hehe, frækhed betaler sig. var en tur i byen ved puerto rico, gand canaria(må øen vist hedde) nå, stivheden satte ind, hashen blev mere og mere et must, ende med at få spurgt en 10 mennsker, (havde set flere dagene før der røg) så vidste at det kunne lade sig gøre. da jeg når til den 11 person, hiver han mig og pigen for den aften, med ned til et sti system og vi bliver tilbudt drikkelse, han får en af sine venner til at løbe efter øl til mig og vand til damen der. og han begynder at bakse med en mini nol. han får krøllet en af deres små joints dem der er på størrelse med de alm rizzla. vi ryger den, jeg begynder så på det der, ehm kan jeg måske købe en lille nol til senere. han kigger åndsvagt på mig, og spøger om jeg ikke er skæv. svare igen ikke rigtigt. han snakker lidt med sin ven og sender ham ud i byen igen. så kommer han løbende over til ham med en ca 50-80 G i plade, DAMN han siger så. at det er lige meget med betaling og giver mig ca 1 g til, begynder og bakse med at lave en join til. og skumleren nok. så da jeg lige har stået med ryggen til dem i 1 min for lige at riste en smøg, da jeg vendte mig om igen, var de forsvundet. damen der var med havde heller ikke opdaget at de var gået før jeg vendte mig om. det var mærkeligt.
men det viser at man kan være heldig engang i mellem.