Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: smugle?!
Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
Nå, det ser ud til at jeg skal være den der starter det næste topic også.

Jeg står overfor at skulle på studietur til de krigsglade øer der ligger ud for europas kyst. Denne tur skal delvfølgelig ikke foregå uden nogen hyggelige rygere på værelset, i parken osv.

Derfor er vi blevet enige om at vi skal medbringe noget ryger, men er i tvivl og uenige om metoder.
Vi skal flyve og derfor igennem lufthavnskontrollen.

status indtil videre er enten at have en 2-4g i munden under turen og så være klar til at sluge det(helst før flyvning - så ville det fandn'me blive vildt) eller at rappe klumpen i cellofan, smelte voksen i en dax-wax og smide klumpen nedi. hvordan lyder det i jeres ører?+er vi for noia(jeg har smuglet før men det var til 3.verdenslande hvor kontrollen måske ikke har været helt den samme.

Hvad skal vi gøre? og er der muligheder for at medbringe pot/skunk, eller er det for risikofyldt? og hvad med indpakning ift. narkohunde - de plejer at være rimelig svedige...

Mht. muligheden at sluge nollen har jeg måske også lidt noia. jeg har aldrig slugt over 1,7g - og må indrømme at det sgu var lige i overkanten af hvad jeg brød mig om.

btw, er der nogen der kender til om der er regler om til 'eget forbrug' derovre. og om man bliver udvist.

Jeg ved om det er dårlig stil at lave offtopic i et startende topic, men jeg er ikke sikker på hvor det skal smides ind anyway.
--- OFFTOPIC - nogen der ved hvor man kan købe koffeintabletter, da jeg er ved at løbe tør.

kammeratlig hilsen Zdeve-o

Medlem

det ville være OK at købe derovre men: vi har ikke tid + tør ikke risikere ikke at kunne få fat på noget.

mht koffeintabletterne fik jeg vist ikke understreget at de SKAL være naturprodukter.
det tvivler jeg et eller andet sted på at de er dem man kan få hos et træningscenter-ting.

men ellers: tak for svarerne. håber på flere.

-Z..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hej buddha. Det lyder for mig som om at du har alt for meget noia over sådan en lille småting. Lad være med at komme det i munden/røven/whatever, for de hiver dig først ud til kontrol hvis du ser suspekt ud. Pak det i nogen poser og hav det i din håndbagage i flyet (de tjekker den kun for metalgenstande) eller skjul det i din bagage i fx et cd-cover eller lignende. Det er meget sjældent at de går rundt og lugter til folk med hunde osv, men hvis de gør så er det vigtigt at DU ikke lugter af tjald.
Så vær cool, drik et par øl på flyet og slap af, jeg har aldrig oplevet nogen blive nappet med så lidt.

Nåja, koffein piller kan købes her: www.ethnoplanet.dk og det er guaranaekstrakt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
ha klumpen i hånden lommen så kan du altid dumpe den hvis der sker noget. ellers tjækker de ikke meget når man rejser her i europa eller skal ud jeg har selv gjort det blot med opium og mescalin

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
de scanner jo håndbagagen og mon ikke de kigger ekstra grundigt efter i øjeblikket. De kigger selvfølgelig efter våben, men de kan vel også se en mistænkelig klump?

Nogen der har rejst til UK fornyelig (altså efter krigen startede)? Jeg kunne godt forestille mig at de er ret emsige for tiden, måske endda at de kropsvisiterer alle.

Da IM-Addict og jeg rejste fra Amsterdam til Bombay sidste februar - dvs. knap et halvt år efter 11/9 - blev vi udspurgt i et kvarters tid i detaljer om hvor vi kom fra, hvor længe vi havde kendt hinanden osv., så man skal nok ikke undervurdere sikkerhedsniveauet i england nu.

Hunde har jeg kun oplevet én gang og det var i Singapore, hvor de jo også er temmelig seriøse med deres narkopolitik, så dem tror jeg ikke du skal være nervøse for.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Lad være med at komme det i munden/røven/whatever, for de hiver dig først ud til kontrol hvis du ser suspekt ud.<HR></BLOCKQUOTE>

I røven... *g* Hvad skulle hash dog dér?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
jeg er ikke lige den helt store smugler...så det kan jeg ikke hjælpe dig med, men med hensyn til koffein piller, så prøv at tale med nogen der styrketræner...de bruger tit nogle piller der hedder thermo eller sådan noget. det er også koffein!

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
btw, er der nogen der kender til om der er regler om til 'eget forbrug' derovre. og om man bliver udvist.

