Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 02:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

yo, smokers!
har været ind på en del sider og kigget på Herbal Buds, der står det er et alternativ til hamp!?
Kan man blive skæv af det, eller er det bare vandpibe tobak?

Man kan købe alt ligesom i en weed butik, og det er topskud de sælger?

Overvejer at bestille, men gider ikke, hvis jeg ikke kan blive skæv af lortet :)

Senest rettet af Immanuel19 02 jun 2007 23:21, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Undskyld, men der er vidst et eller andet med at man ikke må linke til forhandlere...! :?

Ser ellers skide godt ud.. Gid den kiosk lå i Nordsjælland :lol:

Titel: ...
Junior medlem

Rasta Drengen skrev:
Undskyld, men der er vidst et eller andet med at man ikke må linke til forhandlere...! :?

vidste jeg ikke, det er vel ikk ulovligt, når der står det er lovligt?

for det andet kan man blive skæv af det, eller er det bare noget vandpibe tobak?

Titel: Re: ...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Immanuel19 skrev:
Rasta Drengen skrev:

vidste jeg ikke, det er vel ikk ulovligt, når der står det er lovligt?

for det andet kan man blive skæv af det, eller er det bare noget vandpibe tobak?

Reglen siger her inde om det er lovligt eller ej, så er forhandler links ikke tilladt.

Titel: ...
Junior medlem

utroligt folk skal bitche, kan desværre ikk slette det link jeg gav. Men så kunne jeg skrive google efter "Herbal Buds" og vupti så er i på siderne.

Stadig ingen som kan svare mig på, om de buds har THC i sig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Immanuel19 skrev:
utroligt folk skal bitche, kan desværre ikk slette det link jeg gav. Men så kunne jeg skrive google efter "Herbal Buds" og vupti så er i på siderne.

De skriver. Not compressed herbs - real legal bud!!!!! Great Product!!

Så skulle man da tro der var.

PS. En regel er en regel.

PPS. Og regler er til for at blive brudt, bare ikke her inde!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Der er en 'Ret' knap til venstre over hver post du selv har skrevet. Du kan rette i din post og fjerne det link.

Siden her skal ikke være et sted hvor man fortæller hinanden hvordan man kan få stoffer - lovlige eller ej.

Med hensyn til dit spørgsmål undersøgte jeg selv værdien af disse cannabis alternativer, det er ikke noget jeg har købt men jeg googlede rundt i et par timer og besøgte diverse fora. Alle skrev det var spild af penge.
Nu hvor de skriver direkte de er lovlige indeholder de helt sikkert ikke THC, så ville de være ulovlige i de fleste lande.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Immanuel19 skrev:

Utroligt folk er for dumme til at læse reglerne.

Immanuel19 skrev:

Når du nu er i tvivel om hvorvidt det indeholder THC eller ej, så bør du nok regne med det ikke er lovligt.

Det du derimod nok burde gøre var at finde lidt mere ud af hvad det enlig er de sælger, så kan du jo spørge os hvorvidt vi tror du kan blive skæv af det eller ej. Det vedrøre ingen i verden hvor du anskaffer dit lort fra, det kommer kun dig ved og ingen andre.

Generelt så NEJ man bliver ikke skæv af herbal joints, de smager af helved til og den stærkeste effekt jeg har oplevet var kvalme og hovedpine.

Nej der er ikke THC i de buds, i sådan tilfælde var de jo ulovlige at sælge andet end i holland og få andre steder i verden. Der findes dog Canadiske sider der sælger Cannabis til MED users, men som alt andet så må folk selv finde frem til den slags og du står selv til regnskab om hvorvidt det er fake eller ægte. Prøv at skriv til dem der har hjemmesiden, de vil kunne svare dig om der er THC i eller ej.

MVH
Piercer :twisted:

PS. Utroligt at bitche' ikke læser reglerne inden de poster og så ævler om andre bitcher når de bliver gjort opmærksom på deres fejl.

Titel: ***
Junior medlem

Ro på internet gangsters!
Jeg har rettet det, og undskylder for min fejl.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
dyrk dit eget eller find en fornuftig sælger ;) hvis du sad og røg en pind som stank langt væk af thc, så tror jeg nok du alligevel ville få temmelig svært ved at bilde hr betjent ind, "at det jo bare er lovlige urter..."

desuden lyder det som katten i sækken for mit vedkommende. de skriver ingen steder at der er hverken cannabis eller thc i produktet, men blot at det er "et alternativ", dvs. et forsøg fra producenten på at efterligne smag og rus med diverse andre lignende planter. den slags er for det meste noget værre skod, og hvis der VIRKELIG fandtes et lovligt rus-alternativ til hash af god kvalitet, ville folk kende bedre til det.

Titel: ***
Junior medlem

Ganja-Man skrev:
dyrk dit eget eller find en fornuftig sælger ;) hvis du sad og røg en pind som stank langt væk af thc, så tror jeg nok du alligevel ville få temmelig svært ved at bilde hr betjent ind, "at det jo bare er lovlige urter..."

desuden lyder det som katten i sækken for mit vedkommende. de skriver ingen steder at der er hverken cannabis eller thc i produktet, men blot at det er "et alternativ", dvs. et forsøg fra producenten på at efterligne smag og rus med diverse andre lignende planter. den slags er for det meste noget værre skod, og hvis der VIRKELIG fandtes et lovligt rus-alternativ til hash af god kvalitet, ville folk kende bedre til det.

Tak for et Intellektuelt svar :)
Og God ryger til dig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]