Immanuel19 skrev:
utroligt folk skal bitche, kan desværre ikk slette det link jeg gav. Men så kunne jeg skrive google efter "Herbal Buds" og vupti så er i på siderne.
Stadig ingen som kan svare mig på, om de buds har THC i sig?
Når du nu er i tvivel om hvorvidt det indeholder THC eller ej, så bør du nok regne med det ikke er lovligt.
Det du derimod nok burde gøre var at finde lidt mere ud af hvad det enlig er de sælger, så kan du jo spørge os hvorvidt vi tror du kan blive skæv af det eller ej. Det vedrøre ingen i verden hvor du anskaffer dit lort fra, det kommer kun dig ved og ingen andre.
Generelt så NEJ man bliver ikke skæv af herbal joints, de smager af helved til og den stærkeste effekt jeg har oplevet var kvalme og hovedpine.
Nej der er ikke THC i de buds, i sådan tilfælde var de jo ulovlige at sælge andet end i holland og få andre steder i verden. Der findes dog Canadiske sider der sælger Cannabis til MED users, men som alt andet så må folk selv finde frem til den slags og du står selv til regnskab om hvorvidt det er fake eller ægte. Prøv at skriv til dem der har hjemmesiden, de vil kunne svare dig om der er THC i eller ej.
MVH
Piercer :twisted:
PS. Utroligt at bitche' ikke læser reglerne inden de poster og så ævler om andre bitcher når de bliver gjort opmærksom på deres fejl.