Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, alle i ryger, håber i har bedre hukommelse end mig hehe :)

Kunne være fedt, hvis nogen kunne hjælpe mig med at huske, hvad det forskellige hash, skunk hed, og hvad det kostede dengang, der var boder på CHRISTIANIA :)

kan huske et pr. stk

Hash
Marokko 60 eller 70 kr.-
Afghana 70 kr.-
Sort Nepal 80 kr.- g.

Skunk
White Widow 90 kr.- g.

Ice
350-400 kr.- g.

håber i kan hjælpe mig med nogle flere navne og priser.

nu på Christiania
Hash
Marokko 70 kr.-
Pollen 80 kr.- g.
Elefant 90 kr.- Super ryger, (først stenet så goodt basket)
Ballon 90-100 kr.- (Godt basket, mega tørke)
Kashmir 100 kr.- (Rigtig god baske, nok det bedste hash jeg har prøvet)

Skunk
D-419 3g. for 200 kr.- (Det samme som White Widow)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Manali. Små mørke stænger. 80 kr.
Manala Creme. Helt sort fedtet klump. 100 kr.

Det var mine favorit rygere i mange år.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Charas 60-80
Afghan 90
Super Afghan 110

Ice skunk 70
White Zombie skunk 70

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
Charas 60-80

De andre priser kan jeg ikke sige noget om, de passer sikkert, men Charas for 60kr?

Arh...

En eller anden, back mig lige op her.. piercer aka. Ze Weedmeister evt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Neger John solgte utroligt mange forskellige varianter.. Er desværre ikke helt så sikker på priserne, men jeg prøver.

Hash:
White Russian 120 kr Mener det var den her, eller RR --> Heftigt!!!
Red Russian 120 kr.

Skunk:
Bubble gum 90 kr. Fucking lækkert stads!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jugg skrev:
Schizophreniak skrev:
Charas 60-80

De andre priser kan jeg ikke sige noget om, de passer sikkert, men Charas for 60kr?

Arh...

Tvivler jeg også på. Men derfor kan han jo godt have fået "charas" for 60kr/g

Jeg har da fået tilbudt ICE for 90kr/g (normalt 350-400) :-/

Orange Haze vist nok 80kr/g
Dansk pot 30-40kr

Er det min hukommelse der svigter mig, eller var det ikke White Rhino og ikke Widow der var på Staden til sidst? Blev solgt som widow

Damn jeg savner at gå rundt og føle/lugte på varerne, og når vinden vendte rigtigt og det var varmt kunne man lugte tjalden før man overhovedet entrede Staden

Pusherstreet var også meget hyggeligere med boderne, Panserstreet ligner lort nu

Titel:
Medlem

For en jyde som mig, med bopæl på landet, er pusherstreet en drøm. Her findes 4 slags hash man kan vælge, også er det ikke sikkert at man kan få det, lige når man ønsker.

Semi
Ryger
Super Ryger

Gad vildt godt prøve Kashmir, men jeg tror ikke det kan skaffes her ved Christiansfeld området.

Titel: ....
Junior medlem

Xp3rt skrev:
Jugg skrev:
Schizophreniak skrev:
Charas 60-80

Arh...

Tvivler jeg også på. Men derfor kan han jo godt have fået "charas" for 60kr/g

Jeg har da fået tilbudt ICE for 90kr/g (normalt 350-400) :-/

Orange Haze vist nok 80kr/g
Dansk pot 30-40kr

Er det min hukommelse der svigter mig, eller var det ikke White Rhino og ikke Widow der var på Staden til sidst? Blev solgt som widow

Damn jeg savner at gå rundt og føle/lugte på varerne, og når vinden vendte rigtigt og det var varmt kunne man lugte tjalden før man overhovedet entrede Staden

Pusherstreet var også meget hyggeligere med boderne, Panserstreet ligner lort nu

lige præcis det var gode gamle dage, og desværre kommer de ikke igen!
medmindre, det bliver lovligt, og det tror jeg sq ikke her i dk, desværre.

Glæder mig bare til at tage til Amsterdam, og mærke følelsen igen af LILLE BI OMKRING :P

Titel:
In our memories

1985: Rød Libanon dkr. 50,- pr. gram

Titel: ....
Junior medlem

Politistat skrev:
1985: Rød Libanon dkr. 50,- pr. gram

hehe, dengang var 50 kr.- vidst også mere værd end de er idag :P

MEN TAK INDTIL VIDERE det varmer sq at se navne og priserne fra dengang :)

Titel:
Jugg skrev:
Schizophreniak skrev:
Charas 60-80

Arh...

