For et par uger siden mødtes jeg med ven nede i Vejle by. Vi havde sat os for at ryge nogle joints! Det var ret tidligt på dagen og jeg havde ikke fået spist morgenmad..
Vi ruller en joint med omkring 0,5g skunk og en ristet smøj. Vi ryger den og jeg bliver meget skæv! Vi får den vilde griner på og jeg begynder at få det noget varmt.
Vi smutter derefter ned på en kiosk og køber noget iste, derefter satte vi os over på en lille café som ligger på rutebilsstationen. Da vi sætter os ind kan jeg mærke at jeg er alt for skæv, og at jeg har det alt alt for varmt. Min ven køber noget mad og så begynder vi at stene.
Min ven havde købt en cola, som han havde glemt at tage med sig ned. Og da han havde hentet den begyndte ekspedienten at lukke lort ud.
Det var uheldvigvis her jeg begyndte at få det som om jeg skulle besvime, mit syn bliver langsomt mere og mere sløret, og til sidst kunne jeg ikke se noget som helst. Min ven hørte ikke hvad ekspedienten sagde og jeg sagde at der var nogen der prøvede at komme i kontakt med ham.
Ekspedienten sagde at vi havde stjålet isteen, og at vi skulle betale for den, jeg kunne ikke gøre noget. For lige meget hvor jeg kiggede hen kunne jeg kun se SORT !!
Min ven betalte for isteen, og få minutter efter hvor jeg stadig ikke kunne se noget sagde jeg "kom" og så tumlede jeg ud af døren, som jeg gættede mig til hvor var henne. Da vi endeligt kom ud bedte jeg min ven om at følge mig over til et sted hvor vi kunne sidde ned, jeg fortæller ham at jeg er blevet fuldstændig blind, og jeg spørger ham om han betalte for isteen. Han sagde at han blev nød til det..
Jeg sagde at hvis ikke det var fordi jeg lige pludselig var blevet blind, skulle jeg fandeme nok have fortalt hende kællingen at vi sgu da ikke havde stjålet isteen!!
Jeg kunne stadig ikke se noget, men jeg kunne nu begyndte nu at fornemme nogle elektriske cev's. De forsvinder dog igen hurtigt og mit syn begyndte lige så stille at komme tilbage.
Jeg drikker isteen, som vi havde betalt dobbelt pris for, trækker været dybt. Og derefter fandt jeg et sted hvor jeg kunne få noget mad i maven. Herefter fik jeg det meget bedre og så røg vi igen en joint.
Og denne gang gik det helt smertefrit!

Jeg har aldrig oplevet noget lignende, og jeg havde det hele tiden som om at jeg skulle til at besvime. Jeg vil skyde på at jeg ikke kunne se noget i 5-7 minutter

Hvis der er andre, som nogensinde har prøvet at miste evnen til at kunne se pga. cannabis må i meget gerne fortælle om det, ellers ved jeg ikke rigtigt hvor jeg vil hen med denne tråd... Syntes bare at det var en meget mærkelig situation

Mvh. Visias