Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Heysa. Jeg er ny herinde Så bær over med evt fejl, eller hvis det er i forkerte rum jeg skriver :)

Jeg tænkte lidt på cannabis og ville værdsøtte lidt svar og hjælp.

Hash/pot/skunk u named it.. jeg begyndte at ryge det for nogle år siden.. pot... hash.. og så skunk... indtil for et års tid siden ca. havde jeg røget rimelig lang tid.. dvs. ca. 2 år.. Ikke fast men en gang i mellem i weekender og ferier.. En dag kommer der en og spørg om jeg kan bruge noget at ryge. Ja, det kan jeg "selvf." godt. Han siger så.. Jeg har nogle svampe og noget skunk. (white widow) og jeg køber et par gram af ham. Jeg laver 3 rør og ryger dem med lidt mellemrum.. Kørte desuden bmx på det tidspunkt.. Og mens jeg køre på ramperne og alt er godt får jeg det sygeste noia og kan ikke styre mine bevægelser eller ord og mine kammerater tror det bare er for sjov selvf. Jeg råber at de skal ringe efter en ambulance og først da mit hjerte står en halv meter ud af brystet på mig ringer de. Det bliver jeg så osse bange for og tager mobilen fr ham og siger han ikke skal ringe. Min ven vidste at sukker modvirkede rusen og købte snickers og cola til mig. (sødt af ham :p) Jeg drak colaen i een kører og troede jeg havde fået det bedre.. Men da jeg så spiser snickers kommer det igen og nødderne og hvad jeg ellers tykker borer sig ind i min gane og kinder - Føles det som om.. Jeg kommer hjem til en veninde hvor jeg kan sove. (der er fest på det tidspunkt) Venner og veninder fra fesen kommer ind og hilser, men jeg opfatter det som de bagtaler mig og kigger ondt på mig. Jeg drømmer mareridt når jeg så endelig falder i søvn + at jeg er sikker på at jeg pisser i bukserne (hvilket jeg så fandt ud jeg ikke havde da rusen var ovre.)

Godt nok lidt af en roman, men vil gerne hører om nogle har prøvet noget lignende og hvad man kunne ha' gjort ved det, evt. GØRE ved det hvis jeg vil ryge igen, for savner virkelig at ryge en sjælden gang imellem med vennerne:) (har ikke turde røre cannabis siden den dag). Andet info kan osse bruges.

Tak :)

<sætter lige et par punktummer i tilfælde af jeg har glemt nogle :D

.....

Senest rettet af Endophin 09 apr 2007 17:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

For det første... Lad være med at oprette tre ens tråde! Slet de andre!

Titel:
Junior medlem

Sorry. My bad.

Titel:
Dedikeret medlem

1: 3 posts. :?

2: Et psykisk bad-trip. Efter sådan en omgang bør man ikke ryge videre ihvertfald.

Har selv prøvet den parnoide noia, du taler om, men det tyder mest på at du er gået i panik under dit trip (muligvis på grund af hjertebanken til at starte med?)

Ihvertfald, så hold dig fra rygeren i lang lang lang tid, og ryg kun en smule når du er i højt humør.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak. Tilbage til emnet: Ja... Det sker, desværre. Prøv at læse disse tråde.

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=16814
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=15647

Og prøv nu at søge fremover... Det var ikke særligt svært at finde.

Senest rettet af R. Girk 09 apr 2007 17:10, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Ja, det startede nemlig med hjertebanken..

Roger ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Ja så er du nok bare gået i panik. Hash kan gøre virkelig forværre din logik, så ALT kan blive farligt hvis man lader hashen tænke for en

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøvede noget, dog ikke ligeså slemt, her den anden dag.. Sad bar lig og røg lidt efter arbejde, og pludselig kunne jeg ikke holde ud at høre musik / se fjerner. I løbet af 1 minut havde jeg slukket alt i min lejlighed og lå under dynen :P Rimelig skummelt..

Titel:
Dedikeret medlem

Jimmy , jeg kender godt de trips. lige pludselig skal alt bare slukkes eller ændres før man kan få ro i sjælen :lol:

Titel:
Medlem

Det der med at man tror man er ved at pisse i bukserne har jeg også prøvet et par gange. Så går jeg og spænder/holder mig fordi jeg er vildt bange for at svine mig selv hvis jeg slapper af. Men når jeg så går på toilettet kommer der intet ud... meget noian.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
apropos det med at føle man har pisset i bukserne, har nogen af jer så prøvet at få følelsen af, at man i en hed, skæv svedetur tror man er kommet til lægge en klatkage bestående af blandet sved og sovs i underdrengene, så man diskret lister sig ud på toilettet for at undersøge sagen nærmere - blot for at opdage at ens bagdel, til stor forbløffelse, rent faktisk er så knas-tør og renlig som den plejer?

for.. det er i hvert fald overhovedet aldrig nogensinde sket for mig, nej. :x :|

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Du nævner han solgte svampe. Er de med inde i billedet under denne rus?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Bergthora skrev:
Du nævner han solgte svampe. Er de med inde i billedet under denne rus?

Jeg sad faktisk lige og tænkte lidt over det samme. :) For så ville det jo være lidt mere naturligt.

Har aldrig selv haft følelsen af at jeg havde pisset i bukserne i en cannabisrus. :) Men om jeg har i andre tilfælde, har jeg sgu ikke lige nogen idé om. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]