Jo jo man kan også godt få indiske cykeldæk, det er ikke kun morrocanerne der har lært at cutte deres hash med gummi og andre nasty binde midler. Det er faktisk et stort problem med hash der kommer fra indien (Charas) det kan så vel være fra Manala eller et andet sted, men den gode charas kommer du ikke i nærheden af for 60 kr. Så skal du ha en god kontakt og købe meget, sidst jeg hørte en kilo pris på manala cream lå det på 85.000 kr.
Alm charas vil jeg mene at hvis man kender en og køber fair ind, så tror jeg da stadig det er muligt at finde en fin charas til 60 kr. For 7 år siden var det ikke noget problem at få 10 gram for 600 kr, men jeg kender ingen der har charas der hvor jeg bor.

Jeg fatter godt nok ikke en skid af den her tråd og hvad formål den har, staden og navne har jo aldrig været særlig optimal. Mange af deres ting ændrede navn fra dag til dag og efter udbud/efter spørgelse, så som at deres weed blev solgt som White Widow eller et andet hype navn lige meget om det var WW eller ej, fordi folk ville betale 10 kr mere for et gram White widow.

MVH
Piercer

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Min charas-pris er netop 7 år gammel, det var nemlig 7 år siden jeg sidst handlede på christania, derefter har jeg holdt mig til thy. Det er billigere, det er det samme tjald og så ligger det tættere på.

Jeg har før købt charas til 50kr grammet, mon ikke pusherstreets priser var lidt griske, man kan jo købe den ondeste røg i thy for samme pris som en god standard på christania for 7 år siden.

Så det kan godt ske pusherstreet var hyggelig, fordi det var den, helt sikkert, men deres priser kunne de da stikke derop hvor solen ikke skinner. Det kaldes grådighed af en skæv jyde som mig, andet kan det ikke kaldes, men jeg kan så godt forstå det lidt, fordi hvem sidder frivilligt i en bod og sælger hash? Det gør ham der ikke har noget imod en spjældtur eller en bøde, så de havde lidt ret til at tage de priser som de gjorde/gør.

Thy er jo ikke nær så udsat som de stakkels pushere på staden, jeg føler virkelig med dem.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis man kendte de rette mennesker i boderne og kom derinde tit var det jo ikke priserne på skiltene der galdte.. Har nu altid været tilfreds med de priser, som jeg fik det til derinde.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Entheo skrev:
Hvis man kendte de rette mennesker i boderne og kom derinde tit var det jo ikke priserne på skiltene der galdte.. Har nu altid været tilfreds med de priser, som jeg fik det til derinde.

Mmmm og dengang man ikke kendte nogen fik man da altid god nold synes jeg... Der var jo også stor omsætning, så om folk fik lidt mere betød vel ikke det store for budgettet ;)

Titel:
Entheo skrev:

Det kommer altid til at handle om at kende de rette mennesker, lige meget om du er i thy eller om du er på staden. For 7 år siden, nu og om 10 år. Det kommer kun til at ændre sig hvis det bliver stats kontroleret, så bliver det pisse dyrt for alle :wink:

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Piercer skrev:
Entheo skrev:

Det kommer altid til at handle om at kende de rette mennesker, lige meget om du er i thy eller om du er på staden. For 7 år siden, nu og om 10 år. Det kommer kun til at ændre sig hvis det bliver stats kontroleret, så bliver det pisse dyrt for alle :wink:

MVH

Men hvis hash bliver statskontroleret ville der heller ikke være så meget skodtjald rundt omkring i forstæderne og for den sags skyld også på staden..

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Verner skrev:
Piercer skrev:
Entheo skrev:

MVH

Men hvis hash bliver statskontroleret ville der heller ikke være så meget skodtjald rundt omkring i forstæderne og for den sags skyld også på staden..

Hvorfor nu ikke det?

Lovlig tjald er ikke lig med god tjald.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mej men så ville der ikke være skod røg på gaderne..

Bare et vision

Titel:
Medlem

Kashmir, Ballon og Elefant. Hvad er det?

Lyder ok fråder, har som wiinky kun set til standard, semi, marok, pollen, og skunk.. superryger også. men aner ikke hvad det er.

JEG VIL HA DET HELE! :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hovedpuden skrev:
Kashmir, Ballon og Elefant. Hvad er det?

Lyder ok fråder, har som wiinky kun set til standard, semi, marok, pollen, og skunk.. superryger også. men aner ikke hvad det er.

JEG VIL HA DET HELE! :D

Hashtyper

Savner at gå rundt og kigge/lugte til alverdens vidunderlige tjald lagt fint frem i boderne... Snøft

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]