Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

her i lørdags prøvede jeg at lave mig en omgang guldkakao.
2g ok ryger blev vejet af og smidt i en gryde med noget fedtstof.

Alt forløb efter planen, indtil skidtet skulle drikkes.
Ham jeg skulle dele kakaoen med havde pludseligt ikke lyst, så jeg drak det hele.

Biiig mistake.

Jeg troede ikke man kunne blive så skæv som jeg var, jeg troede mit hjerte var ved at stå af og jeg havde ikke synderligt styr på hvad jeg lavede.

Er der andre der har været ude for tilsvarende (skræmmende) trips, hvor cannabis har været synderen?

Mvh
moj0

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Lidt i samme boldgade http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=19583

Var ikke vildt smart at indtage 2 g alene..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det var overhovedet ikke smart, men jeg troede dog ikke at hash-rusen kunne være så voldsom. Nu har jeg efterhånden røget i 1½ års tid, og har aldrig været i nærheden af den rus - selv når jeg har kæmpet for at blive så skæv som muligt :)

Det mest spøjse ved det hele var nok, at der ikke gik mere end 30 mins til at jeg følte mig virkeligt ramt, og ca. 60 mins efter indtagelse måtte jeg give op, og prøve at sove

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Den er ond den fætter, :D
Men du kan somsagt bare læse mit indlæg for info om min aften ^^
BisMann skrev:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=19583

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
De helt udsyrede guldkakao-skæverter er toppen, IMO. En alm. ryge-skævert er næsten kun en appetitvækker....

Men det er bestemt noget man skal forsøge sig langsomt frem med. Jeg kan selv godt lide at være MAX skæv når jeg indtager hash oralt. 1-1 1/5 g RIGTIG god ryger plejer at gøre tricket for mig, og større mængde forlænger tilsyneladende kun min rus, uden at gøre den mere intens som sådan. Jeg var for kort tid vidne til en fuldstændig vanvittig bad trip-lignende skævert, forårsaget af førnævnte kakao.

Men jeg synes du skal kaste dig ud i det igen, evt med 0,75 g, og så lad det stige derefter over nogle uger. Det er supervigtigt at kende sin egen grænse, det forhøjer oplevelsen betydeligt, at kunne dosere perfekt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
har selv prøvet at lave den samme fejl med samme mængde 60 kroners.
nej du har ret, den er virkelig ikke sjov. :?
når du laver oral indtagelse uanset hvilken form , skal du være sikker på den rigtige dosering, i dit tilfælde start med evt 0,7 hvis det er semi ryger, og evt et g., hvis det er standard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Det der med at indtage 2 g på en gang kender jeg godt!
Jeg ville bare være sådan lidt skæv,.. Vidste sku ikk helt hvad det var jeg stod med i hænderne! så jeg stoppede lortet i kæften og ventede.. blev sku pænt stoned.. kunne mærke det ville gå galt! så jeg skyndte mig at ringe til pap's så han kunne hente mig i tide! En af mine andre venner åd 4g han endte så også på skadestuen!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Ja man skal lige passe på der..

Mig og en ven lavede engang guldkakao med 4.5 gram god ryger i,- Der var til 2 glas til hver, som bare smagte så forfærdeligt, rørte ikke hash en hel uge efter, fik kvalme bare ved tanken om hash hehe..

Men da det var drukket gik der ca. 45 min. og så kan jeg ikke huske hvad der er sket andet end, vi sidder og vold griner, og så går vi ud i hans fars køkken og jeg går rundt om mig selv, spiser en klam mad, sætter mig ned og skal suge et hovede med hans far, lige da jeg får bongen siger jeg, EJ skal ikke have noget aligevel, går ind på min vens værelse og går omkuld i hans sofa og falder i søvn med det samme.

Var max stoned hele dagen efter,- og dagen efter igen var jeg og bare totalt sløv. Totalt nedern :)

Hash pot skunk, skal sku ryges efter min mening :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]