Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 04:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
*G* UTSFE=? Use The Searching Fuck Engine!?
Jeg har ikke prøvet de nævnte planter til ayahuasca, men har i stedet brugt peganum harmala + mimosa hostilis.
Jeg tror at det er mest effektivt at indtage MAOi-planten omkring ½ time inden man indtager den DMT-holdige plante. På den måde sikrer man sig at MAO-systemet effektivt er sat ud af drift, og ikke nedbryder DMT'en.
Efter hvad jeg har hørt, skulle caapi være en knapt så ubehagelig plante at indtage som harmala. Det skulle smage bedre, og der skulle være mindre risiko for at få kvalme.
Med hensyn til dosering kan jeg desværre ikke hjælpe.

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Brug den søgende kneppemaskine!!!!!!!
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Apropos MAOi-planten; er fisk og ris så ikke den rette kost både før og efter trippet? Andre "gode" måltider, anyone?

Jeg kunne godt tænke mig hvis der var nogen der kunne guide mig punkt til prikke på dette område, da det helst skal være et meget vellykket trip!

Medlem

OG, nå ja, kan viridis evt. knuses og ryges?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Cobz> Nej, føj for satan! Jeg tror bestemt ikke det kan betale sig at ryge DMT-holdige planter. Man skal ryge alt for meget fælt plantemateriale for at opnå en aktiv dosis. Og blot det at ryge en aktiv dosis REN DMT føles pænt hårdt for lungerne.
Ris og fisk lyder som udemærkede ting at have i maven til et ayahuasca-trip. Ikke for tyramin-holdigt, og ligger let i maven. Der står lidt mere om den slags i lexikon-indlægget om ayahuasca her på siden.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Cobz:
OG, nå ja, kan viridis evt. knuses og ryges?<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg kan så sige at det kan IKKE betale sig... man vil muligvis nok kunne opnå en lille effekt af det... men det er sq ikke noget a ræbe hurra for...

Medlem

Hejsa!

Ved godt at emnet har været oppe mange gange, og jeg har UTSFE'et, men fandt ikke den information jeg skulle bruge.
Jeg har bestilt 75g B. Caapi og 50g P.Viridis til min bryg. Hvor mange pers. er dette nok til? Og hvordan skal man i det hele taget brygge det? Skal det hele koges sammen eller hvad? Håber i erfarne psykonauter kan hilfe mich...

Og er der nogen råd der er værd at have med på vejen til mit trip?

Mvh Cobz!
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

okay tak for rådene, jeg glæder mig som et lille barn!!!! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Havde ikke lige luret at der stod alt det guf i leksikonnet..

Well happy trippin', stashet kan hentes på mandag på posthuset [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Cobz! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Med Maldini og drengene i Athen - mentalt
Hey der cobz

Tag ind forbi www.ayahuasca.com og tjeck deres prep. forum! Det er nogle hærdet gutter der ved hvad de har med at gøre...
en diæt før og efter er alletiders ide!
Tag og brug æblecider eddike istedet for citron saft til udtrækningen før brygningen. det kan fordampe og giver mindre kvalme...
Held og lykke...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
2-3 mennesker alt efter hvor erfarne i er...

Medlem

Jes sirs, nu har jeg været nede og hente min pakke, og venter spændt til weekenden. Men er der nogen der kan fortælle mig hvor mange personer 50 g psychotria viridis er nok til? Jo flere der tripper jo bedre... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Hilsen Cobz

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]