Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa, jeg havde helt glemt jeg lagde 10g hash under en sten i haven for 6 mdr siden. Derfor gik jeg ud og ledte til morges, og fandt posen med klumpen i.

Jeg røg en lille pind for at se om der stadig var virkning i det, jeg knak et lille stykke af og lavede mix og røg den. Jeg kunne ikke mærke det vilde, kun placebo tror jeg.

Kan hash'en have taget skadet af og ligge der i 6 mdr, under en sten? Ja, det lyder dumt.. :D

På foerhånd tak

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Hvor langt nede? Altså det jo varmt udenfor for tiden, thc tager skade af varme. hvis du kun lige har lagt den under en sten så kan det sagtens være skadet af varmen. Sten bliver trods alt ret varme i solen.

Titel:
Medlem

Under en sten, i en plastikpose, overdækket med jord. Klumpen dufter godt nok stadig af typisk hash.. Og det har ligget der siden januar - og der var det jo koldt.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

JkMadsen skrev:
Under en sten, i en plastikpose, overdækket med jord. Klumpen dufter godt nok stadig af typisk hash.. Og det har ligget der siden januar - og der var det jo koldt.

Kan ikke se hvorfor den skulle være blevet forringet hvis den ligger et stykke nede i jorden, samt er pakket ordentligt ind. Har du overhovedet prøvet hashen før du gravede den ned?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alt afhængigt af hvor godt den har været pakket ind/beskyttet, kan man vel sagtens forestille sig, at fugt er nået ind til klumpen. Hvis det er tilfældet, kan man sandsynligvis forvente en væsentligt forringet ryge-oplevelse.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Nu der er så meget - og du siger du kan knække af det - så hvorfor ikke trække nol på det? Riv det på et rivejern og træk gennem et kaffefilter

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har ellers hørt at hvis man forsegler en klump hash, f. eks i et marmelade glas, og gemmer den et mørkt sted i en længere periode, at det skulle blive mere potent.

Titel:
Medlem

Citat:
Jeg har ellers hørt at hvis man forsegler en klump hash, f. eks i et marmelade glas, og gemmer den et mørkt sted i en længere periode, at det skulle blive mere potent.

Tænker du måske på når man tørrer sit græs efter høst, hvor nogle lader det stå i glas i køleren for at det bliver ekstra potent/high qual./whatever?

Back to topic.. Prøv at ryg dit shit og find ud af om det funker 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Curing gør ikke pot/skunk mere potent, men har en utvivlsom positiv indvirkning på smagen og følelsen når man ryger det. Kan kun anbefales, da det simpelthen giver en bedre helhedsoplevelse...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]