Loven foreskriver,som Creatif siger"hvis de ikke er blever brugt". Min erfaring siger,at det betyder alt hvilken attityde du har overfor panserbassen.Hvis man er stille og rolig,og "taler ham lidt efter munden" kan man opnå helt utrolige ting. Det er kun de unge jydedrenge der som regel ska spille med musklerne.
Mange af de lidt mere erfarne,ser også på sådan noget som alder.Hvis en knægt på 14-15 år render rundt med en enorm chillum,vil de sikkert tage den selvom den faktisk ER lovlig.
Der er dumme svin alle steder,også inden for Politiet.Men der er fandme også fine gutter ind i mellem. En gang blev jeg overrumblet af en razzia.Det var mens jeg var hooked på Heroin.Det var en fyr der hed *** ,han er sikkerheds chef hos DINMOR idag.Da de var færdige med at ransage,havde han fundet ca et halvt gram Hero.Ingen af de andre havde set det.Ham og jeg kendte hinanden fra Istedgade og Nørrebro,så vi snakkede lidt sammen,og jeg forklarede ham,at det vitterligt VAR min dope,og at det ville blive brugt af mig alene. Da alle var gået,stak han lige hovedet ind,og kastede plastic posen hen til mig,mens han lagde en finger over læben(shh).Se han var en rigtig fed fyr.Han vidste,at hvis han tog det dope,skulle jeg ud på gaden og skaffe nyt,inden jeg kunne gå hjem og lægge mig til at sove. Sorry,det var lidt of topic. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Ikke nævne kilder, arbejds pladser m.m. Respektere folks privat liv!
[ 04 December 2002: Besked ændret af: Piercer ]
|