Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg bliver altid så misundelig, når jeg hører folk snakke om, hvor meget de nyder at tage ud i skoven, naturen, på stranden mens de ryger.

Jeg kunne godt selv tænke mig at prøve dette, men selv efter et års rygning (godt nok med meget lille forbrug) går jeg stadig totalt i couch-lock, når jeg ryger. Og hvis jeg er nødt til at bevæge mig lidt rundt føles mine ben som gelé, og jeg er helt udmattet efter bare en kort tur ud på badeværelset.

Så derfor har jeg aldrig haft mod på at bevæge mig udenfor hjemmet, når jeg skal ryge, desværre.
Det nytter jo ikke noget at rende ud i skoven for at ryge, og så ende med at ligge og stene i skovbunden, uden at have kræfter til at tage hjem igen. :lol:

Hvad gør jeg?

- Silver_Bullet

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
min egen erfaring er at med nu mindre man ryger en tung indica, så er trætheden kun noget der opstår fordi der er plads til den.
Mit råd er, tag noget mad med og gå ud i den skov :)

Titel:
Dedikeret medlem

Op med hagen, og bare gå. Hader også selv bevægelse når jeg har røget, men jeg tænker bare at den ene ben bare skal foran og resten klarer man automatisk. Men her i sommervarmen kan jeg godt forstå dig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
det fedeste jeg har prøvet mht. det er at tage hjem til min barndomsby og går lidt rundt der og suge en pind. men det hjælper dog (mener jeg selv) at ryge skunk hvis du er ude og gå eller "udforske" da skunk ikke gør dig ligeså smadret som tjalden gør.. men ellers så find en bænk og slap lidt af der, og sæt dig og nyd udsigten

Titel:
Dedikeret medlem

wist skrev:
det fedeste jeg har prøvet mht. det er at tage hjem til min barndomsby og går lidt rundt der og suge en pind. men det hjælper dog (mener jeg selv) at ryge skunk hvis du er ude og gå eller "udforske" da skunk ikke gør dig ligeså smadret som tjalden gør.. men ellers så find en bænk og slap lidt af der, og sæt dig og nyd udsigten

Det må jeg give dig ret i. Det giver virkelig et kick når man genkender alle gamle steder man ikke har set i flere år. Var for lang tid siden ude i netop mit barndomskvarter og gå, dog bare i en brændert, men jeg fik da tydelige flashbacks og en dejlig fornemmelse i kroppen. Og underligt nok kunne jeg næsten finde hjem til nr 95, uden de større problemer. Det er så fedt sådan noget. Overvejer at gøre det igen snart nu du siger det !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Ryg skunk eller pot fremfor hash, og ryg det først når du er kommet ud til et dejligt/spændende sted. Jeg bevæger mig heller ikke for vidt omkring hvis jeg har røget indendørs, men det er en helt anden sag hvis allerede er ude og gå.
Det er vel et forsøg værd for dig...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Søren Putte skrev:
Overvejer at gøre det igen snart nu du siger det !

hmm du siger noget... perfekt dag idag! vejret er varmt, jeg har skunken, og chokolade cone :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Som Bøh skriver så handler det meget om hvilken røg du ryger. Drop hashen og indica-skunken og ryg noget tidligt høstet sativa :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

wist skrev:
hmm du siger noget... perfekt dag idag! vejret er varmt, jeg har skunken, og chokolade cone :D

hehe damn det var nice igår =) mødte endag to gamle veninder som os sad og røg fed :shock: lidt skræmmender enlig da de begge er små dengser men fuck it :D det var sygt :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Efter mine venner har fået kørekort er vi begyndt at tage ud og se naturen, mens vi ryger. Det har været ud til skrænter med en lækker udsigt ud over vandet, eller ud mod den lokale skov, hvor der også er vand og dyr (og bænke).

Så let røven, og kom udenfor og ryg. Du skal nok komme hjem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Rul jointen inden og tænd den først når du er et godt stykke inde i skoven.
Jeg har røget meget hash (tung indica) i skoven og i naturen, det er en meget bedre skævert at valse rundt i solskin og betragte den prægtige natur.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tag på stranden - tænd op - fald i søvn! Og nyd så at sidde og tude over en solbrændt ryg i 14 dage derefter! :twisted:

Nej... Hvis du ikke kan gå en tur uden at blive fuldstændig fucked af at ryge må du jo bare lade være.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Tenka skrev:
Nej... Hvis du ikke kan gå en tur uden at blive fuldstændig fucked af at ryge må du jo bare lade være.

Løgn!
Jeg bliver altid vildt fucked af at ryge, men hvis man er sammen med ligesindede er det jo skægt at være på mission udendørs.
Tag til stranden. Tril en pind. Ryg. Find hjem! :joint:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg holder også selv utrolig meget af naturoplevelser når jeg ryger. Det kan virkelig bare være noget af det bedste, og man lærer at påskønne vores dejlige klode og natur på en hel ny måde.

Mig selv, og to andre venner gjorde engang det, at vi rullede en joint inde på stranden, og så stilte vi os helt ud til vand lidt under halsen og tændte op. Det var en rigtig fed skævert bare at stå derude og glo total baske, hehe... Det skal i sgu prøve derude!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Nu er vejret ved at være til at det kan lade sig gøre om natten. Det synes jeg er endnu federe. Dels fordi jeg synes det er ubehageligt at møde andre mennesker når jeg er skæv, og dels fordi det svage lys og den lune luft er helt fantastisk.

Måske mødes vi? Jeg kan kendes på den skæve gangart :D

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Silver_Bullet skrev:
Jeg bliver altid så misundelig, når jeg hører folk snakke om, hvor meget de nyder at tage ud i skoven, naturen, på stranden mens de ryger.

Jeg kunne godt selv tænke mig at prøve dette, men selv efter et års rygning (godt nok med meget lille forbrug) går jeg stadig totalt i couch-lock, når jeg ryger. Og hvis jeg er nødt til at bevæge mig lidt rundt føles mine ben som gelé, og jeg er helt udmattet efter bare en kort tur ud på badeværelset.

Neglen skrev:
Tenka skrev:
Hvis du ikke kan gå en tur uden at blive fuldstændig fucked af at ryge må du jo bare lade være.

Løgn!
Jeg bliver altid vildt fucked af at ryge, men hvis man er sammen med ligesindede er det jo skægt at være på mission udendørs.

Neglen > Skrev jeg nogen steder at du ikke kunne?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Neglen skrev:
Tenka skrev:

Løgn!
Tag til stranden. Tril en pind. Ryg. Find hjem! :joint:

kommer du nogensinde ud for en dør :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]