Til Roskilde festival havde jeg besluttet mig for at prøve disse LSA frø.. Men da dagen kom og jeg skulle til at "komsumere" dem kunne jeg pludselig ikke finde dem. Jeg var rimelig sikker på at jeg havde smidt dem væk, så jeg glemte bare ideén igen... Da jeg så en uges tid efter er kommet hjem, tager jeg sokker på, og finder mindsandten posen med HBWR i den ene sok.(Hvor heldig kan man være) [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Nå, men posen er blevet vasket, og der er trængt væske ind til frøene.. Jeg beslutter mig for at prøve frøene anyway.. Da de har været vasket og sårn, beslutter jeg mig for at æde 7 stk i stedet for 4 stk som jeg først havde besluttet mig for... Men nu kommer det underlige!: Fik en helt fantastisk effekt med både "lyd halluer" og de cooleste visuals.. Men oplevede på intet tidspunkt de bivirkninger som jeg har hørt så meget om.. Og hvorfor det? Kan det have noget at gøre med at frøene har fået fugt, eller hva? Nogen der kan give mig en forklaring på dette? Jeg røg en del hash og drak en del alkohol under trippet... Kan det have noget med dette at gøre?
På forhånd tak - kasper!
|