Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 03:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSA + Svampe
Junior medlem
Brugeravatar

Okay nu giver jeg næsten op. Jeg har søgt og søgt på erowid og diverse internationale forums, for denne kombination, LSA (Morning Glory) + Svampe. Men lige lidt finder jeg, så derfor spørger jeg, er denne kombination sikker?

Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan forudsige hvilket gavn sådan en kombination vi have, men er nysgerrig for at vide om det kan lade sig gøre.

Tanken kunne være at først tage en mellem dosis (10g = 300 frø) Morning Glory, og så vente 2-3 timer med at tage 1.5 gram tørret svampe (Cubensis).

Jeg har erfarninger med begge substanser. Det skal lige siges Morning Glory bliver lavet i et vand ekstrakt så ved ikke hvor potent det vil være.

MDMA og LSA kombinationen har jo været oppe og vende før, og der var det en udbredt mening om at der ville være for meget fysik ubekvemthed ved kroppen/hjertet.

Det kan jeg dog ikke se at svampene skulle forårsage et ekstra skub på Morning Glory's allereden bodyload/kvalme.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg vil nok lave et ekstrakt af de morningglory frø for at fjerne det meste kvalmegivende. Fordi svampe kan godt være lidt sjove ved maven.

Men jeg vil, hvis jeg var dig, søge på nettet efter de to forskellige stoffers aktivitet i hjernen, for at finde ud af om de overlapper hinanden eller om de er forskellige. Dernæst vil jeg undersøge hvad disse aktiviteter i hjernen kan have af "farlig" virkning.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

For mig har Morning Glory aldrig gjort min mave ret meget, ej heller svampe, selvfølgelig hvis jeg prøvede nogle højere dosis ville det nok. Men et vand "ekstrakt" skulle hjælpe lidt, om end ikke så vildt som et non-polær / polær ekstraktion.

Det var en dog idé det med at søge på virkningsmekanismerne i hjerne og se om det var en potentiel farlig kombination eller om den ene ophæver den anden, og vice verse.

Jeg skriver lige når jeg finder noget og om jeg fatter det overhovedet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Så vidt jeg ved påvirker begge tryptaminer stort set de samme steder i hjernen, og der burde ikke være nogen større risiko ved at kombinere dem. De vil måske slås lidt om pladsen i synapserne, men jeg vil formode der opstår en delikat synergisme. LSD og Psilocybin går i hvertfald fint i spænd IMO. Svampenes spidsfindige mentale finurligheder på en gedigen dronende LSD-bund - er æ så ringe endda!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]