Hej
Du skal passe på med at selvmedicinere dig med hash. Hvis du ryger for ikke at føle dig ensom, eller fordi du konstant er stresset, så er hash ikke en måde at løse de problemer. Det vil kun gøre det værre, for når du ryger glemmer du dine problemer ... lige indtil du ikke rygere længere, så kommer de tilbage for fuld styrke, og du har spildt din tid ved ikke at tage fat i roden til problemet i stedet for. Det er selvfølgelig lettere sagt end gjort, men jeg synes nogle af de ting du skriver, lyder som ting, der meget let fører til misbrug. Hvad er det der stresser dig i din hverdag?
Nej jeg ved godt det ikke er verdens bedste idé i længden. Men jeg tænker om man ikke kan have et nogenlunde sundt forbrug af hash? Altså måske en gang om måneden eller noget? Jeg må indrømme at jeg har nemt ved at blive for glad for ting. Sådan har jeg det med cannabis. Jeg har blandt andet angst efter nogle ubehagelige episoder da jeg var mindre og jeg har også dødsangst hvilket gør at ligemeget hvad jeg gør føler jeg at jeg spilder mit liv. Ligemeget hvad jeg render rundt og laver føler jeg at jeg kunne have brugt den tid til noget bedre. Det kommer også efter at en stor del af min familie er døde af kræft og sclerose. Jeg har fået professionel hjælp flere gange med mine forældre men det hjælper ikke rigtigt.
Tak for dit svar og god jul til dig!