Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 07:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kratom!?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8700,where hope goes to die.
Jeg kan ikke længere tåle at ryge hash,da jeg får noia af det... Så har jeg engang hørt at kratom-rusen skulle være rigtig god downer,uden risiko for paranoia og den slags... Er der noget hold i det,eller er det ren mundlort? Jeg har i det hele taget en forkærlighed for downere.. Så hvis der er nogen derude,der reelt har erfaring med brug af kratom,vil jeg meget gerne høre fra jer...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Velkommen til :)

Det er set som god kotume herinde selv at søge lidt rundt før man spørger. Selvom det er folks egen personlige mening du leder efter, er det stadig ganske enkelt at finde bare en smule svar på de spørgsmål du måtte have angående kratom. Det vil jo også bevirke, at du er bedre forberedt på de svar som kommer, og du derfor vil kunne gøre større brug af dem.

http://www.erowid.org/plants/kratom/kratom.shtml <--- her kan du læse om kratom.

http://www.google.dk/ <-- her kan du søge yderligere information.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jo tak... :)

Jeg har,før jeg skrev,været inde at kigge begge steder,men jeg ville gerne høre om
nogle af jeres oplevelser og om rusen kan sammenlignes med noget man kender evt...

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
............

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 19:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Aaarg,nu har sateme læst meget om kratom... Men har ikke set nogen beskrivelser paranoia,som man kan opleve på cannabis... Er nogen der ved,om man kan få den slags på kratom?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
DownerDaze skrev:
Aaarg,nu har sateme læst meget om kratom... Men har ikke set nogen beskrivelser paranoia,som man kan opleve på cannabis... Er nogen der ved,om man kan få den slags på kratom?

Kratom-rusen er ikke som cannabis-rusen mht. det psykedeliske. Det er mere i stil med opiater. Tvivler på at du vil få paranoia på kratom, jeg har ihvertfald ikke skænket det en tanke

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
........

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 19:54, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: Kratom!?
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DownerDaze skrev:
Jeg kan ikke længere tåle at ryge hash,da jeg får noia af det... Så har jeg engang hørt at kratom-rusen skulle være rigtig god downer,uden risiko for paranoia og den slags... Er der noget hold i det,eller er det ren mundlort? Jeg har i det hele taget en forkærlighed for downere.. Så hvis der er nogen derude,der reelt har erfaring med brug af kratom,vil jeg meget gerne høre fra jer...

Hvis du havde gjort lidt mere for at søge og læse, så ville du vide, at kratom virker på opiod-receptorerne og giver en opiumslignende virkning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]