Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Jeg er helt ny på siden, men har et par spørgsmål ang. rygning

Sagen er den at vi er 5, som aldrig rigtig har prøvet at ryge hash sådan rigtig før, og har nu besluttet os for, at vi vil prøve det. I den anledning har jeg fået fat i 3 joints med skunk i. Der er ca. 0,5 g i hver. Jeg vil tro de har en ganske "normal" størrelse.

Mit første spørgsmål er, vil det være nok til os 5? Det skulle være rimelig stærk, da ham jeg har skaffet det ved, ryger dagligt og kender en anden der har prøvet denne vare, og han sagde at det var rigtig stærkt.

Det andet spørgsmål er til, hvordan det skal ryges for størst og bedst mulig effekt? Her tænker jeg på om, man skal tage nogle store hiv og holde det godt nede i lungerne osv? Og er der andre ting vi skal være opmærksomme på mht. selve indtagelsen af røgen?

Det blev en lidt lang post, håber der er nogen, som kan komme med et par afklarende svar ;)

På forhånd tak!

Medlem
Brugeravatar

Hvis i aldrig har prøvet at ryge før, burde de 3 joints med 0,5 g. god skunk i hver, være mere end rigeligt.
Jeg vil råde jer til at tage det med ro når ryger dem. Fyr op i én af gangen og del den. Så får i en bedre fornemmelse af hvor meget i hver især har brug for, for at opnå den skævert i ønsker.

Effekten af cannabis kommer normalt snigende, så lad vær med at ''over do it'' når i går i gang. Tag et par hiv, send jointen videre, vær opmærksom på graden af beruselse før i suger igen så i kan bedømme om der skal mere til. Det skulle nødigt blive en ubehagelig oplevelse for jer, så lad vær med at give den så meget gas at i ender i 'hegnet', det kan være meget ubehageligt på skunk - tag det roligt, og gør jeg bekendt med effekten.

For at få den bedste effekt ud af røgen skal den inhaleres dybt, og holdes i lungerne i et par sekunder/så længe det er muligt for jer. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]