Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg har lige erhvervet mig noget gratis skunk, jeg ved ikke hvilken sort det er, men det lugter lidt sjovt. Jeg er bange for der er svamp i det. Jeg har kigget og kigget, men skunken er grøn, som den skal være og jeg kan ikke finde noget der ligner svamp på den. Har røget af den og den virker udmærket. Kan der være svamp i selvom man ikke kan se det?

Titel:
Dedikeret medlem

Tror det vil være synligt. Rigtig meget af det skunk og tjald jeg har røget har lugtet meget forskelligt. De planter jeg har lige nu synes jeg også dufter lidt sjovt men godt.

Tillykke med dit gratis skunk.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er altid dejligt at få gratis skunk.

Er det farligt at ryge svamp? Der er nemlig noget af det, der er svamp i, det er jeg helt sikkert på. Det ligner mug ikke?

Grunden til jeg er så usikker er:

Der er aldrig svamp i mit eget eller det jeg køber.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
træk hellere nol på det.. Der kan være uvisse farer forbundet med indtag af ukendte svampe og deres sporer. Du vil vist højst sandsyneligt få ondt i hovedet eller en anden lille sygdom, men det er ikke til at spøge med. Tænk nu hvis det er langt farligere end du tror. Når man fx dyrker svampe, så holder man sig altid langt væk fra en uønsket (men alligevel fremblomstret) svamp og forsøger så vidt muligt ikke at komme i kontakt med det eller indånde når man skilder sig af med den. Nok er det ikke særligt sterilt nede i sådan en skunkpose, så det er nok begrænset hvad der har mulighed for at vokse der - men var jeg dig, ville jeg trække nol på det.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
Det er altid dejligt at få gratis skunk.

Er det farligt at ryge svamp? Der er nemlig noget af det, der er svamp i, det er jeg helt sikkert på. Det ligner mug ikke?

Grunden til jeg er så usikker er:

Der er aldrig svamp i mit eget eller det jeg køber.

"Årh hvad de ryger svampe" Tror ikke det er helt sundt, heller ikke med mug, du kunne jo evt. hvis du har nok lave nol på dét? Eller smide det i fryseren og lave ryst på dét?

Marok var hurtigere :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis man ryster det, når der er svamp i det, så følger svampen med rystet, den fryser jo også, det eneste fornuftige ville have været at lave nol af det, men der var kun 10g, så det er jo ikke rigtig noget ved.

Jeg har smidt det ud der var synlig mug på, resten bliver røget.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
Hvis man ryster det, når der er svamp i det, så følger svampen med rystet, den fryser jo også, det eneste fornuftige ville have været at lave nol af det, men der var kun 10g, så det er jo ikke rigtig noget ved.

Jeg har smidt det ud der var synlig mug på, resten bliver røget.
tænkte bare at thc krystaller "krystalliseres" så de kan knække af, ved 4 grader, og at det gjorde muggen næppe, men ja okay..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Kunne lyde som om at det ikke var curret ordentligt, og der derved er kommet mug i det under opbevaring

Du siger "grøn" er det grønt som plantegrønt, eller den mere støvede grønne som vel-curret skunk er?

Det skulle være sikkert at trække nol på muggent pot/skunk, jeg har ihvertfald selv gjort det på ½ høst med store mugangreb, og spurgte en af mine kemi-venner som sagde at han tvivlede på at der var nogen risiko ved at ryge produktet. Og jeg er da heller ikke død endnu ;)

Men 10g er jo ikke overvældende mængder. Men god ryger, gratis røg er altid godt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er plantegrønt, men det ser ikke ud til at være rystet eller noget. Det er som om det bare har fået lov at tørre.

Det er ganske ok skunk, topskudene er små og buttede, med lange rødbrune hår. Det smager ikke særlig godt og skæverten er meget mental, men man bliver samtidig godt stoned af den. Jeg er godt tilfreds.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Schizophreniak skrev:
Det er plantegrønt, men det ser ikke ud til at være rystet eller noget. Det er som om det bare har fået lov at tørre.

Det er ganske ok skunk, topskudene er små og buttede, med lange rødbrune hår. Det smager ikke særlig godt og skæverten er meget mental, men man bliver samtidig godt stoned af den. Jeg er godt tilfreds.

Hvis skunken giver en god skævert og du ikke bliver dårlig af den. Så synes jeg da egentlig bare du skal ryge det. :)

Mener at du ville få det dårligt hvis der var mug i lortet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]