Istedet for bare at udskifte et stof med et andet, kunne du måske helt lade være?
Hvornår stopper skifteriet, skal der en dejlig kanyle heroin på bordet før der bliver sagt stop?
Man kan blive ved med at køre den længere og længere ud, og skifte det ene stof ud med et andet.
Men kunsten er at lade være.
Kunsten er at lade stofferne være en helt særlig oplevelse, og særlige oplevelser er ikke gode at have hver dag

Skrev lortet fordi jeg så du skrev at du er tidl. storforbruger af kratom. En storforbruger, er somregel en misbruger. Har selv været derude, det var heldigvis kun med tjalden, og blev stoppet inden det gik alt for galt. Selvom jeg havde mistet fritidsinteresser, venner og en masse andre ting, som jeg helst ikke vil være foruden. Ryger stadig en gang imellem, man behøver jo aldrig stoppe helt. Så længe der er balance i tingene

.
Men prøv med 5 knuste, og hvis det ikke virker kan du jo altid forøge dosen. Better safe than sorry.
Om det ville være farligt at lave te på 15 stykker, kan jeg ikke tro. Er dog ikke sikker. Men bare fordi det ikke er farligt, kan det sagtens være ubehageligt...