Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Efter hvad jeg kan se, ser det ud som om at de fleste danske sider, der tidligere solgte skunkfrø er stoppet?

Nogen der kender nogle gode udenlandske sider, eller danske sider der stadig sælger?

Mvh,
nanobyte

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://seedsdirect.to

er altid et hit [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Tror faktisk ikke det findes bedre her i verden.

Peace,
Tias

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Mange tak for hjælpen!

Nogen du kan anbefale til indendørs dyrkning?

Eller eventuelt en side, hvor man kan betale med visa?

[ 15 Juni 2002: Besked ændret af: nanobyte ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

seedsdirect tager visa og alle andre brugte kort i europa. Derudover så står der lange kommentarer til hver enkelt frø, om hvorvidt den er god til inden- eller udendørs-brug.

Peace,
Tias.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
www.Hydroponics.dk
www.thc.dk

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

ikke for at være negtiv.........men Sir haze intet salg på boardet!!!!

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
de er gratis!!!!

Dedikeret medlem

Det er et fedt tilbud, men det generalt er der sq et prob i det.....men jeg vil meget gerne have at adminsne definere præcis hvad de tillader og hvad de ikke tillader......

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Rolig nu Zikterion, frø kan nu næppe være den store grund til en debat om hvad der er lovligt her på forummet.

Og efter den undersøgelse som politiet foretog, dengang med Ethno, så kan det da ikke være noget galt i det.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Nogle der gerne vil læse den paragraf hvor der står at frø er ulovlige!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Côrnholio~:
Nogle der gerne vil læse den paragraf hvor der står at frø er ulovlige!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

ja tak,
gider du ikke at henvise mig til det sted hvor det står,

Medlem

Jeg spurgte om der var nogen der ville vise MIG det sted hvor det stod at frø er ulovlige!! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
men det var ikke det du skrev [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

selv [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Sig mig; Er du perker siden du ikke forstår hvordan man kan sammensætte DANSKE sætninger..

Mennesker som dig skulle fandme holde sig til folkeskolen.
[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Côrnholio~:
Nogle der gerne vil læse den paragraf hvor der står at frø er ulovlige!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

du har glemt 3 kommaer!

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] - - [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] -- [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

+ At han laver en ellipse, som er tvetydig. Skriver han "Er der nogle, som?" eller skriver han "Der er nogle, som.." eller "Vi er nogle, som"??!
Man skal helt klart afholde sig fra at lave ellipser, hvis man ikke mestrer sproget!

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: København
offtopic @Cornholio...

Undskyld at her kommer et surt opstød:
Okay, alle har ret til deres meninger og du er da vild nok at stå frem med dine udtalelser...

Hvad sker der med din SIGNATUR?! som jeg lige måtte læse et par gange... er den for sjov??? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Kan du ikke blande din politik uden om din stof-diskussion?!

Det jeg mener er at jeg ikke kan tage det du ellers siger alvorligt, når du lukker sådan noget 'visdom' ud. Og jeg synes egentlig heller ikke at dette er stedet at diskutere det, jeg ville bare lige gøre dig opmærksom på du ikke er så overdrevet smart at høre på...

(selvfølgelig er JEG ikke et hak bedre end dig, idet jeg kritiserer dig for at mene noget andet end jeg selv... på samme måde som at du kritiserer andre for at være anderledes end dig selv, meeeen... det må jeg prøve at arbejde med)

Eller også er det mig som er hjernedød og ikke fatter en brik???

Der burde være en begrænsende regel for hvor lang en signatur må være! Bortset fra indholdet, så er det sq også irriterende at den er så lang.

Og så ku du jo copy->paste hele møget over i det politiske forum, og så kan vi tage diskussionen derfra???

[ 06 Juli 2002: Besked ændret af: Zonker ]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
@~Côrnholio~ jeg holder med Zonker....

kan du ikke, smide den signatur,over i det politiske forum, så vil jeg gerne diskutere med!

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
BRING IT ON! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Hvis du følger efter - lystrer herren som ikke kan sproget men det handler om at folk er begyndt at trække hvad som helst ud af nogle små sætninger og gøre nar af det.
Men OK sådan er det måske 100 på at der kommer en eller anden dreng og siger der ingen kommaer er i´denne her sætning men hey det forekommer mig som dengang jeg spiste en granit sten og lærtte at lave tvetydige sætninger med extra grammafejl... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]