Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: hampepostej
Medlem
Brugeravatar

Hej jeg har et spørgsmål omkring dosering til mit eget brug... Jeg har røget siden Januar eller februar kan ikke helt huske det? Jeg plejer normalt kun at ryge i weekenden og nogle gange i hverdagen.

Men jeg ville gerne høre omkring en dosering ved madlavning. Jeg har en lille smule 100' hash tilbage. under 1g. Jeg mener der er 0,76g tilbage af den. Jeg har så også lidt over 2g standarthash tilbage. JEg havde tænkt mig at lave nogle muffins af mine rester jeg har tilbage. Er der nok eller for meget til 3 personer med 3,86g hash? den stump hvor der er ca 0,76g tilbage er ret stærk. standarthashen er meget mildere end det andede. Men jeg har læst at folk anbefaler 1g pr. person. Men den stærke hash behøves der da ikke 1g af.

Der er også en ting jeg ikke helt forstår. Hvis jeg ryger en joint alene. Så ryger jeg nok ikke 1g af gangen. og jeg bliver alligevel skæv af det. Så man brude da godt kunne bruge et kvart gram til madlavning da man indtager hele 100%?

Håber i forstår mit spørgsmål!

Titel:
Dedikeret medlem

Du kan evt. bare lave mad af noget af det og så ryge resten efter 2 timer når du ved at du har haft den maksimale effekt af maden. Så kan det da kun gå godt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ryge rsten? Så du vil have jeg skal æde 1g og så ryge 2,86g bagefter? Lyder sgu mærkeligt.. :b

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Af 100 kr's røgen som du kalder den, vil jeg tro at 1/4 - 1/3 g. er lige i øjet i maden. Og med standard hashen er det nok nærmere 1/2 - 1 g.

Pr. person :)

Men nu ved jeg jo absolut intet om din røg :) Kan kun gætte.

Held og lykke med det!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Min erfaring siger, at man altid skal putte mindre tjald i end man regner med. Jeg er blevet temmelig overrasket et par gange, hvor jeg er blevet så skæv, at man virkelig intet kan foretage sig. Ikke engang tænke, sgu

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
shinsou skrev:
Min erfaring siger, at man altid skal putte mindre tjald i end man regner med. Jeg er blevet temmelig overrasket et par gange, hvor jeg er blevet så skæv, at man virkelig intet kan foretage sig. Ikke engang tænke, sgu

Var tilfældet for mig og en ven, vi puttede 4 gram god ryger i, jeg kunne ikke noget. Ikke engang rejse mig til sidst :(

Titel: helt sikkert
Medlem

Efter min mening ligegyldigt om det er ryger , eller ganske almindelig ''stanner'' ska der efter min mening et halvt gram til.. Når jeg ryger bong er det altid med ''stanner'' og altid med syv smøger i.. har fundet ud af at syv smøger til 3 gram standard hash passer perfekt.. Det gir et dejligt hash mix og mixet er som modeller voks.. Undskyld hvis det er skrevet forkert.. er godt nok fuld og krudtet af :P Men vil mene at vores ven der kan mixe sine tre gram standard ud og putte dem i en gang guld kakao.. en enkelt liter til en kniv spids smør plejer vi at bruge.. efterfølgende kan han så tage de 0, ???? ryger og smide i en joint.. så vil jeg vove og påstå at aftenen nok sku blive rimelig skæv..ved ikk om det har noget med noget at gøre men mener at hvis man hAR mulighed for det ska der bare ryges så meget hash som muligt.. correct me if im wrong, men finder man ikk først sin grænse når man hae afprøvet grænserne ?

Moderator
Brugeravatar

Hashiza skrev:
Efter min mening ligegyldigt om det er ryger , eller ganske almindelig ''stanner'' ska der efter min mening et halvt gram til.. Når jeg ryger bong er det altid med ''stanner'' og altid med syv smøger i.. har fundet ud af at syv smøger til 3 gram standard hash passer perfekt.. Det gir et dejligt hash mix og mixet er som modeller voks.. Undskyld hvis det er skrevet forkert.. er godt nok fuld og krudtet af :P Men vil mene at vores ven der kan mixe sine tre gram standard ud og putte dem i en gang guld kakao.. en enkelt liter til en kniv spids smør plejer vi at bruge.. efterfølgende kan han så tage de 0, ???? ryger og smide i en joint.. så vil jeg vove og påstå at aftenen nok sku blive rimelig skæv..ved ikk om det har noget med noget at gøre men mener at hvis man hAR mulighed for det ska der bare ryges så meget hash som muligt.. correct me if im wrong, men finder man ikk først sin grænse når man hae afprøvet grænserne ?

Lige minde om at det er et HR forum, og at en "overdosis" cannabis ikke er særlig behalig for hverken krop eller sind, 3 g i en cacao bør være til FLERE personer.

Titel:
Medlem

Selvfølgelig Bismann.. Ingen tvivl der.. var som jeg skrev i indlægget også godt fuld og krudtet af.. så tror jeg har tænkt i lidt for store tanker... My bad..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]