Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
hvad er jeres mening om det firama og hvad har i af erferinger med det.

har en ven der modtaget en del ting hvor der er stor grund til at klage og advare mod det firama

systemer til overpris der ikke virker (utæt) ovs

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Jeg har handlet med Hydroponics of Denmark siden firmaet begyndelse, og jeg vil nu sige, at jeg har aldrig oplevet så god en service med mere som hos Dem. Deres priser er temmeligt høje, ja men, med lidt held kan man nu hurtigt indtjene de penge man har brugt på et hydroponics system.

Så [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] herfra til Hydroponics of Denmark...

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

han er for dyr og jeg har haft problemer med knuste frø og dårlige frø. det skal dog til hans fordel siges, at han sendte nye frø da jeg klagede på telefonen.

[ 31 2002: Besked ændret af: eb ]

Dedikeret medlem

jeg har som sakt en ven der der købt for en STOR sum, clonings maskinen virker ikke så godt som lovet og de systmer der var utette i den ene ende sad der noget der skulle lige silikone men efter nermere kig så var det dårlig lim.

masser af problimer

og så snakker han for sin syge moster

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg
Jeg er begyndt at interesserer mig for dyrkning. Jeg brugte meget tid på at undersøge hvordan jeg nemmest kunne komme i gang. Meget tid er ligledes blevet brugt på nettet for at hente informationer. MEN jeg havde svært ved at overskue det hele, da jeg fandt forskellige råd om hvad der ville være den bedste form for dyrkning.

Ved et tilfælde faldt jeg over Hydroponics of Denmark[

Lige som rigtig mange andre udlanske sider, havde ”Hydroponics of Denmark”, systemer til dyrkning. Dog virkede det hele stadig ret uoverskueligt.

Jeg valgte at kontakte firmaet, for at få oplysninger vedr. div. Dyrkningssystemer.

Firmaet var meget villig til at afholde et møde, hvor vi gennemgik hvilke forventninger/behov jeg havde til at dyrke. Jeg havde tiltro til firmaet og valgte at investere nogle af deres produkter. Da jeg var nybegynder, aftalte jeg med firmaet, at de ville give mig retningslinier til hvorledes jeg skulle dyrke i systemet første gang.

Jeg husker stadig, hvad jeg fik af vide: ”Vi er interesseret i, at du kan få noget ud af dit system, så er vi jo også sikker på at du kommer igen og køber gødning, glødepærer osv hos os næste gang.”

Så jeg har været i tæt dialog med virksomheden siden min opstart. Den dialog har altid været yderst professionel og af meget høj service.

Man kan måske argumenterer at ”Hydroponics of Denmark” har nogle høje priser – men til gengæld er der en service som man ikke finde andre steder!! Jeg har altid kunnet ringe/maile til virksomheden og få et råd, hvis der er noget som jeg har været i tvivl om – dette har jeg aldrig betalt en krone for! Derfor synes jeg at firmaets priser er rimelige. (service og pris hænger unægtelig altid sammen)

Generelt ser jeg ”Hydroponics of Denmark” som en pioner virksomhed i vores land. Der er ganske simpelt ikke andre som kan tilbyde disse produkter til indendørs dyrkning i vand! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

@spiff, du skulle vel tilfældigvis ikke være den rare mand(eller hans kone) som tager telefonen når man ringer til Hydroponics [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

@eb, ja det lyder godt nok som en af de der reklamer, men jeg tror ikke spiff er den samme som ebbe of hydroponics - ebbe plejer ikke at lyde sådan på skrift. Muligvis er forklaringen, at der efterhånden har været så mange af de der reklamer efter allways-konceptet, at man risikerer at lyde som dem, når man vil anbefale noget. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

servisen er god nok,
ebbe er også flink nok som person,
han ar bare monopol og det er ikke optimalt for forbrugerne.

og så var der var bare den svipser med de producter der ikke virket og så var de jo heller ikke just billige i førdste omgang

men okey men min ven fik nedslag på prisen så fixet han det selv
og det sidste anlæg refunderet,

han har dog bemærket at at slangerne til areoflo'en??? er 5cm forkorte de har det med at hope ud af rør'et igen,

her for et stykke tid siden skedte det midt om nattet og gulvet var oversvømmet
strømmen i huset gik også,
så de penge der var sparet på udstyret blev forvandlet til en eltrikker regning,
lidt surt.

men okey de penge man smider ud til udstyr de bliver også hurtigt tjent ind igen,
tid er penge og den tid det nok ville tage at bygge et anlæg så det var 100% complet og klar til dyrkning den tid ville man have noget længere i sin høst og hvis det hele betaler sin ind førdste gang hvad har man så sparet ?.

det er noget pis det han siger med at hans produckter er 100% lavet til hamp.
jeg har set samplige af hans produckter ved andre discount forhandler roundt omkring.
så man skal bare huske at lægge 25% moms og frakt ved når man udregner prisen

men det er da cool nok at bixen kan holde sig åben når man tænker på hvor LILLE det danske market entlig her

grønland/norge ville måske være et bedere mål
for det marked

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Hvis du selv skal bestille tilsvarende udstyr, hvis ikke de samme systemer, eller andre produkter i deres sortiment, kommer du til, at betale næsten det samme.

Servicen er også en del af det...

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 09 September 2002: Besked ændret af: MoS ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Deres udstyr er generelt for dyre, og deres frø er ALT for dyre, de priser er jo totalt gak. Bestil hellere fra udlandet.

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af eb:
@spiff, du skulle vel tilfældigvis ikke være den rare mand(eller hans kone) som tager telefonen når man ringer til Hydroponics [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

@eb,
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Nej - der i mod er jeg en ret tilfreds kunde. Det skal der ikke herske tvivl om.

Hvis mit indlæg kom til at lyde som et "always-koncept" så beklager jeg... Var vidst oxo lidt skæv da jeg skrev - men jeg mente det nu aligevel.

SpiFF

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]