Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: kratom og lsa
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
har fået anskaffet mig tre poser kratom med 15 gr. i hver.
udover det sidder jeg også med 10 gr. morning glory frø.

da jeg har læst om kratomte brygning, og finder processen for langtrukken og besværlig for en tuff-nybe som mig, tænkte jeg om ikke man kunne indtage en helvedes masse gelatine piller fyldt med kratom??

eller ville de mange tørre blade være for meget for det arme tarmsystem? (ved tygning forarbejdes bladende trodsalt både mekanisk og kemisk inden de nedsvælges)..

mvh. luca

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Luca-main skrev:
har fået anskaffet mig tre poser kratom med 15 gr. i hver.
udover det sidder jeg også med 10 gr. morning glory frø.

da jeg har læst om kratomte brygning, og finder processen for langtrukken og besværlig for en tuff-nybe som mig, tænkte jeg om ikke man kunne indtage en helvedes masse gelatine piller fyldt med kratom??

eller ville de mange tørre blade være for meget for det arme tarmsystem? (ved tygning forarbejdes bladende trodsalt både mekanisk og kemisk inden de nedsvælges)..

mvh. luca

For langtrukken? Besværlig?

Kog noget vand, put kratom i, vent 5 min og drik??? Det kan da næsten ikke blive nemmere

Men ja du kan også æde det sammen med is, i kapsler, proppe det op i røven eller ryge det... Ville dog lave the af det

Jeg ville ikke begynde at tygge bladene da der skal en del i. Lav the og si bladene fra efter 5-10min eller drik dem sammen med

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

har godt hørt det med at drikke bladene sammen med, men stort set alle info kilder på nettet skriver nogle langtrukne "the-opskrifter"..

og har læst en del advarsler mod at lave den der "kogende vand og fem minutters træk" combo, da det skulle være spild af kratom:) nuvel. prøver at lave en the så..

tak for det hurtige svar iøvrigt;)

Titel:
Medlem

Luca-main skrev:
har godt hørt det med at drikke bladene sammen med, men stort set alle info kilder på nettet skriver nogle langtrukne "the-opskrifter"..

og har læst en del advarsler mod at lave den der "kogende vand og fem minutters træk" combo, da det skulle være spild af kratom:) nuvel. prøver at lave en the så..

tak for det hurtige svar iøvrigt;)

Det er det også! Jeg kom 5g i et glas kogende vand, ventede 10min og drak det hele.. Blade og the.. Skete ingenting.. Prøvede igen en time efter, samme procedure, lidt virkning men ikke meget.. En halv time senere kogte jeg det sidste kratom i en gryde 45min og drak det hele igen.. Her begyndte det at virke :) Næste gang koger jeg det 45 min igen for sure.. Og glæd dig til virkningen, bestemt mere nice end hvad jeg havde forventet mig af en lovlig herb :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
hva fanden er der meningen at skal skje? jeg røyka det og fikk en lett amfetamin rus. meget lett.
i øvrigt er det noget jeg kan forvente? jeg koker litt i kveld. har bare 5g. tar kanskje... 2?

Titel:
Medlem

jackdowe skrev:
hva fanden er der meningen at skal skje? jeg røyka det og fikk en lett amfetamin rus. meget lett.
i øvrigt er det noget jeg kan forvente? jeg koker litt i kveld. har bare 5g. tar kanskje... 2?

Effekten afhænger meget af dose.. Tjek evt. Erowid ;)
Er det i form af ekstrakt, eller blade?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ikke ryg det, da det mindsker effekten betydeligt. drik det, eller indtag det oralt:) det gik for mig. herligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
McPuffy skrev:
jackdowe skrev:

Effekten afhænger meget af dose.. Tjek evt. Erowid ;)
Er det i form af ekstrakt, eller blade?

det er blader, ja.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=18564

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]