca 7 dl.

Efter et par timer begyndte kæresten og trippe, og jeg måtte lægge hende i seng, da hun fik vildt hjertebanken og blev svimmel, og troede hun var ved at få en psykose.

Jeg lagde mig selv på gulvet, og flyttede mig ikke de næste to timer. Jeg havde et super lækkert trip, med tunnelsyn og fede farver, kombineret med en kildren overalt i kroppen.

Det var i særklasse det fedeste canna-trip jeg har prøvet, og i skrivende stund står der over et halvt kilo han-topskud og koger på komfuret....

smider lidt billeder og en triprapport i morgen.

God ryger....eller drikker....

Titel:
Junior medlem

...jeg kogte de 500g topskud, i vand og mælk som "sædvanligt", men tilsatte et par skefulde smør, og noget kakaodrik i stedet for honnig og kanel...det smager fortrinligt nu....

Nu sidder jeg så bare og venter på en virkning.....det kildrer lidt i fødderne....glæder mig.

Titel:
Dedikeret medlem

:D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har du kogt 500 gr hanner ?

Synes det er godt du har fået noget ud af dem.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Junior medlem

Jøsses for en skævert.....

Jeg er lige vågnet....Har sovet lidt over 14 timer, og jeg er stadig skæv.

Virkningen kom allerede en time efter jeg havde drukket min kakao, og efter to timer lå jeg bare helt stille og havde de fedeste flyveture.

Efter godt tre timer blev det for meget, og jeg faldt åbentbart i søvn.

Jeg har så lige kogt "resterne" af planterne op med lidt sødmælk og kakaopulver, til en lille kop morgenguf....nu må vi se om der er mere tilbage i snasket.

Ether>>
Jeg brugte 400-500 gram topskud fra hanplanter ja.......

Jeg tror så 200 gram er rigeligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]