Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 15:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Bolivia
Davs ;)
Mig og mine 2 venner besluttede os for at prøve den såkaldte guldkakao. det var en god succes og vi delte 3g mellem os. guldkakaoen bestod af

-et halv påskeæg (Mørk)
-Mathilde kakao
-3g hash i smør ofc. :)
-1 mathilde kakao (den store)
vi indtog det omkring 21:00 og kl 22:00 kunne jeg mærke det. var faktis en rigtig dejlig rus!!., men da jeg så lagde mig til at sove og stod op var det som om jeg stadig havde den dejlige rus i en mere mild form. og det varede til omkring 23:00 dagen efter.
Er det normalt at kunne mærke det så længe ?

Titel:
Medlem

Normalt varer oraldoseret cannabis ca. 10 timer, alt efter hvor meget du tager. Men det er bestemt heller ikke unormalt, at man føler sig påvirket i op til et døgn. Jeg har endda set nogle stadig være skæve godt inde i 2. døgn. Undervurdér ikke cannabis i munden :) Husk også på, at redoseringer og joints kan forlænge rusen markant.

Var det en negativ ting, siden du valgte Medaljens Bagside som forum for indlægget?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

var self dejligt, men havde ikke lige regnet med at have en rus på så lang tid da der var noget familie kom sammen dagen efter ;)
så var godt og dårligt :P

Titel:
Medlem

Så ved du det til en anden gang, og kan påpege det for dine venner, som overvejer det samme.

Jeg tænker, at Cannabis Generelt ville være mere passende til dit indlæg:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewforum.php?f=3

I det forum er der en masse indlæg om cannabis, som du måske kan lære noget af til dine fremtidige oplevelser. Brug evt. søgemaskinen øverst på siden.

Check desuden også disse links:
http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Cannabis
http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis.shtml
http://malkavian.topskud.dk/cannabismyter/

God læselyst.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

har læst det før ;), men havde ikke regnet med det ville vare så lang tid når man indtager det oralt

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Hash kan vare i meget lang tid. Ude på sidste års festival sov jeg 21 timer, hvorefter jeg vågnede op skæv. Det skyldtes dog enorm indtagelse af amfetamin og hash.

Jeg prøvede hash i kakao for et stykke tid siden, det varede omtrent 11-12 timer. Jeg havde ikke selv regnet med det, og fandt det sjovt nok, men også en smule irriterende.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg sender tråden ned i Cannabis generalt. Der er der flere kloge hash-hoveder som kan snakke med :lol:

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvis du æder et godt måltid mad, hvorefter du indtager en alt for stor dosis, kan virkningen vare rigtig rigtig lang tid. Den langsommere optagelse forlænger virkningen, og skæverten kan vare i op til 12-14 timer (første og andet trin) hvorefter efterkogeren sætter ind i flere timer hvor man stadigvæk er skæv, tydeligt mærket af den store mængde

Normalt plejer guldkakao på tom mave at virke efter ½-1 time, topper efter t+½ og virker normalt en fem timer synes jeg, men afhænger af dosen. Redosering virker også ret godt, bare svært at ramme en præcis god dosis imo, specielt hvis man æder lidt indimellem så redoseringen bliver forsinket

Kender udemærket godt den med at vågne op skæv om morgenen, er en mærkelig fornemmelse.
Aftenen før var gået med at ryge, samt indtage en god dosis i chokoladekage efter noget godt mad tidligt på aftenen. Ingen virkning før vi gik til køjs kl. shit efter at have ventet i adskillelige timer. Om morgenen var vi så blevet sindsygt skæve, og rusen varede 10 timer udover. Hvor lang tid det har virket mens vi har sovet ved jeg ikke, men hvis man har tænkt sig at være skæv i lang tid er oral indtagelse klart at foretrække :)

Dengang vi eksperimenterede med DXM åd vi på et tidspunkt 20 stk kl. 7 om morgenen, for derefter at gå i seng igen (var meningen vi skulle trippe om dagen). Det er en mærkelig fornemmelse at vågne i et helt andet univers end man lagde sig til at sove i ;)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

tjaah kan vel godt være derfor det varet så lang tid Xp3rt.. Fordi jeg spiste 2 burgere før brug og en halv efter :P.
Og tak for alle jeres svar! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]