Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 15:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 jul 2003 13:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jul 2003 01:01
Indlæg: 2
hej
en af mine venner har glemt en standard klump hash hos mig. et par gram vil jeg tro. Jeg har aldrig selv røget noget, men kunne egentlig godt tænke mig at prøve. Har også fået lov til at eholde det [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Men hvad gør jeg? det er sgu da umuligt at knuse det.
mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2003 13:41 
starman v2
du skal varme det på .og ikke brænde det.så det blive blød .så er det til og smuller ud .også bare mix en smøg .så er du ved og være klare [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ....


Top
  
 
Indlæg: 28 jul 2003 13:42 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
ak ja, den tid husker jeg som var det igår - anede intet om hash [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Du skal først riste en normal smøg... køre den over svag ild og puste ud istedet for at suge ind, nogle gange. Når smøgen er nogenlunde brun/sort/ristet, så tager du tobakken ud.

Dernæst tager du klumpen og tager leighteren og brænder lidt af kanten i 1-2 sekunder, derefter smuldrer du det du lige har brændt - det skulle være muligt, når det er varmt. Dette fortsætter du med, til du synes du har nok - jeg ville anbefale 0,5g til at starte med, så du kan blive præsenteret for vores allesammens cannabis-verden.

Nu blander du tobakken og hash-klumperne sammen, og smider dem i noget filter... du har vel set folk lave hjemmelavede smøger? Ca på samme måde.

Når du har gjort det, så tænd forsigtigt og ryg det forsigtigt.. lad vær med at svinge jointen rundt som en gal, den har ikke så mange skills som en normal smøg [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

det er svært at forklare, men få dog din ven til at hjælpe dig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2003 13:45 
Kig forbi www.lamfighter.dk der kan du se hvordan du gør under video, der har jeg lagt nogle joint rulnings kort film op.

Hvis du ikke har prøvet det før eller er helt ny vil jeg ikke starte med 0,5 g i et mix, der er ingen grund til at bruge så meget til en joint. Hvis du ikke syndes det virker til at starte med kan du altid lave et mix til.

mvh
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS. Go ryger der

[ 28 Juli 2003: Besked ændret af: Piercer ]


Top
  
 
Indlæg: 28 jul 2003 13:46 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
og husk også, at du skal være gammel nok [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

hvis du f.eks. er 15 år og går i skole, så smid dem tilbage til din ven og lad HAM ryge det.. du har ikke godt af det, især ikke når du skal passe skolen om en uge [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2003 14:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jan 2001 02:01
Indlæg: 936
Geografisk sted: 3400
og forbered dig på at det kan være en skuffende oplevelse, mange mennesker får ingen effekt de første 2-4 gange de ryger hash.

Men giv det et forsøg, hygge.

GOD RYGER! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2003 14:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jul 2003 01:01
Indlæg: 2
okay tak gutter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2003 14:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 sep 2000 01:01
Indlæg: 1339
husk tilbagemelding starman v2


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2003 14:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 feb 2003 02:01
Indlæg: 336
Geografisk sted: Århus
som speedy siger.. Det er ikke sikkert du får nogen effekt.. De første par gange jeg røg hash, var jeg meget skuffet.. jeg fik stort set ingen rus.. Men bare bliv ved, så skal det nok komme... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2003 15:01 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Det samme her...

Men det hænger vel nok sammen med manglende evne til at inhalere, og besvær med at rulle joints (som jeg kan gøre med lukkede øjne idag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])... de problemer har de fleste førstegangs rygere ofte.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2003 19:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2003 01:01
Indlæg: 197
Geografisk sted: Nowhere
Tjah - det er jo ikke så avanceret endda, men man skal jo lige lære det.

Jeg kan anbefale: http://www.jointen.dk
Dér står næsten alt der er værd at vide, om rygemetoder, gode råd, selve cannabis-typerne mv.
Det er ikke nogen videnskabelig fremgangsmetode der benyttes, men der er mange billeder og alt står så det er lige til. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Endvidere kunne man anbefale, lige at kigge lidt her på siden og læse lidt om hash, for at vide hvad man kan vente. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

GOD motherfucking ryger! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2003 21:43 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg vil lige nævne at du skal passe på med tobakken, hvis du er ikkeryger, da tobak+hash blandingen kan give kvalme i dette tilfælde.
Ellers kan du smide en flig af hashen i en pibe, holde en ligterflamme på den, og ryge det på den måde.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team