Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 11:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

har lige for et øjeblik plantet mit frø.. det eneste der stak ud af frøet var en 1cm lang hvid rod (det lignede en rod). Roden stak jeg ned i jorden med frøet over sig, har jeg så vendt det rigtigt. hvis jeg ikke har vendt den rigtigt vil den så selv vende sig eller går det så helt galt? :roll:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Det er fuldstændig lige meget hvordan du har vendt dit frø.

Det er for sent at plante ude nu.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jugg skrev:

det skal ikke plantes ude! :)

Titel:
Junior medlem

den hvide rod skal helts plantes ned ad, som du har gjort.
står også et eller andet sted i den grow guide alle kender.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

kasmik skrev:
Jugg skrev:

Ah ok fair nok. Jeg burde selvfølgelig heller ikke bare have gået ud fra det var til ude grow.

Check Christians Florestans grow guide: http://dcfonline.dk/cf/ så er du godt på vej.

Husk på at med kun 1 frø, er der en chance for du intet får ud af det, hvis det viser sig at blive en han plante.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jugg skrev:
kasmik skrev:
Jugg skrev:

Ah ok fair nok. Jeg burde selvfølgelig heller ikke bare have gået ud fra det var til ude grow.

Check Christians Florestans grow guide: http://dcfonline.dk/cf/ så er du godt på vej.

Husk på at med kun 1 frø, er der en chance for du intet får ud af det, hvis det viser sig at blive en han plante.

okay.. tak :D

Medlem
Brugeravatar

kasmik skrev:
har lige for et øjeblik plantet mit frø.. det eneste der stak ud af frøet var en 1cm lang hvid rod (det lignede en rod). Roden stak jeg ned i jorden med frøet over sig, har jeg så vendt det rigtigt. hvis jeg ikke har vendt den rigtigt vil den så selv vende sig eller går det så helt galt? :roll:

Pas på med at pille ved "den lille hvide rod" også kaldt kimroden, da den er meget sart og du risikere at dræbe din plante før den overhovedet er kommet frem.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord
den hvide rod skal være ned af ellers tager det et godt stykke tid før den vender men rør aldrig dine frø når de er spiret gør det med en pinset gør jeg altid bare for at være sikker på den ikke mister celler og hvorfor ikke bare gøre det så er der højer chance for at de overlever :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]