Heysa. Jeg er ny herinde Så bær over med evt fejl, eller hvis det er i forkerte rum jeg skriver

Jeg tænkte lidt på cannabis og ville værdsøtte lidt svar og hjælp.
Hash/pot/skunk u named it.. jeg begyndte at ryge det for nogle år siden.. pot... hash.. og så skunk... indtil for et års tid siden ca. havde jeg røget rimelig lang tid.. dvs. ca. 2 år.. Ikke fast men en gang i mellem i weekender og ferier.. En dag kommer der en og spørg om jeg kan bruge noget at ryge. Ja, det kan jeg "selvf." godt. Han siger så.. Jeg har nogle svampe og noget skunk. (white widow) og jeg køber et par gram af ham. Jeg laver 3 rør og ryger dem med lidt mellemrum.. Kørte desuden bmx på det tidspunkt.. Og mens jeg køre på ramperne og alt er godt får jeg det sygeste noia og kan ikke styre mine bevægelser eller ord og mine kammerater tror det bare er for sjov selvf. Jeg råber at de skal ringe efter en ambulance og først da mit hjerte står en halv meter ud af brystet på mig ringer de. Det bliver jeg så osse bange for og tager mobilen fr ham og siger han ikke skal ringe. Min ven vidste at sukker modvirkede rusen og købte snickers og cola til mig. (sødt af ham :p) Jeg drak colaen i een kører og troede jeg havde fået det bedre.. Men da jeg så spiser snickers kommer det igen og nødderne og hvad jeg ellers tykker borer sig ind i min gane og kinder - Føles det som om.. Jeg kommer hjem til en veninde hvor jeg kan sove. (der er fest på det tidspunkt) Venner og veninder fra fesen kommer ind og hilser, men jeg opfatter det som de bagtaler mig og kigger ondt på mig. Jeg drømmer mareridt når jeg så endelig falder i søvn + at jeg er sikker på at jeg pisser i bukserne (hvilket jeg så fandt ud jeg ikke havde da rusen var ovre.)
Godt nok lidt af en roman, men vil gerne hører om nogle har prøvet noget lignende og hvad man kunne ha' gjort ved det, evt. GØRE ved det hvis jeg vil ryge igen, for savner virkelig at ryge en sjælden gang imellem med vennerne:) (har ikke turde røre cannabis siden den dag). Andet info kan osse bruges.
Tak

<sætter lige et par punktummer i tilfælde af jeg har glemt nogle

.....