Jeg er begyndt at interesserer mig for dyrkning. Jeg brugte meget tid på at undersøge hvordan jeg nemmest kunne komme i gang. Meget tid er ligledes blevet brugt på nettet for at hente informationer. MEN jeg havde svært ved at overskue det hele, da jeg fandt forskellige råd om hvad der ville være den bedste form for dyrkning.
Ved et tilfælde faldt jeg over
Hydroponics of Denmark[
Lige som rigtig mange andre udlanske sider, havde ”Hydroponics of Denmark”, systemer til dyrkning. Dog virkede det hele stadig ret uoverskueligt.
Jeg valgte at kontakte firmaet, for at få oplysninger vedr. div. Dyrkningssystemer.
Firmaet var meget villig til at afholde et møde, hvor vi gennemgik hvilke forventninger/behov jeg havde til at dyrke. Jeg havde tiltro til firmaet og valgte at investere nogle af deres produkter. Da jeg var nybegynder, aftalte jeg med firmaet, at de ville give mig retningslinier til hvorledes jeg skulle dyrke i systemet første gang.
Jeg husker stadig, hvad jeg fik af vide: ”Vi er interesseret i, at du kan få noget ud af dit system, så er vi jo også sikker på at du kommer igen og køber gødning, glødepærer osv hos os næste gang.”
Så jeg har været i tæt dialog med virksomheden siden min opstart. Den dialog har altid været yderst professionel og af meget høj service.
Man kan måske argumenterer at ”Hydroponics of Denmark” har nogle høje priser – men til gengæld er der en service som man ikke finde andre steder!! Jeg har altid kunnet ringe/maile til virksomheden og få et råd, hvis der er noget som jeg har været i tvivl om – dette har jeg aldrig betalt en krone for! Derfor synes jeg at firmaets priser er rimelige. (service og pris hænger unægtelig altid sammen)
Generelt ser jeg ”Hydroponics of Denmark” som en pioner virksomhed i vores land. Der er ganske simpelt ikke andre som kan tilbyde disse produkter til indendørs dyrkning i vand! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]