Tja. Jeg ku ikke forestille mig en institution, som I ku tage på studietur med og som ikke vil sende jer hjem, hvis I blir nappet... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Angående smugling ved jeg sgu ikke. De køtere er vist godt nok ret hardcore. Hvad med evt at købe noget derovre? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og Pissegod tur, når det kommer der til!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
også hvis du er lidt nervøs for om du kan komme over uden at blive taget, kan måske også gøre at du bliver tjekket. Du skal IKKE virke nervøs, bare snak med nogle af dine venner imens i bliver tjekket. Og lad være med at stirre på kontrollørerne for så ved de der foregår et eller andet.

Medlem

Ah -det havde jeg sgu' ikke lige overvejet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vi havde nu egentlig snakket om at gå storsmilende hen imod panse med klumpen åbentlyst mellem tænderne(og så sluge den) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af buddha:
Ah -det havde jeg sgu' ikke lige overvejet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vi havde nu egentlig snakket om at gå storsmilende hen imod panse med klumpen åbentlyst mellem tænderne(og så sluge den) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Heh så bliver du sikkert smidt på potten, indtil du skal skide og klumpen kommer ud [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
Men som de andre siger, ikke ta det så tungt med så lidt. Bare hav det i lommen eller noegt, tror sgu ikke de tjekker efter tjald i de her tider, og heller ik sådan ret meget alligevel.

Medlem

Geografisk sted: Danmark
tag ud på staden og køb deres "cola" dåse den har falsk bunbd og erl ugt sikker. smid den i din håndbagage så tror jeg du er sikker.. kan self være di kan se at der er noget inde i dåsen men jeg tvivler...ellers så ha cola dåsen i lommen og smid en i den lille bakke til metalgenstande...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg har været på alm. bil ferie ned til ungarn, hvor vi ved den tjekkiske grænse så bliver stoppet og checket (jeg har 15g liggende bag batteriklappen på en 3310'er - vi blev hevet ud af bilen, og hunde lugtede til os og rundt i bilen (jeg havde den liggende i forummet på min taske som stod frit på gulvet) der skete absolut ingenting.

Hold kæft jeg var bange, men som de siger - be cool... de hjælper virkelig.

Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Hvis det endelig er ka du jo smide det i skosnuden, hvis der er plads ... den virker HVER gang, de gider nemlig aldrig pille ens sko af, tro mig ... De checker mig ALTID, ved ikk hvorfor, tror jeg er forhekeset :P ... Ihvertfald har de aldrig fundet noget i min sko, og jeg tror sku heller ikke deres hunde er dumme nok til at lugte dér ... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Minder mig forresten om en historie, som blev postet herinde for pænt lang tid siden. Rigtig god historie, hvor han skulle smugle, og gemte sit sorte ganja i sin sok. Nogen der kan huske/finde den?´- Skal nok selv lede også [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

/me pwns teh phucking search engine
http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000588

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
- ja, jeg kan godt huske historien, men ikke hvem det var - men kort gengivet, havde manden puttet sit tjald i sin sok, og blev hevet ud til kontrol. De kiggede hans bagege igennem, og da de ikke fandt noget dér, stippede de ham, og tog til sidst stømperne af, som en af betjentene stak hånden ned i. til betjentenes OG den noget nervøse mands overraskelse, fandt de ingenting - det tjald han havde puttet i sokken, var bevet så blødt af varmen (og sveden måske?) at det var smeltet ind i sokken, så betjenten ikke kunne mærke det.---- Fantastisk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Edit... ok Jensus var lige lidt hurtigere, og lidt mere præcis, men jeg gider ikke at slette posten, da jeg selv hader en post hvor der står: FEJL - eller ligende

[ 07 April 2003: Besked ændret af: T^T ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg har rejst gennem London Heathrow efter krigen brød ud, og der var eddersparkeme meget tjek. Dog tror jeg ikke det er stoffer de søger efter, men jeg ville anbefale at pakke tjallen lufttæt og så i din rigtige bagage, såvidt jeg ved blir den ikke scannet med røgnten - det andet ville IMO være for risikabelt - måske skulle kunne du bære det på dig, evt. i jakken/underbukserne - der er det kun metal de tjekker for.

En sjov episode/oplevelse på vejen hjem fra London var den enormt sprøde maskine der pustede luft på dig hvorefter den undersøgte luftens indhold, for at tjekke efter for plastisk sprængstof - hvis du ligner en araber skal du nok IKKE tage den vej [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jensus > Nice, jeg kan ik få den skide søgemasing til at funke, sådan er det! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

N|DK > Jeg var i London, hvor vi skulle i gennem Gatwick, vist nok den anden største. Man skulle ikke tro at de anede der var blevet bombet! Lidt skummelt alligevel, når nu man skulle flyve.

Medlem
Brugeravatar

fuck den var godt nok sej den historie.. helt vildt...

jeg dag og grinede højt i klassen!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]