Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Valby (kbh)
Hej folkens. Jeg er efterhånden blevet ret temptet til at prøve at ryge noget Salvia, da det lyder som nogle fede oplevelser folk har haft plus jeg har fået den opfattelse at det er rimeligt uskadeligt (nogen der kan be/afkrafte det?).

men lige et spørgsmål. ruller man det til joints? og blander man det med tobak eller hvordan gør man? jeg synes ikke der står så meget om lige precis dette i lexika'et... help needed [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

det bliver dog først efter mine eksamener jeg kommer til at prøve det. men jeg er mega nysgærig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
<citat>
UTFSE =Use The Fucking Search Engine.......
</citat>
du kan jo ikke se det på mig, men det er selvfølgelig sagt på en pæn måde [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

everything you need to know: http://sagewisdom.org/

Dedikeret medlem

og bare lige hurtigt.

Nej du kan ikke ryge det i joints
og nej du skal ikke blande det med tobak.

ryg det i bang og gerne med en stormlighter

Junior medlem

ehh ok, fede svar... jeg troede folk var lidt mere villige til at dele ud af erfaringer til en totalt uafaren førstegangsbruger. men ok det var så der jeg tog fejl. grunden til at jeg spurgte var et jeg ikke anede noget om det og jeg har læst både i lexika på denne side og på erowid. Der kune jeg ikke rigtig finde noget så jeg ville bare høre om hvordan jeg gjorde så jeg ikke fuckede det hele up.

men ok jeg prøver da at lede lidt mere...

Junior medlem

Folk vil selvfølgelig gerne hjælpe dig, men der har været MANGE mennesker som beder om vejledninger til diverse stoffer igen og igen og igen. Det er anstrengende at forklare hele tiden.
Brug søgefunktionen oppe i højre hjørne og skriv "salvia", så finder du alt hvad du har brug for. Jeg har engang ikke anet en skid om stoffet, men jeg læste stille og roligt alle posterne igennem. Derefter var der stadig noget som jeg var i tvivl om og så var folk mere end villige til at hjælpe mig. Prøv det, det kan ikke slå fejl!

Junior medlem

hehe tak.
sorry jeg lød lidt bitter før. jeg har fået læst en masse om det =)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
@-Wiking - Salvia er alt for vildt. Klart noget af det bedste moder natur har at byde på .
Hvis du skal prøve det, så vil jeg råde dig til at købe noget 5x ekstrakt og ryge det på bang med en "torch"-lighter. Du ved en af dem som fungerer som en lille bunsenbrænder!

Salvia er virkelig kraftig og hun kan ta dig med ppå nogle fede ture. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg har en gang prøvet at falde ud af min krop og ind gennem sofaen, havne i en parallel verden og så stadig være i stand til at se "Simpsons" i denne her verden! Det var meget, meget mystisk! *g*

Men held og lykke da! Hende skal du nok blive glad for i længden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/Karma ud!

[ 18 Maj 2002: Besked ændret af: Halifax666 ]

Junior medlem

Mange tak der Halifax. Jeg glæder mig totalt til at prøve det =)

Med gensyn til doseringen så ligger det på omkring 1/8 - 1/4 5x ekstrakt gram til en person ik? eller har jeg taget fejl?

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
nu har jeg ik selv prøvet det endnu, men så vidt jeg har læst rundt omkring er det vist lidt forskelligt hvad folk mener er en fornuftig 1. gangs dosis.
men overvejende er det vist en god ide at starte i det små og arbejde sig op. har læst at 1 g. 5x ekstrat godt kan deles op i 10 portioner, og stadig give et godt rus. men hvis jeg tager fejl, bliver jeg jo nok hurtigt rettet alligevel [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
men du må jo ha en god tur. glæder mig selv til at prøve det på et tidspunkt...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Bare start med 1/4 g 5x ekstrakt. Når du har fået nok stoppper du jo bare med at ryge. Så er det lidt ærgerligt hvis der stadig er noget tilbage i hovedet, men du er til gengæld garanteret en fed tur!

/karma!

Dedikeret medlem

der skal helst ikke være vand fordi det kan optage salvorinen, derfor bang,=no wassser [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
Kna man ikkem ryge det i bong ??
Eller er det ikke så godt ??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]